مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مدیر تیم فوتبال مس: بلاژویچ پولادی را نمی‌خواهد

مرجع خبری پرسپولیس : سیدرضا هاشمی اظهار داشت بازی بدی مقابل شاهین انجام ندادیم و بازیکنان ما توانستند نمایش خوبی ارائه دهند، اما شاهین از حمایت همه جانبه هواداران خود برخوردار بود و موفق شد با شکست مس به فینال راه یابد.


وی افزود: مس از رقابت‌های جام حذفی کنار رفت، اما شایستگی آن را داشتیم که به فینال برسیم به هر حال این هم خواست خدا بود که تا این مرحله صعود کرده تا توانایی‌های مس را اثبات کنیم.

 


هاشمی خاطر‌نشان کرد: اگر به صحبت‌های فیروز کریمی پس از دیدار با مس نگاهی کنیم، متوجه می‌شویم که تیم ما چیزی کمتر از شاهین نداشت، بلکه امتیاز میزبانی آن‌ها بود که عامل مهم موفقیت‌شان شد.


وی درباره حضور نداشتن مهرداد پولادی در این دیدار گفت: بلاژویچ قبل از بازی اعلام کرده بود که دیگر نیازی به پولادی ندارد و به همین علت وی را در لیست تیم در این بازی قرار نداد، اما پولادی با مس قرارداد دارد و این دیگر به نظر مسئولان مس بر می‌گردد که وی را نگه دارند یا به تیم دیگری بدهند.


قرار است مهرداد پولادی از مس برود و احتمالا مذاکرات مسئولان باشگاه استقلال با مس نتیجه بخش بوده و پولادی با کرار معاوضه می‌شود.
اما هم اکنون مس جای خالی برای بازیکنان خارجی ندارد با اخراج ژرژ مرات که مغضوب بلاژویچ است، جای خالی نیز برای جاسم کرار باز می‌شود، البته پرسپولیس هم برای جذب مهرداد پولادی ابراز تمایل کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد