مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

اولادی: با حضور دنیزلی و مهدوی کیا به اوج برمی گردیم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم با حضور دنیزلی و مهدوی کیا به روزهای اوج باز خواهد گشت.

 

مهرداد اولادی افزود: دنیزلی مربی بسیار بزرگی است و از زمان حضورش در پرسپولیس تیم ما را متحول کرده است. وی در خصوص مخالفت دنیزلی با جدایی اش از پرسپولیس ادامه داد:

 

دنیزلی به خوبی مرا می شناسد و اطمینان دارم با کمک او به روزهای خوب خود بازخواهم گشت.

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس به مربی بزرگی چون دنیزلی نیاز داشت و اطمینان دارم که او می تواند به ما کمک کند. تیم ما در همین مدت کوتاه بسیار بهتر از قبل شده است و این به دلیل شناخت زیاد دنیزلی از فوتبال ایران و به ویژه پرسپولیس است.

 

وی اظهار داشت: دنیزلی به هر بازیکنی که در تمرینات تلاش کند اطمینان خواهد کرد و جواب زحمات او را می دهد. متاسفانه در نیم فصل اول با مصدومیت های زیادی که داشتم نتوانستم به حق خود برسم.

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازگشت مهدی مهدوی کیا به این تیم گفت: مهدوی کیا فوتبالیست بزرگی است و از بازگشت او بسیار خوشحال هستم. امیدوارم که او بتواند مانند همیشه به پرسپولیس کمک کند و ما نیز از تجربیات این بازیکن ارزشمند استفاده کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد