مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

رویانیان : ما هم پول نداریم اما عادت نداریم ناله کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: «ما هم همانند تمامی باشگاه ها مشکلات مالی زیادی داریم ولی من عادت ندارم ناله و گلایه کنم».

سردار محمد رویانیان امروز پس از مراسم اهدای جوایز هواداران برنده در قرعه کشی کانون هواداران در جمع خبرنگاران افزود: ما برای کار کردن و برداشتن باری از روی دوش پرسپولیس، آمده ایم.

وی افزود: در این مملکت افتخار نوکری مردم را داریم و برای خدمت به پرسپولیس و هوادارانش آنچه در توان داریم انجام می دهیم. بیاییم به هم کمک کنیم و یکدیگر را نکوبیم. یک نفر آمده مدیر پرسپولیس شده است، اعتبار، تجربه و امکاناتی که می تواند فراهم کند را آورده تا برای پرسپولیس کار کند، آیا باید بیایید و او را بکوبید؟!


مدیر عامل سرخپوشان پایتخت در پاسخ به سوالی درباره شکایت شهرداری از پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای همین تهران و از سرمایه های آن است. ما از شهرداری انتظار حمایت و کمک داریم تا بتوانیم از مشکلات این تیم بزرگ کم کنیم.

سردار رویانیان ادامه داد: بدهی 15 میلیارد تومانی درست است. از سال 70 هر سال یک بدهی به افراد، اداره مالیات، هتل ها و دیگران اضافه شده است. تا جایی که بشود باید به آنها سر و سامان داد ولی باشگاه این امکان مالی را ندارد که نسبت به حل و فصل آنها اقدام کند. به حمایت همه جانبه ای نیاز است و این هم از مشکلاتی است که با آن روبرو هستیم.

مدیر عامل پرسپولیس درباره وضعیت نقل و انتقالات هم چنین توضیح می دهد: در مورد آقای مهدوی کیا که در جریان امر هستید. یک مهاجم خوب هم جذب کرده ایم. کار مهرداد پولادی هم خوب پیش رفته است و یکسری کارهای اداری باید انجام شود. در مورد هوشیار هم امیدواریم مدیر عامل محترم شهرداری یاسوج به پرسپولیس که نماینده ایران در آسیا نیز خواهد بود، کمک کنند. او دروازه بان خوب و آینده داری است. البته دو جوان دیگر هم هستند که فعلا نام آنها را نمی بریم.

سردار محمد رویانیان در پایان درباره شرایط مالی باشگاه، کمک های وزارت ورزش و مباحثی که در این باره وجود دارد، گفت: باور کنید من در پرسپولیس تاکنون همان مقدار پول از وزارت ورزش گرفته ام که آقای فتح اله زاده هم گرفته است ولی مساله این است که من عادت ندارم ناله و گلایه کنم. ما مشکلات مالی زیادی داریم ولی به جای گله گذاری حرکت می کنیم و امید به خدا داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد