مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پشت پرده عدم انتقال پولادی به پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : اوایل هفته جاری بود که محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برابر دوربین های تلویزیونی خبر از جذب بازیکنان جدید و ملی پوش به پرسپولیس داد و لقب کهکشانی را برای تیم خود انتخاب کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، اما طولی نکشید که برنامه های رویانیان یکی یکی به بن بست خورد. رویانیان در ابتدا موفق به جذب پولادی شد اما در نهایت چه اتفاقی باعث شد این انتقال رنگ واقعیت به خود نگیرد؟

 


محمد رویانیان یک هفته پیش با استفاده از روابط قوی خود پس از مذاکرات مفصل با سعدمحمدی مدیرعامل صنایع مس و گنجعلی خانی مدیرعامل باشگاه مس کرمان موافقت آنها را برای به خدمت گرفتن مهرداد پولادی جلب کرد و پس از صحبت با این بازیکن خبر از قطعی شدن انتقال وی به پرسپولیس داد.

 

اما طولی نکشید که یک بام و دو هوای مدیران مس در رسانه ها آغاز شد و مدیران این تیم گوی سبقت مصاحبه در رسانه ها را از یکدیگر ربوده و به نوبت هرگونه انتقال پولادی از مس را به شدت تکذیب کردند. کار به جایی رسید پولادی که تا چندی پیش در حال جدا شدن بی سر و صدا از مس بود به دلیل عدم شرکت در تمرینات و مذاکره با باشگاه های دیگر 85 میلیون تومان از سوی باشگاه مس جریمه نقدی شد و سر و صدای رسانه ای این تیم به اوج خود رسید.

 

مسئولان مس که طی توفقات پشت پرده باجدایی پولادی و انتقال وی به پرسپولیس موافقت کرده بودند پس از مصاحبه های سردار رویانیان و زارع و اعلام رسمی انتقال پولادی به پرسپولیس در رسانه ها به ستوه آمده و به یک باره زیر قول و قرار خود زدند و با انتقال این بازیکن مخالفت کردند. پرسپولیسی ها که فکر اینجا را نکرده بودند و پولادی را بازیکن خود می دانستند دوباره مذاکرات خود را از سر گرفتند و زارع قائم مقام باشگاه برای جلب رضایت مسئولان مس راهی کرمان شد. در این دور هر بار مسئولان مس یک سنگ جدید جلوی پای پرسپولیسی ها انداختند و در نهایت با این انتقال مخالفت کردند. مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره مس که آب را به شدت گل آلود و آماده صید  دیده بودند ، یک بار پیشنهاد معاوضه با اولادی یا برهانی را مطرح کرده و بار دیگر خواستار تعویض این بازیکن با محمد منصوری و دریافت پول شدند.

 

حتی کار به جایی رسید که مسئولان پرسپولیس و منصوری با این انتقال موافقت کردند اما باز هم مسی ها زیر همه چیز زدند. پولادی در این خصوص می گوید: «مسوولان مس کرمان دیروز شرط گذاشتن که مقداری پول بگیرند و محمد منصوری را هم از پرسپولیس بگیرند. باشگاه پرسپولیس هم قبول کرد ولی مسوولان مس نمی‌دانم چرا منصرف شدند.»

 

نکته جالب جایی است که مسئولان مس به دلیل مذاکره با باشگاه پرسپولیس از پولادی دلخور شده و او را 85 میلیون تومان جریمه کردند ، اما در چند نوبت پیشنهادهای مختلف برای معاوضه این بازیکن مطرح کردند. در حالی که برای معاوضه یک بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل حتما باید رضایت بازیکنان جلب شود.

 

در مجموع پولادی همان طور که از پیش گفته بود به دلیل مشکلاتی که دارد نمی تواند در کرمان بماند واعلام کرده حتی اگر خانه نشین شود برای مس بازی نخواهد کرد. همین موضع محکم وی باعث موضع گیری های متزلزل و گاه ضد و نقیض مسئولان مس شد به طوری که یک روز با انتقال او مشکلی نداشتند و روز بعد که قافیه را باخته دیده و باشگاه مقابل را پیروز این نقل و انتقال تصور می کردند زیر قول و قرار خود می زدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد