مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

صف کشی آشکار شبکه خبر رسانه ملی برابر پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : فوتبال حرفه ای نیازمند ابزار است ؛  مدیریت، بازیکن، تماشاگر، مسئول و رسانه حرفه ای.

رسانه تصویری حرفه ای امروز خلاء ای در ورزش کشور است. هر چند با توجه به زیرساخت های موجود توقع داشتن شبکه خصوصی یا حرفه ای در ورزش از بین می رود اما آیا انتظار عدالت از صداوسیمای دولتی در برخود یکسان با تمام تیم ها توقع گزافی است؟

مشخص نیست به چه دلیل و به کدامین گناه ، عداوت با پرسپولیس به شبکه ای خبری در صدا و سیما کشیده شده و ناجوانمردانه بر پیکره تازه بهبود یافته این تیم ضربه می زنند.


 


هر چند این رفتار مسبوق به سابقه است و در جریان داستان سازی ماجرای مدافعان این تیم بیشترین سهم بدون اغراق نصیب صدا و سیما میشود ، اما شبکه خبر به طور خاص با ارائه گزارش هایی جهت دار این فرضیه را قوت بخشیده است. تهیه گزارشی در مزمت بازیکن سالاری با محوریت کاپیتان پرسپولیس بلافاصله بعد از انتقاد از رییس سازمان لیگ ، بیان جملاتی عجیب و حاشیه ساز در گزارش ورود دنیزلی مربی جدید پرسپولیس به ایران ، ارائه گزارشی خبری به بهانه اولین تمرین مربی جدید و پرداختن به  مسئله درگیری لیدرهای سابق این تیم  و پخش سخنان آنها ! ، سوالات چالش برانگیز متعدد خبرنگار این شبکه از مصطفی دنیزلی در بدو ورود در همان فرودگاه و.... از نمونه شاهکارهای عدالت محوری این شبکه است.


اما آنچه که صبر طرفداران را لبریز کرد پخش برنامه سراسر حاشیه ای دوربین خبرساز شامگاه پنجشنبه ، آن هم پس از کسب بهترین برد و درخشان ترین نتیجه این فصل پرسپولیس بود.

 

نکته بسیار جالبی را پس از چندین بار مشاهده فیلم این برنامه متوجه می شوید. گزارشگر برنامه در حال مصاحبه با تماشاگران پرسپولیس است و هواداران این تیم با شور و حرارت خاصی از وضعیت تیم خود و امید به آینده صحبت می کنند اما در این میان یک تماشاگر در حالی از جلوی تصویر عبور می کند که صدا می زند ، "فقط استیلی ، فقط استیلی!"

 

گزارش قطع می شود و گویا گزارشگر دوربین خبرساز که پس از رد و بدل شدن سه گل در مسابقه هنوز وارد ورزشگاه نشده است(!) ، با زحمت خود را به فرد مذکور رسانده و مشغول مصاحبه با وی می شود. این تماشاگر که علاقه خاصی به استیلی دارد هیچ امیدی به بهبود وضعیت تیم ندارد و دنیزلی را چاره درد پرسپولیس ندانسته و کم کاری بازیکنان را عامل نتیجه نگرفتن این تیم می داند.

گزارشگر برنامه تمامی اظهار نظرها و موضع گیری های هواداران پرسپولیس در مصاحبه های پیش از این را فراموش کرده و موضع این تماشاگر مشکوک را سوژه گزارش خود قرار می دهد ، وارد ورزشگاه شده و در ادامه در گفتگو با یک یک بازیکنان پرسپولیس ، آنان را متهم به کم کاری کرده و این دیدگاه را موضع هواداران پرسپولیس عنوان می کند! بازیکنان پرسپولیس که پس از این نتیجه پرگل چشمانشان از تعجب باز مانده همگی این مسئله را رد می کنند.



سوال این جاست چرا عدالت از جانب رسانه اصطلاحاً ملی که قائدتاً باید نگاهی ملی و بی طرفانه به ورزش و تیمهای ورزشی داشته باشد برای پرسپولیس وجود ندارد؟ آیا صداوسیما در مورد موارد غیراخلاقی و ضدفرهنگی تمام باشگاه های کشور به مساوات برخورد می کند؟ آیا انتظار رعایت عدالت در دیدن نواقص و پیشرفت ها انتظاری گزاف است؟

آقایان صدا و سیما ! مارا به خیر شما امید نیست ، شر خود را مرسانید و اجازه دهید روند رو به رشد این تیم مردمی که ظاهراً خار چشم بسیاری شده است روال طبیعی و عادلانه خود را طی کند و سرخپوشان که این فصل نماینده کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند مجبور به نبرد در چندین جبهه از جمله مقابله با صداوسیما نشوند.

عزیزان شبکه خبر ، اگر با فرد خاصی در این مجموعه مشکل دارید مرد و مردانه دلیل صف کشی خود را  مشخص کنید و یا دست از عداوت آشکار با این تیم مردمی بردارید و از روی واژه خجالت ده هزار بار بنویسید شاید فرجی شد...!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد