مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

محمد معاف شد، کریمی تمرین کرد، مشکل رضایی جدی نبود

پرسپولیس؛ تمرینات خود را امروز (یکشنبه) در حالی دنبال کرد که حضور علی کریمی در کنار زمین و دویدن او نویدبخش بود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی کریمی در حالی تمرینات اختصاصی را دنبال کرد که بعد از تمرین وقت MRI داشت اما کادر پزشکی امیدوار است با توجه به شرایط امروز کریمی، وی را برای بازی با فجر در اختیار کادر فنی قرار دهد.

علیرضا محمد هم امروز در حالی که آرنج خود را با یخ بسته بود به دویدن دور زمین اکتفا کرد. او که اصرار داشت به هر شکل ممکن به بازی با فجر برسد، در نهایت دیروز در مقابل تصمیم کادر پزشکی تسلیم شد تا حضور در تمرینات تیمی را تا بهبودی کامل آرنج خود عقب بیندازد.

غلامرضا رضایی هم که آسیب دیدگی قبلی خود را پشت سر گذاشته است، امروز اواخر تمرین کتف خود را بست و کادر پزشکی مشکل پیش آمده را جدی ندانست.

تنها غایب تمرین امروز هم انور لوگوشیچ بود که برای اخذ ویزا راهی بوسنی شده است. او که جمعه شب تهران را ترک کرده بود، در صورتی که به خاطر شرایط جوی با لغو پروازها روبرو نشود، صبح سه شنبه در تهران خواهد بود و در بازی با فجر حضور پیدا می کند.

و اما تمرین امروز پرسپولیس که در بخشی از آن دکتر زادمهر هم در کنار زمین حضور داشت، بازیکنان بعد از گرم کردن به بازی سپک تاکرا پرداختند. پس از آن دنیزلی از بازیکنانش خواست در نصف زمین دروازه کوچک به بازی فوتبال بپردازند و در ادامه همین بازی، فوتبال با دروازه های اصلی در دستور کار قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد