مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نصیرزاده: داور یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت/ گل سوم فجر مردود

مرجع خبری پرسپولیس : هوشنگ نصیرزاده در خصوص داوری بازی دیروز پرسپولیس - فجرسپاسی گفت: سعید بخشی زاده از اعلام یک پنالتی به سود پرسپولیس خودداری کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ هوشنگ نصیرزاده در خصوص قضاوت بازی دیروز پرسپولیس-فجرسپاسی، گفت: در دقیقه سی و هشتم مسابقه مدافع فجرسپاسی ضمن لمس توپ با دست، جهت شوت مهدوی کیا را تغییر داد که داور مسابقه باید یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می کرد.

 

بخشی زاده در این صحنه به دلیل جایگیری اشتباه نتوانست پنالتی را تشخیص دهد و دستور به ادامه بازی داد.

 

نصیرزاده با بیان اینکه این نخستین قضاوت بخشی زاده بعد از محرومیت پخش زنده بود، ادامه داد: در نیمه دوم و در دقیقه 61 داور یک اشتباه دیگر را مرتکب شد و در داخل محوطه جریمه یک ضربه غیرمستقیم به سود فحرسپاسی اعلام کرد. در این صحنه علی عسگری موفق به کنترل توپ نشد و هوشیار ناچار به واکتش شد که اگر توپ را نمی گرفت وارد دروازه می شد و این صحنه پاس رو به عقب تلقی نمی شود.

 

وی در خصوص صحنه گل سوم فجرسپاسی گفت: لحظاتی پیش از این گل مدافع سپاسی روی محمد نوری مرتکب خطای واضح شد اما داور از این صحنه چشم پوشی کرد و همان توپ تبدیل به گل سوم فجر شد.

 

نصیرزاده در پایان گفت: پس از 26 مسابقه این اولین بازی پخش زنده بخشی زاده مقابل دوربین شبکه سه بود و نباید فراموش کرد محرومیت و مسائل روحی روی اشتباهات داوران تاثیرگذار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد