مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بیانیه باشگاه پرسپولیس در اعتراض به قضاوت داوران

 مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس در اعتراض به اشتباهات متعدد داوری بر علیه این تیم به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شکایت می کند.

 

در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: دیدار تیم های پرسپولیس و فجر سپاسی از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز سه شنبه هجدهم بهمن ماه 1390 در حالی برگزار شد که داور این مسابقه اشتباهات تاثیرگذاری را مرتکب شد.

 

با توجه به نظر کارشناسان داوری، قضاوت بخشی زاده در این بازی بسیار تاثیرگذار بود به طوری که نگرفتن یک پنالتی مسلم علیه پرسپولیس و مردود بودن گل فجر سپاسی به دلیل انجام خطا قبل از به ثمر رسیدن گل سوم از جمله این اقدامات است. اینگونه قضاوت ها در شرایطی است که در چندین دیدار گذشته این تیم نیز اتفاقاتی اینچنینی رخ داده که طبق نظر کارشناسان، قضاوت داوران بر علیه تیم فوتبال پرسپولیس بوده که نمونه عینی آن پذیرش گل آفساید تیم شهرداری تبریز و نگرفتن دو پنالتی مسلم پرسپولیس در بازی با ذوب آهن است.

 

باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام شکایت مکتوب خود به کمیته داوران، از این کمیته می خواهد هر چه سریعتر در این خصوص اقدامات لازم و جدی را انجام دهد تا این باشگاه بیش از این متضرر نشود. همچنین با توجه به کسر حداقل 8 امتیاز در نیم فصل دوم از تیم فوتبال این باشگاه بدلیل تصمیمات غلط داوری، باشگاه پرسپولیس شکایت رسمی خود را به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ارسال خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد