مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پشت‌پرده مصدومیت خلیلی ...

مصدومیت محسن خلیلی، مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس یکی از مهمترین سوژه‌های چند روز اخیر فوتبال ایران است که به‌طور حتم حاشیه‌ها و خبرهای این اتفاق در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت.

در مورد آسیب‌دید‌گی شدید و پار‌گی رباط صلیبی این بازیکن حرف و حدیث‌های مختلفی وجود دارد. البته تردیدی نیست که خلیلی در بازی ایران و سوریه در مرحله مقدماتی جام‌جهانی از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد ولی هیچ‌وقت فکر نمی‌کرد که این مصدومیت در نهایت منجر به پارگی رباط صلیبی‌اش شود.

خلیلی پس از این دیدار و درحالی که چند روز از ناحیه زانو درد شدیدی را احساس می‌کرد، در تمرینات تیم‌ملی حضور نیافت و در بازی آخر مقابل کویت هم تیم‌ملی را البته به دلیل دواخطاره بودن همراهی نکرد.

در حالی که رسانه‌ها خبر از مصدومیت نسبتاً شدید خلیلی می‌دادند، این بازیکن همه چیز را در حد یک آسیب‌دیدگی ساده می‌دانست و حتی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد که پس از چند روز مصدومیتش با فیزیوتراپی برطرف خواهد شد.

خلیلی بدون اینکه رسانه‌ها از وضعیت دقیق او مطلع باشند نزد چند پزشک متخصص رفت که همگی آنها عقیده داشتند رباط صلیبی او در آستانه پاره شدن است و تحت هر شرایطی باید جراحی کند.

در این میان خلیلی قصد داشت با این مصدومیت مدارا کند و احتمال می‌داد که با انجام تمرینات ویژه و فیزیوتراپی این آسیب‌دیدگی برطرف شود ولی پزشکان متخصص به او تاکید کرده‌ بودند که خیلی زود باید رباط صلیبی‌اش را جراحی کند.

این مهاجم امیدوار بود که آسیب‌دیدگی‌اش با فیزیوتراپی برطرف شود. خلیلی در اردوی اسپانیا هم چند روز جدا از بازیکنان تمرین کرد ولی در نهایت صبح روز یکشنبه اتفاق ناگواری که قابل تصور بود، برای این بازیکن افتاد.

خلیلی در حالی که دوش‌به‌دوش همراه با مجید غلام‌نژاد می‌دوید، ناگهان از ناحیه زانو درد شدیدی را احساس کرد و درحالی که بلند فریاد می‌زد، روی زمین نشست.

او هیچ‌وقت پیش‌بینی نمی‌کرد که به این شرایط دچار شود و شاید اگر بعد از بازی ایران و سوریه بلافاصله جراحی می‌کرد، مجبور نبود که بیش از 7 ماه از فوتبال دور باشد.

قرار بود خلیلی در اسپانیا جراحی کند ولی طبق آخرین اخبار قرار است به زودی راهی آلمان شود تا در یک کلینیک مجهز در شهر مونیخ همان‌ جایی که جواد نکونام رباط صلیبی‌اش را عمل کرد، پایش را به تیغ جراحان بسپارد.

محسن پس از این عمل جراحی چند هفته در آلمان خواهد بود تا مراحل ابتدایی درمان را پشت‌سر بگذارد. او حداقل ۷ ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.

خورشیدچراغکی زرخسارعلی ست
مه نقطه کوچکی زپرگارعلی ست
هرکس که فرستدبه محمد(ص)صلوات
همسایه دیواربه دیوارعلی ست
میلادآقاامیرمومنین مبارک

نظر شما چیه

نقل و انتقالات پرسپولیس


تمدید قرارداد:

کریم باقری-1سال220میلیون

محسن خلیلی-1سال300میلیون

علیرضا نیکبخت-2سال450میلیون

پژمان نوری-2ساله

مسعود زارعی-2سال150میلیون

احسان خرسندی

علیرضا حقیقی

مهدی واعظی-1سال180میلیون

حسین بادامکی- 1 ساله










جدایی بازیکنان:

عباس آقایی- 300 میلیون

حسن رودباریان- نامعلوم

حسین کعبی- 320 میلیون

شیث رضایی-اشتوتگارت

فرزاد آشوبی-مس-350میلیون

فرشید کریمی-پگاه

محمدرضا مامانی-نامعلوم

فراز فاطمی-نامعلوم

ماته دراگوویچ-نامعلوم





جذب لیگ برتری:

1-ابرهیم توره-پیکان

(400میلیون برای 1سال)

2-مجتبی شیری-اس اهواز

(200میلیون برای 1سال)

3-محمد منصوری-ابومسلم

4-علیرضا محمد- راه آهن

(150میلیون برای 1سال)

5-ایوان پتروویچ- ابومسلم

6-محمد علوی - پاس همدان

7-مازیار زارع - ملوان









جذب دسته یکی:

فرانک آتسو - از طریق دسته 1

هادی نوروزی- داماش

معمار زاده










در حال مذاکره با:

محمد نصرتی

جواد آشتیانی - سایپا

مرتضی اسدی - صبا باطری

غلامرضا رضایی - صبا باطری

قرارداد مازیار زارع رسمی شد.

مرجع خبری پرسپولیس : مازیار زارع رسما به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با عقد قراردادی قرضی و یکساله از تیم فوتبال دیهیم جنوب غرب تهران به تیم پرسپولیس پیوست.

زارع دقایقی پیش با حضور در هیئت فوتبال استان تهران به عضویت خود در تیم فوتبال پرسپولیس تهران رسمیت بخشید تا فصل آینده این تیم را در مسابقات لیگ برتر همراهی کند.

با توجه به اینکه سهمیه بازیکنان لیگ برتری تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فصل نقل و انتقالات تکمیل شده بود، این بازیکن جوان همچون میثاق معمارزاده به تیم دیهیم جنوب غرب تهران منتقل شد و از این تیم بصورت قرضی و یکساله به تیم پرسپولیس آمد.

تاکنون بازیکنانی چون علیرضا محمد، محمد منصوری، ابراهیم توره، سید محمد علوی، ایوان پتروویچ، مجتبی شیری، مازیار زارع و میثاق معمارزاده رسما به عضویت تیم پرسپولیس در آمده اند و فرانک آتسو نیز در آستانه ثبت قرارداد با این تیم تهرانی است.

نیکبخت تمدید کرد

مرجع خبری پرسپولیس ( 12:02) «علیرضا نیکبخت» در هیأت فوتبال با پرسپولیس تمدید کرد

علیرضا نیکبخت واحدی هافبک مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه در هیأت فوتبال استان تهران حاضر شد و قراردادش را به مدت دو سال با تیم پرسپولیس تمدید کرد.

به گزارش سایمرجع خبری علیرضا نیکبخت واحدی ساعت 30/11 صبح امروز دوشنبه بیست و چهارم تیر ماه در محل هیأت فوتبال استان تهران حاضر شد و با پرسپولیس به مدت دو سال تمدید کرد