مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

سرخپوش در خطر از دست دادن دربی پایتخت

مرجع خبری پرسپولیس : 5 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خطر از دست دادن دربی پایتخت هستند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ 5 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل ملوان 2 اخطاره هستند و در صورتی که در این مسابقه کارت زرد دریافت کنند دربی پایتخت را از دست خواهند داد.

 

سپهر حیدری، مجتبی شیری، جلال اکبری، رضا نورمحمدی و هادی نوروزی بازیکنان دو اخطاره پرسپولیس هستند. نکته قابل توجه اینست که نام سه مدافع میانی در این لیست دیده می شود و با توجه به خارج شدن نام شیث رضایی از لیست، خطر از دست دادن مدافعان میان برای دربی پایتخت تهدید جدی مطرح می شود.

 

در حال حاضر سکوبرت تنها مدافع میانی پرسپولیس است که در خطر محرومیت از حضور در دربی پایتخت قرار ندارد.

 

 

پرسپولیس با چهار مصدوم و سه محروم به مصاف پاس می‌رود

مرجع خبری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از غیبت هاشمیان، منصوری، آرفی و احمدی در دیدار برابر پاس همدان خبر داد.

 

دکتر فرید زرینه درخصوص آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه وحید هاشمیان به دلیل کشیدگی شدید از ناحیه کشاله شرایط بازی مقابل پاس همدان را ندارد، وضعیت او را پس از گرفتن یک MRI بررسی خواهیم کرد.


وی افزود: محمد منصوری و آرفی نیز همچنان مصدوم هستند و شرایط بازی مقابل پاس همدان را ندارند و فعلا دوران نقاهت این 2 بازیکن تمام نشده است.

 

زرینه در خصوص رحمان احمدی‌ نیز گفت: این دروازه‌بان نیز متاسفانه مصدومیتی دارد و حضورش در بازی مقابل پاس همدان اصلا مشخص نیست. باید وضعیت او را بررسی کنیم تا اگر شرایط ایده‌آلی داشته باشد به احتمال زیاد در دیدار روز دوشنبه به میدان نخواهد رفت.

 


گفتنی است پرسپولیس در شرایطی 4 بازیکن را در دیدار برابر پاس همدان نخواهد داشت که تیاگو و غلامرضا رضایی، سه کارته و علیرضا حقیقی نیز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی به دلیل اتفاقات بوشهر محروم است.

دیدار دایی با نماینده AFC و تلاش الاتحادی‌ها برای دلجویی

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از حضور در نشست مطبوعاتی در مورد اتفاقات فرودگاه جده گفت‌و‌گویی را با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد.

 

علی دایی صبح امروز در محل هتل اقامتش وقتی قصد داشت به سمت نشست مطبوعاتی برود با ازدحام شدید دوربین‌های تلویزیون عربستان روبرو شد که از او سوال های گوناگونی در خصوص مسابقه فردا داشتند. دایی نیز مدت زیادی وقتش را با دوربین‌های تلویزیونی گذراند و سپس به کنفرانس مطبوعاتی رفت.



* دایی همچنین دیداری با نماینده‌ای از AFC که برای بازی فردا مقابل الاتحاد عربستان به جده آمده بود داشت و در خصوص اتفاقات فرودگاه با او به گفت‌وگو پرداخت.

 

مسئولان باشگاه الاتحاد به دلخوری و ناراحتی پرسپولیسی‌ها از 8 ساعت معطلی در فرودگاه جده پی برد‌ه‌اند و برای جبران کارشکنی‌ها قبلی، دو نفر نماینده در کنار تیم فوتبال پرسپولیس قرار دادند تا هر گونه مشکل سرخ پوشان در عربستان را برطرف کنند. الاتحادی‌ها برای جبران کاستی ها زمین اصلی بازی را در تمرین شب گذشته و امشب بدون هیچ حرف و حدیثی در اختیار سرخ پوشان قرار دادند.



* جلسه فنی پرسپولیس ظهر امروز برگزار شد و علی دایی و دستیارانش در خصوص نحوه سیستم بازی و ترکیب بازیکنان با یکدیگر به بحث و گفت‌وگو پرداختند.



* در جلسه امروز بیشتر بحث بر روی خط حمله پرسپولیس که چگونه مقابل مدافعان بلند قامت الاتحاد صف‌آرایی کنند.



* سرمربی پرسپولیس همچنین در جلساتی جداگانه سعی کرد از صبح امروز به دیدار بازیکنان برود و با آنها در خصوص مسائل مختلف به گفت‌وگو بپردازد. دایی قصد دارد از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را برای بازی فردا آماده کند.



*مسئولان الاتحاد عربستان تعدادی بلیت در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار دادند تا بتوانند این بلیت‌ها را در اختیار هواداران ایرانی قرار دهند. عربستانی‌ها هم برای استفاده کامل از گنجایش ورزشگاه طی یکی دو روز گذشته تبلیغ‌های فراوانی را در سطح شهر جده،‌ دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها کردند تا هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند.



* پرسپولیس آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با الاتحاد عربستان ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه اصلی الاتحاد برگزار خواهد کرد.

ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد اعلام شد

مرجع خبری پرسپولیس : کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب این تیم مقابل فولاد را اعلام کرد.

 

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس اسامی 11 نفر بازیکنان اصلی در بازی امروز (جمعه) سرخ پوشان در برابر فولاد خوزستان را اعلام کرد. رحمان احمدی، سامان اقازمانی، رضا نورمحمدی، سپهر حیدری، ابراهیم شکوری، مازیار زارع، تیاگو فراگو، هادی نوروزی، غلامرضا رضایی، محمد نوری و وحید هاشمیان ترکیب اصلی تیم پرسپولیس را در این دیدار تشکیل می‌دهند.

 

همچنین مهدی شیری، مجتبی شیری، اشپیتم ارفی، امیرحسین فشنگچی، حسین بادامکی، سکوبرت و علیرضا حقیقی در این دیدار در نیمکت ذخیره قرار دارند.

گزارش آخرین تمرین قبل از بازی با فولاد

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین تمرین قبل از بازی با فولاد خوزستان به مرور تاکتیک های تیمی پرداخت.

 


تمرین سرخپوشان از ساعت 12 روز پنجشنبه پنجم اسفند ماه در مجموعه ورزشی درفشی فر زیر نظر کادر فنی برگزار شد. تمرین روز پنجشنبه پشت درب های بسته و بدون حضور خبرنگاران، عکاسان، فیلمبرداران و تماشاگران انجام شد.

 

ابتدا علی دایی به مدت 10 دقیقه با بازیکنان به صحبت پرداخت. بازیکنان زیر نظر مولایی با حرکات کششی و نرمشی بدن ها را گرم کردند.

 

تمرینات هوازی و عبور از موانع، دستور بعدی کادر فنی برای تمرین امروز بود.

در ادامه بازیکنان به 3 تیم قرمز، سفید و سبز تقسیم شدند و به بازی تحت فشار و پاسکاری کوتاه و مرور تاکتیک های تیمی پرداختند.

 

محمد منصوری تنها غایب تمرینات امروز بود.دروازه بانان نیز زیر نظر یحیوی آخرین تمرینات قبل از بازی را انجام دادند. در پایان بازیکنان با سرد کردن بدن ها محل تمرین را ترک کردند.

 

گفتنی است؛ پس از تمرین امروز، کلیه بازیکنان در هتل المپیک به اردو می روند تا برای بازی روز جمعه برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی تهران آماده شوند.