مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

دنیزلی: آرى‌هان، «ترکیه- هلند» را ببیند تا من‌ را به‌ یاد آورد

آرى‌هان‌ از پرسپولیس‌ رفت‌ و مصطفى‌ دنیزلی، مربى‌ معروف‌ و محبوب‌ ترک‌ که‌ یک‌ سال‌ و نیم‌ هدایت‌ تیم‌ پاس‌ تهران‌ را بر عهده‌ داشت‌ سرمربى‌ سرخ‌پوشان‌ شد. شایعه‌ عدم‌ استفاده‌ از استیلی، اوضاع‌ و احوال‌ حاکم‌ بر پرسپولیس، حرف‌هاى‌ آرى‌هان‌ و... دنیزلى‌ را وادار به‌ پاسخگویى‌ کرده‌ است:
چه‌ زمان‌ به‌ ایران‌ برمى‌گردید؟
ما فرصت‌ زیادى‌ نداریم‌ و باید خیلى‌ زود به‌ پرسپولیس‌ برگردیم‌ و در تمرینات‌ این‌ تیم‌ شرکت‌ کنیم‌ چون‌ کارهاى‌ زیادى‌ داریم. البته‌ برنامه‌ تمرین‌ را با استیلى‌ و نورالدین‌ هماهنگ‌ کرده‌ام‌ و تمرینات‌ این‌ چند روز هم‌ زیر نظر من‌ دنبال‌ شده‌ اما دوشنبه‌ شب‌ وارد ایران‌ مى‌شوم‌ و صبح‌ سه‌شنبه‌ در اولین‌ تمرین‌ پرسپولیس‌ حاضر مى‌شوم.
شایعه‌ شده‌ که‌ مى‌خواهید استیلى‌ را جواب‌ کنید.
این‌ خبر براى‌ من‌ عجیب‌ است. من‌ بر استفاده‌ از مربى‌ ایرانى‌ در کادر تیم‌ تأکید داشته‌ام‌ و در مورد استیلى‌ هم‌ باید بگویم‌ که‌ او را به‌ خوبى‌ مى‌شناسم. حمید واقعاً‌ مرد خوبى‌ است‌ و خصوصاً‌ الان‌ خیلى‌ مى‌تواند به‌ من‌ کمک‌ کند، در حالى‌ که‌ هنوز بازیکنان‌ تیم‌ را به‌ خوبى‌ نمى‌شناسم‌ و استیلى‌ باید به‌ من‌ کمک‌ کند. من‌ به‌ حمید استیلى‌ علاقه‌مند هستم‌ و حتى‌ جلسه‌ مشترکى‌ با یکدیگر داشتیم‌ که‌ برنامه‌هاى‌ تمرینى‌ را هماهنگ‌ کردیم. او دستیار من‌ در پرسپولیس‌ خواهد بود. آنها که‌ از قول‌ من‌ در روزنامه‌هایشان‌ نوشتنند که‌ استیلى‌ را نمى‌خواهم‌ دروغگو هستند.
فکر مى‌کنید زمان‌ کافى‌ براى‌ حضور در فینال‌ جام‌ حذفى‌ را در اختیار دارید؟
اگر تمرینات‌ پرسپولیس‌ شروع‌ نشده‌ بود شاید زمان‌ زیادى‌ نداشتیم‌ اما این‌ تیم‌ زمان‌ زیادى‌ است‌ که‌ تمرینات‌ را آغاز کرده‌ و در شرایط‌ خوبى‌ قرار دارد، مى‌خواهم‌ زودتر در تمرینات‌ حاضر شوم‌ تا بتوانم‌ زودتر برنامه‌ ریزى‌ کنم‌ و البته‌ براى‌ حضور در بازى‌ فینال‌ جام‌ حذفى‌ باید عجله‌ کنیم‌ چون‌ مدت‌ زیادى‌ تا این‌ مسابقه‌ باقى‌ نمانده‌ است. ما برنامه‌هایى‌ براى‌ این‌ مسابقه‌ خواهیم‌ داشت.
از سپاهان‌ تا چه‌ حد شناخت‌ دارید؟
سپاهان‌ را سال‌ گذشته‌ به‌ خوبى‌ مى‌شناختم‌ اما طبیعتاً‌ تغییرات‌ زیادى‌ در این‌ تیم‌ به‌ وجود آمده‌ و از مسئولان‌ پرسپولیس‌ درخواست‌ کرده‌ام‌ تا از این‌ تیم‌ برایم‌ اطلاعات‌ جمع‌ کنند.
از شرایط‌ فعلى‌ پرسپولیس‌ تا چه‌ حد اطلاع‌ دارید؟
تیم‌ وضعیت‌ خوبى‌ دارد و بازیکنان‌ خوبى‌ در این‌ فصل‌ جذب‌ تیم‌ شده‌اند اما به‌ یک‌ مدافع‌ و یک‌ مهاجم‌ جدید نیازمندم، اگر امکان‌ بازگشت‌ کاظمیان‌ وجود داشته‌ باشد دیگر نیازى‌ به‌ جذب‌ مهاجم‌ نداریم.
از قول‌ آرى‌هان‌ گفته‌اند که‌ او شما را نمى‌شناسد.
ترجیح‌ مى‌دهم‌ در این‌ مورد چیزى‌ نگویم‌ اما اگر واقعاً‌ ایشان‌ چنین‌ حرفى‌ زده‌اند پیشنهاد مى‌کنم‌ به‌ بازى‌ ترکیه‌ و هلند نگاه‌ کنند!
نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:02 ب.ظ http://memary.blogsky.com

با سلام به شما دوست گرامی
ممنون که به وبلاگم سر زدین و ممنونتر که نظر هم دادین
وبلاگ شما هم جالبه ولی من طرفدار استقلالم ولی نه از اون آتیشه ای ها
خوش باشی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد