مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

امیدواریم با درایت کاشانی پرسپولیس به جایگاه واقعی خود دست یابد

کیومرث هاشمی در مراسم معارفه مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد با درایت حبیب کاشانی این باشگاه به جایگاه واقعی خود در ورزش و فوتبال کشور دست یابد.

درمراسم معارفه حبیب کاشانی که با حضورکیومرث هاشمی معاون سازمان و رییس مرکزتوسعه ورزش قهرمانی، حسن بیادی و نژاد فلاح اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و تنی چند از کارکنان این باشگاه برگزارشد پس ازانجام مراسم معارفه مدیرعامل جدید باشگاه، کاشانی از بعد ازظهرامروزرسما کار خود را آغاز کرد .

درابتدای این مراسم کیومرث هاشمی با اشاره به روند تغییر و تحولات این باشگاه گفت : پس ازجلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و با توجه به استعفای محمد حسن انصاریفرد تصمیم براین گرفته شد که مدیرعامل جدید هرچه سریع تر انتخاب و معرفی شود تا باشگاه پرسپولیس با کمترین مشکل احتمالی مواجه شود .

üنمی خواستیم در روند باشگاه خلل ایجاد کنیم

وی ادامه داد : برهمین اساس تصمیم گرفتیم جلسه معارفه مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس را هرچه زودتربرگزارکنیم تا درروند برنامه های جاری این باشگاه خللی وارد نشود .البته تمایل داشتیم دوست عزیزمان محمد حسن انصاریفرد نیز درمراسم معارفه حضور پیدا می کرد که متاسفانه نتوانستیم وی را پیدا کنیم .

-

üدر جلسه ای باشکوه از انصاریفرد تقدیر می شود

هاشمی افزود : باشگاه پرسپولیس یک باشگاه مردمی و باسابقه است و امروزهمه ما باید برای سربلندی و اعتلای این تیم تلاش کنیم . البته برای آنکه از زحمات وتلاش های مدیرعامل سابق این باشگاه تشکر و قدردانی کنیم درنظر داریم درجلسه ای با شکوه از انصاری فرد تقدیر شایسته ای به عمل آوریم .

-

üپرسپولیس باید از حاشیه به دور باشد

رییس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای با اشاره به حضورحبیب کاشانی در باشگاه پرسپولیس گفت : امیدوارم با برنامه ریزی و درایت مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس و تاکید برمسایل اقتصادی، مشکلات مالی این باشگاه حل و فصل شود .باشگاه پرسپولیس باید ازحاشیه به دورباشد و درحد مقدورات نسبت به توسعه رشته های دیگر ورزشی نیز وارد عمل شود .
هاشمی افزود : امیدوارم هیئت مدیره جدید باشگاه با توکل برخدای بزرگ و اتحاد و یکدلی در راه سربلندی باشگاه موفق عمل کنند.

-

üبیادی : کار دشواری را پیش رو داریم

درادامه این مراسم حسن بیادی عضوهیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک به حبیب کاشانی گفت : کاربسیارسختی پیش رو داریم، چرا که با جوانان و آینده سازان مملکت اسلامی روبرو هستیم و برای آنکه بخواهیم فرهنگ مناسبی را در ورزش و دربین جوانان ایجاد کنیم باید ازخودسازی شروع کنیم تا این فرهنگ دربین ورزشکاران و جوانان کشورمان نهادینه شود .

-

üبه آینده پرسپولیس امیدوارم

وی افزود : با شناختی که از کاشانی دارم به آینده پرسپولیس امیدوارم و یکجا بودن و درکنارهم کارکردن من و کاشانی چیزی جز پیام صلح و دوستی برای پرسپولیس به همراه نخواهد داشت و تمامی تلاش خود را به کارمی گیریم تا این تیم محبوب و پرافتخاربه آنچه شایسته آن است دست یابد .

-

üدست حاشیه سازان را کوتاه می کنیم

بیادی تصریح کرد : اگر امروز در هیئت مدیره پرسپولیس حضورپیدا کرده ایم تنها به خاطراحساس نیازی بود که مطرح شد و تا زمانی که درباشگاه حضور داشته باشیم دست حاشیه سازان را ازاین تیم کوتاه خواهیم کرد .

-

üجبیب کاشانی : سابقه پرسپولیس مسئولیت مرا سنگین می کند

درادامه مراسم معارفه مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس، حبیب کاشانی گفت : خدا را شاکرم که فرصتی دوباره به من داد تا درخدمت مردم باشم و می دانم کاربسیار سخت و دشواری پیش رو خواهم داشت، چرا که خیلی ها با شادی این تیم شاد شده و از شکست و باخت تیم محبوب خود غمگین و دلشکسته می شوند . 40 سال سابقه درخشان درپشت نام پرسپولیس وجود دارد که این مهم مسئولیت ما را چند برابر می کند .

-

üآخرین مدیرعامل پرسپولیس نخواهم بود

وی تصریح کرد : من سیزدهمین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هستم و مطمئن باشید آخری هم نخواهم بود . این تیم باقی می ماند و من و شما هستیم که زمانی نخواهیم بود. به همین خاطربرای رضای خدا وشادی دل مردم هرآنچه ازدستم برآید انجام خواهم داد وامیدوارم سرخپوشان پایتخت درپایان فصل به آنچه لیاقت دارند دست یابند .

-

üناکامی پرسپولیس را جبران می کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد : اعتقاد دارم اگرتیم خوب و منسجمی را در ابتدای فصل ببندیم 12 امتیاز از سایرحریفان پیش خواهیم بود و با این حساب امیدواریم ناکامی پرسپولیس را در این فصل جبران کنیم .

-

üانصاریفرد درهیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بماند

کاشانی یادآور شد : دست همه پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس را می بوسم و از همین جا ازهمه آنان دعوت می کنم تا دراین باشگاه حاضرشده و ما را در راه سختی که پیش رو داریم کمک کنند . همچنین از دوست خوب و عزیزم محمد حسن انصاریفرد می خواهم با حضور در جمع هیئت مدیره دراعتلای پرسپولیس نقش اساسی داشته باشد چرا که به نظرمن گذشته او با نام باشگاه عجین شده است .

-

üبدهی های جاری سریعا پرداخت می شود

وی در پایان درخصوص کادرفنی پرسپولیس و بدهی های این باشگاه گفت : بی شک کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس ایرانی خواهد بود و درمورد بدهی های باشگاه و مطالبات بازیکنان باید بگویم آن چیزی که مربوط به بدهی های جاری باشد سریعا پرداخت می شود اما آنچه مربوط به گذشته و بدهی های معوقه است نیاز دارد تا با کار کارشناسی پیرامون آن تصمیم گیری شود .
نظرات 2 + ارسال نظر
امیر جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ب.ظ http://amir59.blogsky.com

سلام من امیدوارم اگر اون حرکت احمقانه رو دنیزلی نکرده بود الونگ و که از دقیقه ۴۵ گرم می کرد زودتر می اورد تو الان هم انصاری فر بود هم جام تو دست ما
راستی موافق تبدل لینک هستی

امیر جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ http://amir59.blogsky.com

من لینکت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد