مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نیکبخت: برای گلزنی برابر الغرافه لحظه‌شماری می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مثل بازی رفت برای گلزنی به الغرافه قطر لحظه شماری میکنم. علیرضا نیکبخت تصریح کرد: روز خوبی را برابر استقلال اهواز نداشتیم و مغلوب بازی خوب و انگیزه بازیکنان استقلال اهواز شدیم. وی یادآور شد: نتایج اخیر در لیگ برتر انگیزه ما را در این بازی ها کمتر کرده است و با توجه به اینکه مطمئن شدیم نمی توانیم به مقام قهرمانی برسیم کمی دچار بی انگیزگی شدیم. نیکبخت درباره غیبت در تمرین روز قبل از بازی با استقلال اهواز عنوان کرد: دلیل غیبتم را به وینگادا گفتم و کادر فنی آن را پذیرفت. با او هیچ مشکلی ندارم و اجازه نمی دهم کسی مرا وارد حاشیه کند. این بازیکن خاطرنشان کرد: برای بازی مقابل استقلال اهواز مشکلی نداشتم اما به نظر وینگادا احترام می گذارم و طبق دستور او روی سکو رفتم ولی دیدن بازی از روی سکو برای من بسیار سخت بود.

نیکبخت در خصوص فحاشی برخی از تماشاگران اهوازی گفت: فقط می توانم بگویم که متاسف هستم و نمی دانم چه وقت این مسائل از ورزشگاههای ما پاک خواهد شد.

وی درباره بازی با الغرافه اظهار داشت: مانند بازی های گذشته سعی و تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس انجام خواهم داد و برای گلزنی در این دیدار لحظه شماری می کنم. البته نباید فراموش کرد که برد در قطر بسیار سخت است و حریف قطری یک تیم حرفه ای و یکی از با قدرت ترین تیم ها در گروه دو است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم به 3 امتیاز حساس بازی مقابل الغرافه قطر برسیم تا صعود خودمان را به دور بعدی رقم بزنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد