مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

زمانی : مبلغ قرارداد کرانیکار کمتر از مربیان وطنی

مرجع خبری پرسپولیس : کرانیکار پنجشنبه وارد ایران می شود / قراردادی کمتر از مربیان داخلی

مدیر برنامه سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این مربی پنجشنبه وارد ایران می شود، مبلغ قرارداد "کرانیکار" را در حد مربیان داخلی دانست.

محمد زمانی ضمن بیان مطلب فوق افزود: عصر روز سه شنبه و در حضور منتظر موعود قائم مقام باشگاه پرسپولیس، مذاکرات نهایی با "کرانیکار" برگزار شد و قرار شد این مربی برای عقد قرارداد نهایی و هدایت تمرینات این تیم پنجشنبه وارد تهران شود.

وی در مورد مبلغ قرارداد رسمی این مربی اظهار داشت: به خاطر توافقی که بین طرفین ایجاد شده نمی توانم مبلغ این قرارداد را اعلام کنم اما مطمئن باشید مبلغ قرارداد این مربی کمتر از بسیاری از مربیانی است که در لیگ برتر ایران فعالیت می کنند.

مدیربرنامه سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد:

درعقد قرارداد این مربی بیش از همه مسائل منافع باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شد و در مجموع استخدام "کرانیکار" که یکی از مربیان مطرح اروپایی با این قرارداد، قطعا به سود این باشگاه خواهد بود.

وی همچنین در مورد اینکه آیا "کرانیکار" دستیار خارجی با خود به پرسپولیس می آورد، اظهار داشت: همه مسائل بستگی به باشگاه پرسپولیس دارد. البته قرار است طی چند روز آینده و پس از بررسی وضعیت تیم پرسپولیس توسط این مربی، در این خصوص تصمیم گیری شود.

زمانی در پایان خاطرنشان کرد: تا 24 ساعت آینده یک بازیکن ایرانی دیگر به جمع بازیکنان شاغل در خارج از کشور(لژیونرها) اضافه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد