مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

امشب عادل و نود با یک شگفتی می‏آیند

عادل فردوسی پور پس از غیبتی طولانی امشب ساعت 23 دوباره با اجرای برنامه نود روی آنتن می رود تا طلسم پخش نشدن این برنامه شکسته شود.

  به رغم بسیاری از گمانه زنی ها که گفته می شد برنامه نود بدون عادل فردوسی پور پخش خواهد شد و افراد دیگری نظیر پیمان یوسفی، جواد خیابانی و یا مزدک میرزایی به جای عادل فردوسی پور برنامه را اجرا می کنند، با تصمیم قاطع مدیران سیما و حمایت آنها از این پسر رفسنجانی، گروه ورزش این موضوع هیچ گاه تحقق نیافت تا عادل فردوسی پور برای یازدهمین سال پیاپی دوباره جنجالی ترین برنامه ورزشی سیما را روی آنتن ببرد.

فردوسی پور که معتقد بود، نود باید با شفافیت و صراحت همیشگی خود روی آنتن برود درمقطعی تصمیم گرفت به هیچ یک از تماسهای مدیران شبکه سوم سیما که قدری تحت تأثیر رئیس وقت سازمان تربیت بدنی بودند، پاسخ ندهد تا شاید با گذشت زمان مشکل اصلی او که رفتن فردی بود به نام محمد علی آبادی، حل شود.

محمد علی آبادی که بزرگترین منتقد برنامه نود بود در روزگاری که عنان هدایت ورزش کشور را در دست داشت به دفعات تلاش کرد با بهره گرفتن از ارتباطات خود مانعی بر پخش برنامه نود شود و یا حداقل قدری از گزنده بودن این برنامه را کاهش دهد.

عادل فردسی پور که یقین داشت محمد علی آبادی تمام تلاش خود را برای محدود کردن برنامه نود به کار می بندد، سکوت پیشه کرد تا شاید فشار دوستان رسانه ای وی که در مطبوعات کشور شاغل بودند، مانعی برای رسیدن محمد علی آبادی به خواسته اش شود.

سکوت عادل برابر بود با فشار حداکثری مطبوعات کشور تا مسؤولان سرانجام دستهای خود را به نشانه تسلیم بالای سر ببرند تا چهره پیروز این نبرد کسی نباشد جز عادل فردوسی پور مجری جنجالی ترین برنامه ورزشی سیما!

با برتری تهیه کننده و مجری برنامه نود در این نبرد نابرابر، دوباره زمینه فعالیت برای عادل فردوسی پور فراهم شد تا او بتواند دوباره برنامه خود را روی آنتن بفرستد.

عادل فردوسی پور که فضا را برای گرفتن امتیاز بسیار مناسب می دید، برای مدیران ارشد سیما شرط و شروطی خاص تعیین کرد. او که مطمئن بود مدیر رفسنجانی شبکه سوم سیما(پورمحمدی) به هیچ وجه با خواسته های فراوان وی مخالفتی نمی کند، تصمیم گرفت در گام اول پله های ترقی برنامه نود را با گرفتن یک استودیو در طبقه همکف ساختمان پخش طی کند. او در گام نخست موفق شد مجوز خروج از زیر زمین را به دست آورد. شاید این حرکت بیشتر به مذاق میهمانان برنامه خوش آمد تا به مذاق عوامل اجرایی. با قطعی شدن رفتن نود به استودیو 11 ، عادل گام دوم را برای بالا بردن بودجه برنامه نود برداشت و موفق شد سقف بودجه برنامه را برای تهیه و اجرا به حد قابل قبولی بالا ببرد تا عوامل برنامه همزمان با حضور در یک طبقه بالاتر از سالهای قبل، در میزان دریافتی خود نیز تغییر را به شکل ملموس احساس کنند تا با انگیزه بیشتری برای فعالیت اقدام کنند.

حرکت رو به جلو برنامه نود و عادل فردوسی پور در تدارک دکور جدید برنامه بود. هر چند او به تمام دست اندرکاران برنامه نود سفارش کرده بود هیچ خبری درخصوص دکور برنامه نود به افراد غریبه ندهند، اما از استودیو شماره 11 خبر می رسد فردوسی پور یکی از پرهزینه ترین دکورهای سیما را برای سری جدید برنامه خود انتخاب کرده است.

نزدیکان فردوسی پور معترفند که برنامه جدید نود دارای جاذبه های بسیار زیادی است که می تواند مخاطبان بسیار زیاد برنامه نود را به شکل قابل قبولی راضی نگه دارد و آنها را مشتاقانه برای دیدن این برنامه پای گیرنده های خود میخکوب کند.

عادل فردوسی پور از نخستین ساعات روز عید فطر نخستین آیتمهای خود را برای پخش به اتاق مونتاژ برد تا بتواند با دستی پر به استقبال مخاطبانش بیاید.

اما شاید جذاب ترین بخشی که همه مخاطبان نود انتظار دیدن آن را می کشند، بخش میهمان ویژه نود جدید است.

هر چند که گفته می شد عادل قرار است در این نخستین برنامه خود محمد دادکان را به برنامه خود دعوت کند تا شاید به این شکل از محمد علی آبادی انتقام بگیرد، اما این مسأله زودتر از آنچه تصور می شد، تکذیب شد تا در جدیدترین اخبار این گونه به گوش برسد که عادل فردوسی پور تصمیم دارد در نخستین برنامه سری جدید نود سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را به ساختمان پخش دعوت کند تا استارت برنامه نود با جنجالی بزرگ رقم بخورد. بدون تردید اگر عادل در این حرکت موفق باشد، بی شک بهترین و ایده آل ترین استارت را زده است، چرا که خیلی ها منتظر شنیدن سخنان علی دایی بعد از برکناری هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد