مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

دیدار دایی با نماینده AFC و تلاش الاتحادی‌ها برای دلجویی

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از حضور در نشست مطبوعاتی در مورد اتفاقات فرودگاه جده گفت‌و‌گویی را با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد.

 

علی دایی صبح امروز در محل هتل اقامتش وقتی قصد داشت به سمت نشست مطبوعاتی برود با ازدحام شدید دوربین‌های تلویزیون عربستان روبرو شد که از او سوال های گوناگونی در خصوص مسابقه فردا داشتند. دایی نیز مدت زیادی وقتش را با دوربین‌های تلویزیونی گذراند و سپس به کنفرانس مطبوعاتی رفت.



* دایی همچنین دیداری با نماینده‌ای از AFC که برای بازی فردا مقابل الاتحاد عربستان به جده آمده بود داشت و در خصوص اتفاقات فرودگاه با او به گفت‌وگو پرداخت.

 

مسئولان باشگاه الاتحاد به دلخوری و ناراحتی پرسپولیسی‌ها از 8 ساعت معطلی در فرودگاه جده پی برد‌ه‌اند و برای جبران کارشکنی‌ها قبلی، دو نفر نماینده در کنار تیم فوتبال پرسپولیس قرار دادند تا هر گونه مشکل سرخ پوشان در عربستان را برطرف کنند. الاتحادی‌ها برای جبران کاستی ها زمین اصلی بازی را در تمرین شب گذشته و امشب بدون هیچ حرف و حدیثی در اختیار سرخ پوشان قرار دادند.



* جلسه فنی پرسپولیس ظهر امروز برگزار شد و علی دایی و دستیارانش در خصوص نحوه سیستم بازی و ترکیب بازیکنان با یکدیگر به بحث و گفت‌وگو پرداختند.



* در جلسه امروز بیشتر بحث بر روی خط حمله پرسپولیس که چگونه مقابل مدافعان بلند قامت الاتحاد صف‌آرایی کنند.



* سرمربی پرسپولیس همچنین در جلساتی جداگانه سعی کرد از صبح امروز به دیدار بازیکنان برود و با آنها در خصوص مسائل مختلف به گفت‌وگو بپردازد. دایی قصد دارد از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را برای بازی فردا آماده کند.



*مسئولان الاتحاد عربستان تعدادی بلیت در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار دادند تا بتوانند این بلیت‌ها را در اختیار هواداران ایرانی قرار دهند. عربستانی‌ها هم برای استفاده کامل از گنجایش ورزشگاه طی یکی دو روز گذشته تبلیغ‌های فراوانی را در سطح شهر جده،‌ دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها کردند تا هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند.



* پرسپولیس آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با الاتحاد عربستان ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه اصلی الاتحاد برگزار خواهد کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
Seetosky سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.100dollar.persianblog.ir

2.46913578222.0490420442New . Site jadid kasbe daramad irani ba ruzi 4 Click dar ruz !!!!
Bedune hazineye sabte nam .
Jozve avalin nafarat bashid .

سارا جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام سایت خوبی داری فقط خیلی به روز نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد