مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کوتاه و خواندنی از خبرهای پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : چند خبر کوتاه از پرسپولیس را ارائه میکنیم تا در جریان آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته قرار بگیرید:

 

صحبت پروین با باقری برای شرکت در تمرین‌ها
گفته می‌شود علی پروین با کریم باقری صحبت کرده تا کاپیتان سرخ‌ها در تمرین‌های پرسپولیس حاضر شده و همراه با بقیه تمرین کند. ظاهرا رویانیان و استیلی هم با این قضیه موافقند اما باقری هنوز جواب نهایی را نداده است. باقری، پروین و رویانیان دیروز صبح در مراسم تشییع جنازه مادر محمد دادگان شرکت کرده بودند.

دربی امیدها به تعویق افتاد


قرار بود صبح دیروز دربی امیدها به میزبانی استقلالی‌ها در ورزشگاه مرغوبکار انجام شود اما هیات فوتبال تهران به خاطر مسائل امنیتی و فاصله کم نیمکت‌ها تا سکوها با میزبانی ورزشگاه مرغوبکار موافقت نکرد و این بازی به تعویق افتاد.

دیدار قائم مقام با فوتسالی‌ها

جمشید زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس برای سرکشی از اوضاع مرمت چمن و بازسازی قسمت‌های مختلف ورزشگاه درفشی‌فر، صبح روز پنج‌شنبه در این مکان حاضر شد. البته وی در تمرین تیم فوتسال پرسپولیس هم حاضر شد و با اعضای این تیم صحبت کرد.

تکمیل کلینیک و تشکیل پرونده پزشکی

کلینیک باشگاه پرسپولیس با رسیدن چند دستگاه فیزیوتراپی جدید مجهزتر شد و از این پس بازیکنان مصدوم پرسپولیس راحت‌تر فیزیوتراپی خواهند کرد. همچنین دکتر چشمه‌سری، پزشک پرسپولیس اعلام کرده برای هر بازیکن پرسپولیس پرونده پزشکی باز می‌شود تا نتایج تمام آزمایش‌ها و تست‌ها در این پرونده درج شود.

فردا جلسه بعدی هیات مدیره

جلسه بعدی هیات مدیره پرسپولیس روز یکشنبه در محل باشگاه انجام خواهد شد. همچنین طبق درخواست اداره ثبت شرکت‌ها تمامی اعضای هیات مدیره جدید موظف شدند فتوکپی گذرنامه خود را به این اداره تحویل دهند.

بازگشت اجباری تال، پرداخت 50 هزار دلار به سکوبرت

مشخص نشد به خاطر تعداد زیاد مصدومان و محرومان پرسپولیس بود یا مساله‌ای دیگر اما هر چه که بود ممدوتال در تمرین پنج‌شنبه و دیروز همراه تیم تمرین کرد در حالی که استیلی گفته بود او را در اختیار باشگاه قرار داده است!
همچنین رابط سکوبرت با حضور در باشگاه پرسپولیس 50 هزار دلار طلب او از فصل گذشته را دریافت کرد. قابل ذکر است رالف سومدیک هم بعد از حدود 10 روز دوری از پرسپولیس از روز پنج‌شنبه در تمرین‌های این تیم حاضر شد.


سرمربی مستعفی فوتسال پرسپولیس برگشت

بعد از جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه پرسپولیس و حسین شمس، رضا کردی مدیرفنی و سرمربی تیم فوتسال این باشگاه برگزار شد، شمس به دلیل عدم حل مشکلات مالی از همراهی پرسپولیس در لیگ 90 انصراف داد و رضا کردی نیز در حمایت از وی، اعلام قطع همکاری کرد.
با این وجود از روز پنج‌شنبه بار دیگر قرار شد که کردی هدایت سرخپوشان را در لیگ برتر به عهده داشته باشد. حسین شمس در این‌باره گفت: «در پی تماس‌های مکرری که نزدیک به 90 درصد بازیکنان تیم با من داشتند و تقاضا کردند که حداقل کردی به تیم بازگردد، ضمن اینکه از وفاداری این مربی و حمایتش از کناره‌گیری من تشکر کردم، خواستم که بار دیگر به پرسپولیس بازگردد. او هم پذیرفت و قرار شد که از روز شنبه در تمرین‌ها حاضر شود.» وی ادامه داد: «بازیکنان اعتقاد داشتند که تیم تازه شکل گرفته و نمی‌خواهند دوباره به 2 هفته ابتدایی مسابقات بازگردند. کردی هم این موضوع را پذیرفت و با قدرت دوباره مسوولیت تیم را برعهده می‌گیرد. من هم امیدوارم با توجه به جلسه‌ای که با رویانیان داشتیم، مشکل پول بچه‌ها نیز برطرف شود.» کردی که از بی‌حاصل بودن جلسه روز دوشنبه با مسوولان باشگاه دلخور و ناراحت بود قبل از بازگشت به پرسپولیس اعلام کرده بود از چند تیم عربی هم پیشنهاد دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد