مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

سرنوشت صدر جدولیا

دایی باید برقصه

daei

چندسال است که تماشاگران پرسپولیس خواسته عجیبی از علی دایی دارند که وقتی تا حوالی دقیقه 30 برآورده نمی شود جو ورزشگاه به هم میریزد و کار به جاهای باریک می کشد . (مثل بازی پرسپولیس و سایپا) . البته من هم نمی دانیم دلیل این خواسته واقعا چیه .. اصلا چرا آقایان از کاپیتان با شعور!! تیم ملی توقع اجرای حرکات موزون را دارند و از دقیقه ی می گویند :‌ (( دایی باید برقصه )) . اگه دنبال چنین صحنه هایی هستید به دوستان عزیز توصیه می کنم به مکان های دیگر بروند که اتفاقا اونجا دایی هم پیدا میشه . حالا کاری نداریم که جناب دایی این کاره هست یا نه. البته یک نکته هم باید ذکر کنم که تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها . من هم اگر جای دایی بودم هرگز قبول نمی کردم حتی اگر بدترین فحش ها هم روی سکو نثارم می کردند . فکرشو کنید آدم یهو جلوی 50 هزار نفر برقصه ... . خودم یه بار رفته بودم مهمونی هر چه التماس کردند که چند لحظه از جا بلند شم و چند تا دور کوچولو بزنم روم نشد . حالا این که ازدایی بخوایم وسط اون همه جمعیت برقصه خوب یه کم ناجوره . یکی نیست بگه این جناب دایی سن پدربزرگتون داره . البته آقای دایی کارهایی می کنه که چیزی از حرکات موزون کم نداره.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ب.ظ

برو بابا با این تیمت

امیرحسین پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ب.ظ

هالا کی باید برقصه ایشون

امیر پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:41 ب.ظ http://fdfreff@msn.com

خجالت بکش از ماموت ۲-۳سال کوچیکتره

علی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ب.ظ http://fdfreff@msn.com

چاکرتم دربست

زهرا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ب.ظ http://fdfd@yahoo.com

پرسپولیس قهرمان میشه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد