مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

حواشی مسابقه پرسپولیس - اسپارتاپراگ

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در اولین مسابقه خود در تورنومنت شش جانبه دوبی موفق شد تیم اسپارتاپراگ جمهوری چک را با سه گل شکست دهد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و اسپارتاپراگ چک از ساعت 19 به وقت تهران در ورزشگاه الشباب دوبی به مصاف هم رفتند که در پایان پرسپولیس موفق شد با نتیجه سه بر دو حریف خود را از پیش رو بردارد.

 

گل های پرسپولیس را در این دیدار مازیار زارع از روی نقطه پنالتی در دقیقه 16 ، ابراهیم شکوری و هادی نوروزی در دقایق 52 و 57 به ثمر رساندند و دو گل اسپرتاپراگ را لوکاس ترشناک در دقیقه 47 و آبنا کاپیتان این تیم در دقیقه 64 به ثمر رساندند.

 

 

 

پرسپولیس در اکثر دقایق مسابقه مالک توپ و میدان بود و می توانست با گل های بیشتری هم از بازی خارج شود که با بی دقتی مهاجمان این تیم موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت و روی اشتباهات فردی دو بار دروازه این تیم باز شد.

 

حدود دویست هوادار ایرانی و 4-5 هوادار جمهوری چک این بازی را از نزدیک تماشا کردند و به تشویق تیم های کشور خود پرداختند.

 

اسپارتاپراگ در این مسابقه از سه بازیکن کامرونی خود به نام های آدیابا ،  لئونارد کوئیکه و مارتین آبنا استفاده کرد. هدایت این تیم بر عهده جوزف چوانک از چک می باشد.

 

ترکیب پرسپولیس : رحمان احمدی(علیرضا حقیقی) ، سپهر حیدری(شیث رضایی) ، علیرضا نورمحمدی ، علیرضا محمد ، ابراهیم شکوری ، حمید علی عسگری(مجتبی زارعی) ، تیاگو فراگا ، مازیار زارع ، حسین بادامکی(مهدی شیری) ، امیرحسین فشنگچی(محمد منصوری) ، هادی نوروزی(اشپیتیم آرفی)

 

پرسپولیس با این برد سه امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی گروه دوم رقابت ها جای گرفت. پرسپولیس در مسابقه دوم خود دوشنبه هفته آینده ساعت 19 به مصاف زنیت سن پترزبورگ روسیه خواهد رفت.

بیانیه جالب بازیکنان خطاب به دایی در تمرین امروز

مرجع خبری پرسپولیس: تمرینات پرسپولیس صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

 

با توجه به بارش شدید برف پرسپولیسی‌ها صبح امروز نتوانستند در ورزشگاه شهید کشوری تمرین کنند به همین دلیل با دستور کادر فنی راهی مجموعه ورزشی درفشی فر شدند و از ساعت 11 صبح تمرینات خود را استارت زدند.


در این تمرین که در سالن ورزشگاه درفشی فر برگزار شد بازیکنان پس از گرم کردن به هندبال پرداختند. در این تمرین به دلیل اینکه برخوردها بسیار شدید بود و دایی حس کرد که احتمال مصدومیت بازیکنان وجود دارد پس از چند بار تذکر به بازیکنان که آرام‌تر در مقابل یکدیگر قرار بگیرند مجبور شد آنها را جریمه کند.

بر همین اساس بازیکنان پرسپولیس با دستور دایی جریمه شدند و محل سالن را ترک کردند تا در زمین درفشی‌فر که برف بر روی آن پوشیده شده به دویدن بپردازند.

 

 

بازیکنان نیز که از این تصمیم دایی تعجب کرده بود همگی با هم با صدای بلند از دایی عذر خواهی کردند. آنها در بیانیه‌ای به دایی اعلام کردند: آقای گل جهان در تمرینات امروز صبح اشتباه کردیم و ما را ببخشید. لطفا بیانیه ما را مورد قبول قرار دهید. این کار با خنده دایی مواجه شد.

 


بازیکنان پرسپولیس پس از اینکه حدود 25 دقیقه در زمین پوشیده از برف درفشی فر تمرین کردند با دستور دایی به سالن رفتند و بدن‌های خود را سرد کردند.

* در تمرین امروز سکوبرت و بنیامین محمودی (یکی از دروازه بان تیم) اختصاصی تمرین کرند.

* تنها ملی پوشان غایب بودند.

* خنده‌های دایی در تمرین امروز بسیار جالب بود. وی علی رغم اینکه در تمام صحنه‌ها خندان بود اما جدیت خاصی داشت و به بازیکنان تذکر می‌داد که باید در تمرینات تمام تلاش خود را انجام دهند.

* برنامه تمرینی بازیکنان پرسپولیس قبل از سفر به امارات داده شد. پرسپولیسی‌ها چهارشنبه برای شرکت در تورنمنتی 6 جانبه عازم امارات خواهند شد.

*در پایان تمرین بازیکنان به برف بازی پرداختند.

* تمرین پرسپولیس فردا در ورزشگاه شهید کشوری دنبال خواهد شد.

میراث عنایت،؟مایه؟خجالت!

مرجع خبری پرسپولیس : اگرچه عدم انتخاب هیچکدام از داوران وسط ایرانی برای قضاوت در جام ملت‌های آسیا باعث شده بود سوت‌های مسابقات دوحه دور از دسترس قاضیان کشورمان به نظر برسد، اما مصدومیت ابراهیم الغمدی عربستانی ورق را برگرداند و محسن ترکی را به عنوان نفر اول مسابقه مهم ژاپن و سوریه معرفی کرد.


بعد از انبوه رجزخوانی‌های رییس سابق کمیته داوران کشورمان در مورد اینکه نوع انتخاب داوران این جام، غیراصولی بوده و به ناحق دست ایرانیان از قضاوت رقابت‌های این تورنمنت کوتاه مانده است، انتظار می‌رفت فرصت بادآورده داوری این مسابقه از سوی محسن ترکی – بهترین قاضی حال حاضر کشورمان – چنان نیکو پاس داشته شود که خود AFC انگشت حسرت به دهان بگذارد و به صرافت تصحیح فوری اشتباهش در اسرع وقت بیفتد! نتیجه اما، چه بود؟

 

ادامه مطلب ...

دعوت 9 بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی باشگاه

اینجا پرسپولیس ، مجمع بی انضباطان!


مرجع خبری پرسپولیس: جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

 

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس شنبه 25 دی ماه با حضور تعدادی از بازیکنان تیم‌های فوتبال و فوتسال این باشگاه برگزار می‌شود.

 

علیرضا حقیقی، رحمان احمدی، علیرضا محمد، سپهر حیدری، مجتبی شیری، مازیار زارع، علیرضا نورمحمدی، امیرحسین فشنگچی و شیث رضایی بازیکنانی هستند که با حضور در این جلسه، توضیحات خود را درباره موارد مطروحه به اعضای کمیته انضباطی باشگاه ارائه خواهند داد.

 

از تیم فوتسال پرسپولیس نیز حامد زکی خانی و مهرانپور به این جلسه فرا خوانده شده‌اند.

منوچهر عبداله‌نژاد سرمربی تیم امید پرسپولیس نیز در جلسه روز شنبه کمیته انضباطی باشگاه حضور خواهد داشت

جادوگر سلاح پنهان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

کاشانی منتظر ok دایی!

مرجع خبری پرسپولیس : هر چند از مدت‌ها پیش صحبت‌هایی در مورد بازگشت دوباره علی کریمی به پرسپولیس به گوش می‌رسید، ولی پس از اینکه جادوگر موفق شد رضایتنامه‌اش را از استیل‌آذین دریافت کند، این خبر پررنگ‌تر از قبل مطرح و به سوژه اهالی فوتبال تبدیل شد.

 

ابوالفضل جلالی، مدیر‌برنامه‌های سابق علی کریمی که در دوبی به سر می‌برد، همان‌طور که قبلا نیز در گفت‌وگویی خبر حضور کریمی در الاهلی را تکذیب کرده بود، بار دیگر در این مورد توضیح می‌دهد: «الاهلی هیچ پیشنهاد جدیدی به کریمی نداده و فعلا لیگ امارات به خاطر بازی‌های جام ملت‌ها تعطیل است. الاهلی هم در حال حاضر سه بازیکن خارجی دارد و فعلا نمی‌تواند بازیکن جدیدی بگیرد. با این حساب باید ماجرای پیوستن کریمی به الاهلی را تکذیب کنیم.»


البته این پایان ماجرا نیست، چون حمید استیلی و حشمت مهاجرانی همچنان می‌کوشند تا از ارتباط خوبشان با کریمی استفاده کنند.


ادامه مطلب ...