مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

دودستگی مخالفان و حامیان استیلی / بیانیه خوانی و بلاتکلیفی

کاظمیان و زارع از بازی بعدی محروم شدند
مرجع خبری پرسپولیس :  نتایج ضعیف تیم فوتبال پرسپولیس هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی را به دو قسمت تقسیم کرد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس هواداران پرسپولیس پس از تساوی پرسپولیس برابر نفت خوستار جدایی حمید استیلی و بازگشت مصطفی دنیزلی به این تیم شدند. اما در این میان هنگامی که تماشاگران از روبروی جایگاه شعار می دادند استیلی حیا کن پرسپولیسو رها کن ، لیدرهای جایگاه و طرفداران وی شعار حمید خان استیلی سر می دادند.


ادامه مطلب ...

توافق اولیه برای حضور کیانی در پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : ماجرای مهدی کیانی و اختلافاتش با امیر قلعه نوعی آنقدر برای همه تکراری شده که سردار جعفری ترجیح می دهد هر چه زودتر مقدمات حضور بازیکن تیمش را در یکی از تیم های لیگ برتری فراهم کند.

 

کیانی که در زمان حضورش در تراکتورسازی با پیراهن شماره 6 این تیم بازی می کرد به دنبال راهی است تا نام خود را از لیست باشگاه تبریزی خارج کند چرا که به نظر می رسد نه او و نه قلعه نوعی دیگر حاضر به ادامه همکاری نیستند.

باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده تنها از تیم های مس سرچشمه کرمان و راه آهن شهر ری پیشنهاد رسمی دریافت کرده اما به نظر می رسد حقیقت با آنچه از سوی تبریزی ها اعلام شده تفاوت هایی دارد چرا که از همان ابتدای فصل پرسپولیس و ذوب آهن سخت به دنبال جذب هافبک دفاعی تراکتورسازی بودند اما کیانی از آنجایی که یک سال از قراردادش با تیم تبریزی باقی مانده بود به ناچار در این تیم ماندگار شد.

 

کیانی که این روزها به صورت انفرادی تمرین می کند برای پیوستن به پرسپولیس تنها امضای سردار جعفری را کم دارد، این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتورسازی هم نسبت به حضور این بازیکن در پرسپولیس تمایل زیادی دارند چرا که باشگاه پرسپولیس حاضر شده کل مبلغ رضایتنامه این بازیکن را به تبریزی ها پرداخت کند.

 

علاوه بر این تراکتورسازی با جذب قاسم حدادی فر دیگر نیازی به مهدی کیانی ندارد و به نظر می رسد طی روزهای آینده توافق نهایی برای حضور این بازیکن در پرسپولیس صورت خواهد گرفت.

مس 1-0 پرسپولیس / چهارمین شکست در هفته دهم رقم خورد

طلسم این شهر شکستنی نیست

مرجع خبری پرسپولیس :‌ تیم فوتبال پرسپولیس با شکست برابر مس کرمان فرصت طلایی برای نزدیک شدن به صدرنشینان جدول را از دست داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس  تیم های فوتبال مس کرمان و پرسپولیس تهران از ساعت 16:50 امروز در حضور 10 هزار تماشاگر ورزشگاه باهنر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان میرو بلاژویچ موفق شدند با یک گل سرخپوشان تهران را با شکست بدرقه کنند.

 

تک گل سه امتیازی مسابقه را کیوان امرایی در دقیقه 35 نیمه اول به ثمر رساند و در ادامه پرسپولیس از یک نیمه فرصت جبران استفاده نکرد.

 

مس با این نتیجه دومین برد فصل خود را پس از برتری برابر سپاهان کسب کرد و 8 امتیازی شد اما در رده هفدهم جدول باقی ماند و پرسپولیس با این شکست 12 امتیازی ماند و به رده نهم جدول سقوط کرد.

 

محسن قهرمانی داور مسابقه به قاسم دهنوی، ارشاد یوسفی و سپهر حیدری از مس و مهرداد اولادی و حسین بادامکی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

 

ترکیب پرسپولیس : علیرضا حقیقی، علیرضا نورمحمدی، شیث رضایی، محمد نصرتی، ابراهیم شکوری(مهرداد اولادی ، 72)، مجتبی شیری،(محمد منصوری ، 45) محمد نوری، حسین بادامکی، امیر حسین فشنگچی( جواد کاظمیان ، 45)، غلامرضا رضایی و وحید هاشمیان.

سرمربی: حمید استیلی

ترکیب مس کرمان: ارشاد یوسفی، فرهاد فخرالدینی، سپهر حیدری، شجاع خلیل آزاد، عادل کلاه کج، فرهاد سالاری، قاسم دهنوی( از دقیقه 90+3 مجید خدا بنده‌لو)، آرارات آراکلیان، احمد حسن‌زاده، مهرداد پولادی و کیوان امرایی( از دقیقه 83 مصطفی سیفی)
سرمربی: میرسلاو بلاژویچ

کوتاه و خواندنی از خبرهای پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : چند خبر کوتاه از پرسپولیس را ارائه میکنیم تا در جریان آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته قرار بگیرید:

 

صحبت پروین با باقری برای شرکت در تمرین‌ها
گفته می‌شود علی پروین با کریم باقری صحبت کرده تا کاپیتان سرخ‌ها در تمرین‌های پرسپولیس حاضر شده و همراه با بقیه تمرین کند. ظاهرا رویانیان و استیلی هم با این قضیه موافقند اما باقری هنوز جواب نهایی را نداده است. باقری، پروین و رویانیان دیروز صبح در مراسم تشییع جنازه مادر محمد دادگان شرکت کرده بودند.

دربی امیدها به تعویق افتاد


ادامه مطلب ...

بازخوانی یک پرونده: ایران _ بحرین چطور حیثیتی شد؟

مرجع خبری پرسپولیس : رقص بحرینی ها با پرچم عربستان در ورزشگاه ملی منامه شاید تنها تصویری باشد که از بازی تاریخی ایران و بحرین در سال 80 در ذهن مردم ایران حک شد.

  

تیم ملی ایران فردا در حالی در چهارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند که هنوز خاطره تلخ شکست عجیب تیم ملی در 29 مهر سال 80 از ذهن مردم ایران پاک نشده است.

 

در شبی که تیم ملی ایران با همه ستاره های اسم و رسم دار نسل گذشته قصد داشت دومین صعود پیاپی به جام جهانی را جشن بگیرد ، شکستی رقم خورد که هنوز از خاطر مردم ایران پاک نشده است.


ادامه مطلب ...