مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

شاهکار جدید عزیزمحمدی و شرکا

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع فجرسپاسی قبل از بازی با پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی سه جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود!

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ جدال تیم های پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز در حالی روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی با برتری زردپوشان شیرازی خاتمه یافت که علیرضا جلیلی مدافع فجر، قبل از این مسابقه از سوی کمیته انضباطی سه جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود!

 

در خبر محرومیت این بازیکن که در سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شده، آمده است: «دیدار دو تیم فجر شهید سپاسی و مس کرمان در حالی روز پنجم بهمن برگزار شد که از سوی علیرضا جلیلی، بازیکن تیم فجرشهید سپاسی تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس این بازیکن سه جلسه از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی  محروم شد. جلیلی همچنین باید مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.»

 

این در حالیست که یک روز پس از ابلاغ رسمی حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، علیرضا جلیلی تا آخرین دقایق مسابقه مقابل پرسپولیس حضور داشت و در نود و چهارمین دقیقه برای اتلاف وفت تعویض شد!

 

پس از حضور قاسم دهنوی (هافبک مس سرچشمه) و سعید دقیقی (مهاجم شهرداری تبریز) که با وجود محرومیت مقابل پرسپولیس بازی کردند، این سومین شاهکار سازمان لیگ و کمیته انضباطی در لیگ یازدهم است و احتمالا از ساعتی دیگر باید شاهد تکذیب های آقایان و توجیهات عجیب آن ها در این خصوص باشیم!

 

به گزارش مرجع خبری؛ با وجود اینکه حکم مذکور یک روز قبل از شروع مسابقه ابلاغ شده است، محرومیت جلیلی لازم الاجرا بوده است. 

 

همچنین مطابق با بند 3 ماده 28 کمیته انضباطی در خصوص کیفیت اعمال محرومیت ها، محرومیت از مسابقه بعد از صدور رای قطعی و ابلاغ رسمی آن در اولین مسابقه ای که در تخلف در آن صورت گرفته است انجام می شود.

 

تبصره: حکم صاده حتی الامکان هفتاد و دو ساعت پیش از زمان مسابقه مرتبط با موضوع محرومیت ابلاغ می شود اما تاخیر در ابلاغ نیز مانع اجرا نخواهد بود.

 

ترکیب فجرسپاسی مقابل پرسپولیس: سیروس سنگچولی، امید خلیلی، علیرضا جلیلی(۹۰+۴ وحید نعمتی)، عباس کاظمیان، سعید قزل گچلی، مهدی رجب زاده، مهرداد کریمیان، رضا حقیقی، ایوب کلانتری، یونس شاکری(۷۰ سید محمدرضا حسینی)، محمد مهدی نظری(۸۱- محمدرضا پور محمد)

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد