مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کعبی: بازی در اهواز برایم سخت نیست

خبرگزاری پرسپولیس : حسین کعبی در گفت و گویی اظهار داشت: پرسپولیس اصلا شرایط آسانی در اهواز ندارد و گرفتن 3 امتیاز واقعا دشوار است.
وی افزود: با توجه به دوری چند ساله‌ام از اهواز، بازی برایم در زادگاهم سخت نیست. سعی می‌کنم برای پیراهن پرسپولیس کم نگذارم تا با خاطره خوش اهواز را ترک کنیم.
کعبی در باره حضورش در کمیته انظباطی پرسپولیس گفت: با توجه به اعلام این کمیته، در جلسه شرکت کردم و حرف‌هایی را که باید می‌گفتم، اعلام کردم. می‌دانستم با توجه به نگاه مثبت کمیته انضباطی پرسپولیس، حکم سختی برایم صادر نمی شود.

وی خاطر نشان ساخت: هنوز هم جزء شانس‌های اول برای قهرمانی هستیم. بازی مقابل استقلال اهواز و کسب 3 امتیاز خیلی حیاتی تر از چند بازی بعدی است چون کمی شرایط ویژه‌ داریم.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از حرف‌های کذب بی‌زارم. هیچوقت به خودم حق بی‌احترامی به شیث و نیکبخت را نمی‌دهم.
حسین کعبی اظهار داشت: فکر کنم پس از بازگشتم، در اول راه سوژه روزنامه شده‌ام تا مرا هر طوری به حاشیه ببرند.
وی افزود: شیث و نیکبخت از بهترین‌ها در پرسپولیس هستند و با آنها ارتباط نزدیکی دارم

مشکلات تمام شد،به قهرمانی فکر می کنیم

خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال اهواز گفت:‌همه مشکلات درونی تمام شده و پرسپولیس مجموعه متحدی برای کسب عنوان قهرمانی است.
قطبی در گفت و گویی با اشاره به مشکلات و حاشیه های اخیر تیمش اظهار داشت:‌بسیاری از مسائل در روزنامه ها پررنگ می شود اما حقیقت این است که مشکلات پرسپولیس تمام شده و حالا به جز قهرمانی چیز دیگری در فکر ما نیست.
سرمربی پرسپولیس اضافه کرد:‌من ، استیلی ،‌سایر مربیان و همه بازیکنان فقط به قهرمان شدن فکر می کنیم و جبران فاصله با صدرنشین تا باز هم در جایگاه خودمان قرار بگیریم. من مطمئن هستم با شرایط موجود شانس اول کسب عنوان قهرمانی خواهیم بود.
قطبی در خصوص بازی با استقلال اهواز گفت: اگر مثل همان دقایق طوفانی نیمه اول مقابل استقلال بازی کنیم به راحتی پیروز می شویم. تیم ما بعد از دریافت گل در آن مسابقه فوق العاده بود و تا جبران بازی بهترین نمایش را ارائه داد. ما اگر همانطور بازی کنیم به راحتی می توانیم قهرمان لیگ شویم. با توجه به اینکه دو بازی شش امتیازی مقابل صبا و سپاهان داریم فکر می کنم شانس زیادی برای رسیدن به صدر جدول خواهیم داشت و می توانیم امتیازات ازدست رفته را جبران کنیم.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به شرایط تیم اهوازی اظهار داشت: آنها در بازی رفت نمایش خوبی داشتند و فوتبال زیبایی در تهران بازی کردند. امیدوارم بازی برگشت هم زیبا باشد و البته پرسپولیس باز هم مقابل استقلال اهواز به همه امتیازات بازی دست پیدا کند چون به خوبی می دانم فرصت دیگری برای از دست دادن امتیازات نیست.

نود دقیقه برتر از استقلال بودیم

خبرگزاری پرسولیس : هافبک پرسپولیس از نیمکت نشینی خودش در دیدار با استقلال ناراضی است. فرزاد آشوبی در این خصوص گفت : «مگر می‌شود ناراحت نباشم؟ به هرحال هر بازیکنی دوست دارد در دربی بازی کند من هم برای بازی مقابل استقلال آماده بودم اما نیمکت‌نشینی را تحمل کردم.»
وی ادامه می‌دهد: «بازی را خوب شروع نکردیم اما تا گل مساوی فشار زیادی بر حریف آوردیم اما بعد از گل مساوی از فشار حملات‌مان کاستیم و بازی تقریباً شکل متعادلی به خود گرفت.»
آشوبی می‌گوید: «تیم ما در مجموع 90 دقیقه سرتر از حریف بود و فرصت‌های گل بیشتری نسبت به رقیب داشت اما حیف که به غیر از یک مورد از فرصت‌های خودش استفاده نکرد.

متأسفانه در نیم‌فصل دوم امتیازات زیادی را از دست دادیم اما امیدوارم روند امتیاز از دست دادن تیم ما متوقف شود و تیم ما در 8 بازی باقیمانده خودش را به قهرمانی نزدیک کند.» هافبک پرسپولیس در پایان درخصوص دیدار با استقلال اهواز خاطرنشان ساخت: «بازی آسانی را پیش‌رو نداریم.
استقلال اهواز تیمی است که در چند سال اخیر چهره خوبی را نشان داده و مسلماًً ما در اهواز بازی راحتی را در پیش نخواهیم داشت اما اگر بازیکنان ما در اهواز بازی اصلی خودشان را انجام دهند قطعاً موفق به شکست استقلال اهواز خواهیم شد ضمن اینکه امیدوارم وضعیت جوی و دمای هوا نیز برای ما مشکل‌ساز نشود.

کعبی: هنوز در پست اصلی‌ام بازی نمی‌کنم

خبرگزاری پرسپولیس : حسین کعبی در گفت و گویی اظهار داشت: روی غافلگیری در دقایق اولیه بازی گل خوردیم؛ اما با اداره آن و در اختیار گرفتن نقاط مختلف زمین، در نیمه اول کار را به تساوی کشاندیم تا فقط به برد در نیمه دوم فکر کنیم.
وی افزود: در نیمه دوم بازی را کاملا در اختیار گرفتیم؛ اما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم تا استقلالی‌ها با شانس بازی را مساوی کنند.
کعبی عنوان کرد: شک نکنید پنالتی رویم کاملا درست بود؛ اما دلیل نامهربانی داور با من را نمی‌دانم چه بود. اگر خوش‌بین‌ترین کارشناسان بازی ما را دیده باشند، با من هم عقیده‌اند که پرسپولیس 4 بر صفر باید استقلال را شکست بدهد.

وی درباره نحوه استفاده‌اش در سیستم قطبی، گفت: با توجه به عملکرد خوبم در دربی اما هنوز در پست اصلی‌ام بازی نمی‌کنم که دلیلش برایم نامشخص است. دوست دارم در این موقعیت حساس مثل فصل قبل موثر باشم.
وی خاطر نشان ساخت: از حرف‌های نیکبخت در بازی ناراحت نیستم چون در زمین همه به فکر موفقیت تیم هستند؛ نه منافع شخصی.
کعبی در باره درگیری‌اش با امیرحسین صادقی گفت: فقط برای تصاحب توپ با مدافع استقلال برخورد فیزیکی پیدا کردم که این مورد را عمد می‌دانست. به همین علت، با او چند دقیقه‌ای صحبت کردم تا اعلام کنم قصدی نداش

اولین تمرین پرسپولیس در غیاب نیکبخت

خبرگزاری پرسپولیس : نخستین تمرین سرخ پوشان پرسپولیس بعد از دربی حساس پایتخت صبح روز جمعه در زمین شرکت واحد تهران برگزار شد.

در تمرین امروز نیکبخت حضور نداشت. بازیکنانی که در دربی بازی کرده بودند به بازی تنیس فوتبال پرداختند و زودتر از سایرین، زمین شرکت واحد محل برپایی تمرین را ترک کردند.
بازیکنان ذخیره نیز به تشخیص کادرفنی حدود 90 دقیقه به تمرین پرداختند. گرم کردن فوتبال در زمین کوچک و در پایان هم کار بدنی پایان‌بخش تمرینات بود که شامل دویدن 1200 متر در 4 دقیقه می‌شد.
کادرفنی پرسپولیس بعد از تمرین ریکاوری امروز، تمرین روز شنبه را تعطیل کرد و بازیکنان پرسپولیس برای بازی با استقلال اهواز از بعدازظهر یکشنبه تمرین خواهند کرد