مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

خبرهای کوتاه از پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : محمد نصرتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با هماهنگی مصطفی دنیزلی قرار است سرخپوشان را در سفر به تبریز همراهی کند.

 

سرمربی پرسپولیس طی برنامه جدیدی تصمیم گرفت بازیکنان روزانه پس از هر تمرین، برای خوردن ناهار در مجموعه درفشی فر حضور داشته و پس از آن برای استراحت راهی منازلشان شوند، همانطور که دو روز گذشته چنین برنامه ای به اجرا در آمد.

 

آخرین تمرین سرخپوشان قبل از سفر به تبریز، فردا (یکشنبه) در مجموعه ورزشی پرسپولیس برگزار می شود.

 

بازیکنان روز یکشنبه پس از تمرین راهی هتل المپیک شده و از آنجا با اتوبوس اختصاصی باشگاه راهی فرودگاه مهرآباد می شوند و ساعت 15:30 با پرواز ایران ایر تهران را به مقصد تبریز ترک می کنند.

 

تیم پرسپولیس بعد از بازی با شهرداری تبریز ساعت 21 به تهران باز می گردد. ضمن اینکه مصطفی دنیزلی از مسئولان باشگاه درخواست کرده که بازیکنان این تیم با پرواز ساعت 19 به تهران بازگردند.

 

محمد حسین کنعانی زادگان بازیکن جوان سرخپوشان با هماهنگی با کادر فنی، پس از بازی روز دوشنبه و بازگشت به تهران، قصد دارد جهت حضور در اردوی تیم ملی جوانان کشور به مدت یک هفته به روسیه سفر کند.

 

محمد نصرتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با هماهنگی مصطفی دنیزلی قرار است سرخپوشان را در سفر به تبریز همراهی کند.

 

ابراهیم شکوری به دلیل حضور در کلاس دانشگاهی اش با پرواز ساعت 17روز یکشنبه به اردوی قرمزپوشان در تبریز ملحق می شود.

صف کشی آشکار شبکه خبر رسانه ملی برابر پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : فوتبال حرفه ای نیازمند ابزار است ؛  مدیریت، بازیکن، تماشاگر، مسئول و رسانه حرفه ای.

رسانه تصویری حرفه ای امروز خلاء ای در ورزش کشور است. هر چند با توجه به زیرساخت های موجود توقع داشتن شبکه خصوصی یا حرفه ای در ورزش از بین می رود اما آیا انتظار عدالت از صداوسیمای دولتی در برخود یکسان با تمام تیم ها توقع گزافی است؟

مشخص نیست به چه دلیل و به کدامین گناه ، عداوت با پرسپولیس به شبکه ای خبری در صدا و سیما کشیده شده و ناجوانمردانه بر پیکره تازه بهبود یافته این تیم ضربه می زنند.


 


ادامه مطلب ...

پرسپولیس 4-1 شاهین/ زلزله برگشت ، شاهین له شد

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با 4 گل شاهین بوشهر را در هم کوبید.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که 45 دقیقه به دلیل اخراج مدافع خود ده نفره به بازی ادام داد با نتیجه چهار بر یک برابر شاهین بوشهر به برتری دست یافت.

 

در این مسابقه که از ساعت 16 و 40 دقیقه امروز در حضور 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد علی کریمی در دقیقه 5 از روی نقطه پنالتی، غلامرضا رضایی در دقیقه ۱۲ ، محمد نوری در دقیقه ۱۹ و مهرداد اولادی در دقیقه ۴۶ برای پرسپولیس گلزنی کردند. منصور تنهایی در دقیقه ۳۶ تک گل شاهین را به ثمر رساند.

 

پرسپولیس در نیمه دوم دو گل دیگر نیز توسط غلامرضا رضایی و جواد کاظمیان به ثمر رساند که از سوی کمک داور آفساید اعلام شد. به دلیل ضربه پس از سوت داور به توپ روی گل مردود اول داور به رضایی کارت زرد نشان داد.

 

ادامه مطلب ...

فردا شما شکوری و پولادی پرسپولیس باشید

مرجع خبری پرسپولیس : فصل نقل و انتقالات به پایان رسید و پرسپولیس اولین مسابقه نیم فصل دوم را هم در زمین حریف به میدان رفت و دست خالی به تهران بازگشت.



سکانداران پرسپولیس در فرصتی که برای ترمیم تیم در تعطیلات نیم فصل داشتند تلاش برای جذب نیروهای مورد نیاز را به کار گرفتند.



سرمربی طبق نظر هواداران تغییر کرد و چهره محبوبشان جایگزین شد. دومین چهره محبوب آنها مهدی مهدوی کیا بود که با بالا و پایین رفتن های رویانیان و همکارانش سرانجام او نیز پرسپولیسی شد.

 



با رفتن حقیقی حسین هوشیار جایگرین او شد که در بازی با استقلال نگاه ها را به سمت خود جلب کرده بود. ایمن زاید هم در باشگاه قبلی اش نشان داده در گلزنی کارنامه درخشانی دارد. سعید قدیمی نیز شکار علی پروین بوده و می گویند آینده خوبی دارد.



در این میان مسئولان برای جذب مهرداد پولادی و هادی شکوری نیز تلاش بسیاری به کار بستند. دنیزلی برای ترمیم خط دفاعی روی جذب این دو اصرار زیادی داشت ولی در شرایطی که پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و نتایج آبرومند این نماینده کشورمان به نفع فوتبال ملی تمام می شود، دو باشگاه مس و شاهین حاضر به همکاری نشدند. باشگاه تا آخرین ساعات تلاش کرد ولی این دو باشگاه به خصوص مس به شکل عجیبی مقابل پرسپولیس ایستادند و کار را به بن بست کشاندند. حتی کار به جایی رسید که پولادی خانه نشینی را انتخاب کرد و حاضر نشد به ترکیب مس بازگردد.



درست است که هواداران به حضور تمام نفرات مذکور به خصوص پولادی دل بسته بودند ولی مسئله مهم این است که پرسپولیس بدون او نیز می تواند بهتر از نیم فصل نخست نتیجه بگیرد و جبران مافات کند. این را دنیزلی گفته است. روزی که برای اولین بار سر تمرین حاضر شد اعلام کرد پرسپولیس پتانسیل خوبی دارد و به نفرات جدید زیادی نیاز ندارد.

پرسپولیس هنوز در برخی نقاط ضعف دارد اما مهم ترین مسئله حضور خود دنیزلی است که پس از سالها به ایران بازگشت. ستونی همچون مهدوی کیا هست که تعصب و تجربه اش بی تردید کمک های زیادی به پرسپولیس خواهد کرد و از همه مهم تر آشتی هواداران با تیم خودشان است. هواداران به راحتی می توانند جای خالی چند بازیکن همچون پولادی را برای پرسپولیس پر کنند ، اگر ورزشگاه با عشق آنها پر شود. پرسپولیس 16 هفته در لیگ و چندین بازی در لیگ قهرمانان آسیا در انتظارش است. مثلث دنیزلی ، هواداران و بازیکنان ، آینده قشنگی را پیش چشم نمایان می سازد ، به امید برداشتن محکم اولین گام در آزادی.

مگر آبی ها دل ندارند؟

مرجع خبری پرسپولیس : دو هفته پیش علی کریمی پس از پایان جلسه کمیته انضباطی گفت آقای عزیزمحمدی زحمت های زیادی برای فوتبال کشیده و انسان خیرّ و نیکوکاری است!

 

 

چشمان همه از تعجب بیرون زد اما طولی نکشید که حقیقت ماجرا بر همگان آشکار شد.

استقلال مهرکرج را در یک هشتم پایانی جام حذفی با یک گل از پیش رو برداشته بود و پرسپولیس هم با زحمت توانسته بود از سد ذوب آهن بگذرد تا دربی جام حذفی در مرحله یک چهارم پایانی شکل گیرد. در حالی که کمتر از یک ماه قبل دربی هفتاد و دوم برگزار شده بود دربی غیر منتظره 73 شکل گرفت و پرسپولیسی ها با لشکری از محروم و مصدوم به این مسابقه رسیدند.

 


ادامه مطلب ...