مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

دفاع وسط و مهاجم خارجی به جای مدافع چپ و هافبک دفاعی!

مرجع خبری پرسپولیس : دیروز یکی از بازیکنان خارجی حاضر در تمرین پرسپولیس مدافع میانی بود اما سوال اینجاست که مگر پرسپولیس با داشتن نصرتی، شیث، نورمحمدی و شیری به مدافع میانی نیاز دارد؟ هر چند داشتن 5 مدافع میانی برای حضور در یک لیگ فشرده و دو جام دیگر چندان هم غیرمنطقی نیست اما انگار تمرکز استیلی در جذب بازیکنان مورد نیاز، در پست‌هایی که بازیکن کم دارد یا حداقل مهره‌ها چندان شاخص نیستند برهم خورده است. در فاصله دو روز تا پایان نقل و انتقالات پرسپولیس از جذب بازیکن داخلی منصرف شده چرا که هیچ بازیکن شاخصی بدون تیم نمانده است. حالا رویکرد استیلی و باشگاه به جذب بازیکنان خارجی است و از آنجایی که در مورد خارجی‌ها محدودیت زمانی چندانی وجود ندارد می‌توان با حوصله بیشتری نسبت به خریدهای خارجی اقدام کرد. با این حال همه می‌دانند ارسال ITC خارجی‌ها زمانبر است و چنانچه ثبت قرارداد در حین مسابقات انجام شود دو سه هفته‌ای زمان خواهد برد تا بازیکن اجازه بازی را بگیرد. با این وجود از آنجایی که استیلی در مورد جذب مهره‌های خارجی فوق‌العاده حساس است و اصلا دوست ندارد در طول فصل انتقاداتی که به قطبی و سایر سرمربیان پرسپولیس در مورد خارجی‌های به درد نخور می‌شد را بشنود، وی با حوصله در این مورد خاص تمرکز می‌کند و احتمالا طی امروز و فردا که پایان مهلت نقل و انتقالات است خبری از بازیکن جدید برای پرسپولیس نخواهد شد. از عصر سه‌شنبه دو خارجی در تمرین پرسپولیس حاضر شدند که یکی از آنها مدافع میانی و دیگری مهاجم است. ظاهرا استیلی قید مدافع چپ را زده و با این تصور که نصرتی و شیری در کنار شکوری این پست را پوشش می‌دهند قصد ندارد مدافع چپ خارجی تست و جذب کند. از هافبک دفاعی هم خبری نیست و همینطور قرار است به لیست مهاجمان پرسپولیس اضافه شود. آیا استیلی درباره 4 سهمیه خارجی‌اش و پست‌های مورد نیاز پرسپولیس برنامه مدونی دارد که تازه شروع کرده یا کار از ابتدا می‌لنگد؟

کالابان از کادرفنی پرسپولیس ok گرفت؟

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه عقد قرارداد با کاپیتان تیم ملی فوتبال گینه است.

 

علاوه بر یک بازیکن تونسی و یک بازیکن پرتغالی که در تمرینات پرسپولیس حضور دارند، کاپیتان تیم ملی گینه هم با سرخپوشان تمرین می کند و گویا سرانجام توانسته نظر مساعد کادرفی را برای امضای قرارداد با پرسپولیس جلب کند.

 

عمر کالابان مدافع چپ یک متر و نود و یک سانتی متری تیم ملی گینه سابقه حضور در لوشامپیونه فرانسه و لیگ ترکیه را هم در کارنامه دارد.

 

این مدافع متولد سال 1981 است و اولین بار در سال 2000 برای تیم اتوی ساحل گینه به میدان رفته است. مدافع سابق اوسر فرانسه از سال 2005 تا 2007 در عضویت این تیم بود و 20 بازی در لیگ فرانسه انجام داد. ژاک سانتینی و خوان فرناندز مربیان کالابان در اوسر بودند.

 

این مدافع 30 ساله از سال 2007 تا 2011 برای مانیسا اسپور ترکیه بازی کرد و با انجام 71 بازی و به ثمر رساندن 3 گل به کار خود خاتمه داد. عمر طبق آمار فدراسیون فوتبال کشورش 40 بازی ملی در کارنامه دارد و 4 گل در این بازی ها به ثمر رسانده است.

 

کالابان در پست دفاع چپ و دفاع میانی قابلیت بازی دارد.

هوار ملامحمد به تیم فوتبال ذوب‌آهن پیوست

مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن عراقی پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس با عقد قرارداد رسمی به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

 

هوار ملامحمد مهاجم عراقی پیشین تیمهای استقلال و پرسپولیس از طریق وکیلش و با ارائه وکالت نامه رسمی قرارداد، با تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قرارداد 2 ساله امضا کرد.

این بازیکن عراقی پس از دیدار تیم ملی کشورش مقابل یمن در مرحله مقدماتی رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل به اصفهان آمده و در تمرینات گروهی این تیم شرکت خواهد کرد.

کالابان اولین خرید خارجی پرسپولیس؟!

کاپیتان تیم ملی گینه در یک قدمی پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس در این فصل 4 بازیکن جدید به خدمت گرفته و با توجه به نیازهای تیم قرار است سرخپوشان از 4 سهمیه خارجی خود استفاده کنند.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری از «پرسپولیس»، فصل گذشته پرسپولیس با در اختیار داشتن تیاگو، آرفی و سکوبرت سه سهمیه خارجی خود را استفاده کرد و با استفاده از سهمیه آسیایی وحید هاشمیان را به خدمت گرفت.

با حضور استیلی سیاست باشگاه نسبت به جذب بازیکن خارجی تغییر کرده و سرخپوشان قصد دارند در جذب بازیکنان خارجی دقت کرده و به طور کامل آن ها را مورد ارزیابی قرار دهند.

 

در طول این مدت CD های مختلفی از بازیکنان خارجی در باشگاه دیده شد تا استیلی و کمیته فنی با مشاهده آن ها در موردشان نظر بدهند. یکی از کسانی که قرار شد در اردوی ترکیه به جمع سرخپوشان اضافه شود و با پرسپولیس تمرین کند عمر کالابان است.

 

بازیکن آفریقایی که قرار است برای برطرف کردن نیاز پرسپولیس در خط دفاعی به این تیم اضافه شود. عمر کالابان متولد 8 آوریل 1981 میلادی هست (30 ساله) که سابقه حضور در تیم های فرانسوی و ترکیه ای را دارد.

 

او از سال 2007 تا 2011 در تیم مانی سا اسپور ترکیه بازی کرد و قبل از آن نیز در لیگ فرانسه حضور داشته است. کالابان قبل از حضور در ترکیه مدتی در تیم مطرح اوسر فرانسه توپ زد و سابقه 20 بازی در لیگ دسته اول این کشور را دارد.

 

این مدافع بلند قامت سابقه 35 بازی ملی در کارنامه خود دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کالابان در حال حاضر کاپیتان تیم ملی گینه است. او در این 35 بازی 3 گل با پیراهن تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است.

 

کاپیتان تیم ملی گینه با توجه به قد و بالای بلندش توانایی سرزنی بالایی دارد. قد کالابان یک متر و نود و یک سانتی متر و وزنش 82 کیلوگرم است. این بازیکن 30 ساله با سابقه ملی خوب حالا شانس بازی در پرسپولیس را دارد.

 

پیش از این فیلم بازی این بازیکن در اختیار کادرفنی قرار گرفته بود و پرسپولیسی ها حسابی از نحوه بازی او تعریف کرده بودند. او البته به عنوان بازیکن تستی در تمرینات پرسپولیس حضور نخواهد داشت و تمرینات خود را به صورت جدی با پرسپولیس آغاز می کند.

 

در صورتی که حمید استیلی در جلسات تمرینی از عملکرد او ابراز رضایت کند این بازیکن به تهران سفر می کند تا قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت کند.

نامه باشگاه پرسپولیس به کفاشیان و کمیته انضباطی درباره هوار محمد

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و کفاشیان نسبت به عدم رسیدگی به پرونده هوار محمد اعتراض کرد.

 

مصطفی شکری مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: پس از اینکه متوجه شدیم به شکایت ما از هوار ملا محمد رسیدگی نشده امروز نامه تندی به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی با امضای حبیب کاشانی ارسال کردیم.

 

وی ادامه داد: در این نامه آورده‌ایم 5 ماه است که از هوار شکایت کرده‌ایم اما این موضوع در کمیته انضباطی به صورت جدی بررسی نمی‌شود. سه بار جلسه تشکیل شده اما نه خبری از هوار بوده و نه نماینده تام‌الاختیار و قطعا تا این زمان باید رأی صادر می‌شد.

 

شکری تاکید کرد: هر دفعه کمیته انضباطی برای ما یک دلیل آورد. امروز نامه‌ای برای ما ارسال شده که در تاریخ 4 مرداد وضعیت هوار محمد مجددا بررسی خواهد شد. واقعا مفهوم این کار را نمی‌دانیم اما اگر مشکلی بابت صادر کردن رأی برای این بازیکن خارجی که خلاف قانون عمل کرده دارید به مراجع قانونی و بزرگ‌تر اعتراض خودمان را رسما اعلام می‌کنیم تا حق باشگاه پرسپولیس را بگیریم.

 

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص شکایت از عابدینی گفت: از مدیرعامل داماش گیلان شکایت کرده‌ایم چون هر کس حرف می‌زند باید مسئولیت حرف‌هایش را بپذیرد. در این زمینه نیز کوتاه نخواهیم آمد.