مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

عید مبارک

بهار آمد ، سرسبزی و طراوت و زیبایی را با خود آورد . نشاط و سرزندگی را به انسان ها هدیه داده است . هدیه بهاری را با جان و دل بپذیریم
هواداران خونگرم و با مرام پرسپولیس ! عیدتان مبارک ... سرسبز ترین بهار تقدیم به شما باد ... به امید اینکه امسال پرسپولیس عزیزمان با حمایت شما و تمامی دلسوزان این تیم ، سروسامان پیدا کند و بار دیگر نام تیم محبوبمان لرزه بر تن حریفان بیاندازد
عزیزان ! از این پرسپولیس باید حمایت کرد ... پس بیایید دست در دست هم دهیم و با افتخار فریاد بزنیم : تیم ما پرسپولیسه ،‌ همیشه قهرمانه

نهمین تساوی

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاس تهران از هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران به تساوی انجامید. در این دیدار که عصر امروز دوشنبه در حضور بیش از ۵۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد ، دو تیم در پایان ‪ ۹۰‬دقیقه تلاش و در یک بازی پربرخورد به تساوی یک بر یک رسیدند.

امید خورج در دقیقه ‪ ۲۳‬دروازه تیم پرسپولیس را باز کرد و شیث رضایی با گل دقیقه ‪ ۸۴‬خود بازی را به تساوی کشاند.

تیم پاس تهران از دقیقه ‪ ۶۷‬ در پی اخراج بیژن کوشکی ‪ ۱۰‬نفره به بازی ادامه داد.

این دیدار را رحیم رحیمی مقدم به کمک حسن کامرانی فر و علیرضا یزدانی قضاوت کردند.

فرشید افشار داور چهارم این دیدار بود.

تیم پرسپولیس با کسب این تساوی همچنان در رده پنجم ایستاد و تیم پاس با یک پله صعود به مکان نهم صعود کرد.

دنیزلی: پرسپولیس بازیکن بزرگ ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : تیم پرسپولیس ، بازیکن بزرگی ندارد.

"مصطفی دنیزلی" عصر روز دوشنبه در پایان بازی تیم‌های فوتبال پاس و پرسپولیس تهران که به تساوی یک بر یک رسید ، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت : هر تیمی برای پیروزی در میدان نیاز به بازیکنان بزرگ دارد ، اما پرسپولیس فاقد چنین بازیکنانی است.

دنیزلی با انتقاد از بازیکنان تیم پرسپولیس در دیدار با تیم پاس تهران گفت : بازیکنان ما نتوانستند در حمله و دفاع عملکرد خوبی داشته باشند. دروازه تیم پاس به راحتی باز می‌شود ، اما مهاجمان ما نتوانستند از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند.

وی ، دیدار با تیم استقلال تهران و قهرمانی در جام حذفی را دو هدف کوتاه مدت تیم پرسپولیس تهران اعلام کرد و گفت : تمام تلاش خود را برای این موفقیت انجام خواهیم داد.

دنیزلی ، اخراج "علیرضا واحدی نیکبخت" را از تیم پرسپولیس تکذیب کرد و گفت : این بازیکن به علت شرکت نکردن در تمرینات تیم پرسپولیس در این بازی حضور نداشت.

وی در پایان تصریح کرد : "حسین کعبی" بازیکن جوان ملی پوش کشورمان در دیدار مقابل تیم استقلال تهران ، نخستین بازی خود را برای تیم پرسپولیس انجام خواهد داد.

حواشی بازی امروز : شعبو به بیمارستان منتقل شد

در نیمه اول این دیدار تیم فوتبال پرسپولیس روی اشتباه مدافعان و دروازه بان خود، دروازه اش را بازشده دید اما اخراج کوشکی در نیمه دوم باعث شد این تیم در دقیقه 84 به گل تساوی دست یابد.

در زیر حاشیه های دیگر این مسابقه را می خوانید:

* قبل از آغاز مسابقه تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال پاس با دسته گل به سمت نیمکت تیم پرسپولیس رفته و برای حضور در زمین مسابقه از دنیزلی سرمربی سابقشان اجازه گرفتند.

* محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی مربی تیم ملی، تئودویونگ مربی استقلال، علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن تیم پرسپولیس، پژمان جمشیدی و محمد نصرتی بازیکنان تیم پاس، حامد کاویانپور بازیکن سابق پرسپولیس و تعدادی از مدیران باشگاه پاس از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا می کردند.

* زیاد شعبو مهاجم سوریه ای پرسپولیس به علت مصدومیت شدید در اواخر نیمه اول تعویض و بلافاصله پس از خروج از زمین مسابقه توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

* پس از گل اول پاس تماشاگران پرسپولیس شعارهای خود را علیه سرمربی تیم آغاز کردند. آنها که به شدت از این نتیجه ناراضی بودند تا به ثمر رسیدن گل تساوی پرسپولیس همچنان این شعارها را ادامه دادند.

* در نیمه اول این مسابقه حسین پاشایی بازوبند کاپیتانی پاس را بر بازو بسته بود که در ابتدای نیمه دوم و با ورود عباس آقایی به زمین مسابقه او بلافاصله بازوبند را به دست آقایی بست.

* تعدادی از طرفداران استقلال در ورزشگاه حضور داشتند و به تیم پاس را تشویق می کردند که پس از به ثمر رسیدن گل برتری سبزپوشان این تشویق ها بیشتر شد.

* بیژن کوشکی که نسبت به اخراج خود اعتراض داشت حاضر نبود زمین مسابقه را ترک کند که در این صحنه حسین فرکی وارد زمین شد و ضمن دعوت بازیکنان پاس به آرامش، این بازیکن را به بیرون از زمین مسابقه هدایت کرد.

* توهین و شعارهای اعتراض آمیز تماشاگران پرسپولیس در زمان خروج کوشکی از زمین مسابقه صحنه بسیار زشتی را در ورزشگاه بوجود آورد.

* قبل از به ثمر رسیدن گل تساوی پرسپولیس، عده ای از تماشاگران به تشویق علی پروین مربی سابق این تیم پرداختند.

* در دقایق پایانی مسابقه بازیکنان پاس پس از هر برخورد خود را به زمین می انداختند تا وقت بازی را تلف کنند. در یکی از این صحنه ها بازیکنان پاس توپ را به اوت زدند و پس از ورود برانکارد به زمین مسابقه و بیرون بردن بازیکن مصدوم، بازیکنان پرسپولیس بدون انجام حرکت جوانمردانه بازی را ادامه دادند.

روبرت ساها مصدوم شد

روبرت ساها مدافع اهل جمهوری چک پرسپولیس در دیدار فردا مقابل پاس به علت مصدومیت نمی تواند سرخپوشان را همراهی کند. دیدار تیم های پرسپولیس و پاس در چارچوب مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر ساعت 16فردا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و طبق اعلام سرمربی باشگاه پرسپولیس، ساها به احتمال بسیار فراوان در این دیدار به علت مصدومیت نمی تواند تیم خود را همراهی کند.