مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

حسین کعبی به پرسپولیس پیوست

 

----------------------------------------------

بازیکن سابق تیم‌های فولاد خوزستان و الامارات با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و تا پایان این فصل پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.
پس از فسخ قرارداد حسین کعبی با باشگاه الامارات، مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با او آغاز کرده و در نهایت امروز با او به توافق رسیدند.
این  در حالی است که کعبی پیشنهاد تیم‌های اماراتی و قطری را رد کرد تا در ایران فوتبالش را ادامه دهد.
قرارداد کعبی تا اتمام فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر است ولی قرارداد او در صورت نرفتن این بازیکن به خارج از ایران تمدید خواهد شد.

باخت چهارم، نتیجه فوتبال بدون هدف

 

..::پرسپولیس رده سوم جدول را از دست داد::..

دیدار تیم های استقلال اهواز و پرسپولیس در پایان با چهارمین باخت فصل شاگردان مصطفی دنیزلی همراه بود.
از ساعت 14:30 امروز و در ورزشگاه نفت امیدیه اهواز تیم های سوم و ششم جدول با قضاوت سعید مظفری زاده به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه تیم میزبان موفق شد با تک گل فریدون فضلی حریف خود را شکست دهد.
این بازی در شرایطی برگزار شد که هر دو تیم به کسب سه امتیاز این بازی نیاز داشتند، اما روند بازی در نیمه اول به شکلی بود که ظاهرا آبی و قرمزها تمایلی برای حمله نداشتند.
برخوردها در میانه میدان و از دست دادن توپ با پاس های اشتباه تکراری ترین صحنه 45 دقیقه اول بود.

اما بالاخره استقلالی ها در دقیقه 13 موفق شدند دروازه پرسپولیس را باز کنند. شوت از راه دور بازیکنان استقلال با واکنش اشتباه و ناقص کریمی همراه بود تا فریدون فضلی از درون محوطه شش قدم با ضربه سر توپ برگشتی را به گل تبدیل کند.
بعد از این گل هم شاگردان دنیزلی نتوانستند خطری روی دروازه حریف ایجاد کنند و دو ضربه ایستگاهی شان در پشت محوطه جریمه راهی به دروازه بابایی نیافت.
در نیمه دوم هم پرسپولیسی ها رمقی برای گلزنی نداشتند و تمامی حملاتشان بر روی دروازه حریف به بن بست می رسید تا در پایان شاگردان فیروز کریمی برنده این بازی باشند.
به این ترتیب تیم استقلال اهواز موفق شد با کسب این 3 امتیاز به رده سوم جدول صعود کند و پرسپولیس هم در مکان چهارم جای گرفت.
گفتنی است در این بازی حسین بادامکی، محمدرضا مامانی و الونگ الونگ از تیم فوتبال پرسپولیس و فریدون فضلی و سعید رمضانی از تیم فوتبال استقلال اهواز از سوی داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

ساها تمدید مى کند الونگ بعید است

باشگاه پرسپولیس از حالا تلاش براى تمدید قرارداد با بازیکنانى که قراردادشان آخر فصل به پایان مى رسد را آغاز کرده است. شاخص ترین نفرات در این ماجرا معدنچى، الونگ و ساها هستند که تمدید قرارداد با آنها مشکل تر از جذب بسیارى از بازیکنان است.
معدنچى باتوجه به اینکه سوداى دویدن در زمین هاى قاره سبز را در سر دارد به احتمال فراوان آخرین فصل حضورش را در پرسپولیس طى مى کند و ساها و الونگ در جواب تقاضاى تمدید فعلاً ۲ جواب متفاوت داده اند. مدافع بلوند قرمزها که در آستانه ۳۲ سالگى است، اعلام کرده اگر شرایط مالى مساعد باشد بى میل نیست یک فصل دیگر در پرسپولیس بماند ولى الونگ با مدیر برنامه هاى جنجالى اش، قطعاً پس از اتمام قراردادش، سر و صداى بیشترى به پا خواهد کرد. تیم هایى از امارات درجه دوم هاى اروپایى و حتى استقلال باتوجه به شرایط مدیر برنامه هاى او مى تواند، مقصد بعدى این کامرونى جوان باشد.

.:. استقلال اهواز برابر پرسپولیس بازی می‌کند .:.


برخلاف اخبار مختلف مبنی بر عدم حضور تیم فوتبال استقلال اهواز مقابل پرسپولیس، این تیم فردا به میدان می‌رود.


به نقل از محمد مهمدی نبی دبیر موقت فدراسیون فوتبال، فردا در چارچوب لیگ برتر در هفته 19 تیم استقلال اهواز مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود. مسئولان استقلال اهواز سه روز قبل با قاطعیت از عدم حضور مقابل پرسپولیس و کناره گیری از لیگ برتر خبر دادند. آنها اعلام کردند درخواست رسمی خود بابت چنین تصمیمی را به فدراسیون هم اطلاع داده‌اند؛ اما نبی در این باره گفت: "از سوی استقلال اهواز درخواستی به فدراسیون نرسیده و چنین نامه‌ای را ندیدم."
وی ادامه داد: "آنها درخواست خود را در اختیار رسانه‌ها قرار داده و درخواست رسمی به فدراسیون نداده‌اند. طبق برنامه فردا بازی هم برگزار می‌شود."

بیوگرافی مهرزاد معدنچی


نام:مهرزاد

نام خانوادگی:معدنچی اردکانی

تاریخ تولد:۱۹/۱۰/۸۱(میلادی)

محل تولد:شیراز

وزن:۷۵

قد:۱۸۱

باشگاه ها به ترتیب:مرصاد شیراز - فجر شهید سپاسی - پیروزی تهران

پست:پیستون چپ (پست اصلی)- مهاجم

توضیحات تکمیلی:

دارای ۵ خواهر و سه برادر است.مهرزاد کوچکترین پسر خانواده و هم اکنون ساکن جردن تهران می باشد.او به تازگی با خانم...نامزد کرده که این خانم کمابیش برای همه اشناست.اما چون مهرزاد گفته اسم نیاریم به همین مقدار اطلاعات در مورد وضعیت تاهل اواکتفا می کنیم.مادر او همراه یکی از برادرانش در شیراز زندگی می کند.غذای مورد علاقه ی مهرزاد ماکارونی است و یکی از ارزوهای بزرگش بازی در لالیگاست(اسپانیا).همچنین باشگاه مورد علاقه ی وی بارسلونا می باشد.

مهرزاد از کودکی به فوتبال علاقه زیادی داشت.پسر خاله ی من یکی از دوستان دوران کودکی و صمیمی مهرزاد هست و تعریف می کنه که دوره ی راهنمایی همیشه مهرزاد یک ساعت جلوتر مدرسه بود و همیشه یک توپ زیر پاشو فوتبال بازی می کرد و جالب اینکه همیشه هم اخر بازی به جنگ کشیده می شد.در دوره ی دبیرستان فوتبال را نیمه حرفه ای شروع کرد و در تیم نوجوانان مرصاد شروع به بازی کرد و سیر ترقی را پشت سر هم طی کرد و الان در یکی از بهترین تیم های لیگ به بازیه مورد علاقه اش ادامه می دهد.

امید به روزی که مهرزاد معدنچی را همانند جواد نکونام در لالیگا ببینیم.

مشکی پوش