مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

زارع: شرایط بازی من در پرسپولیس با ملوان تفاوت دارد

کانون هواداران پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شرایط بازی من در تیم فعلی با دوران حضورم در ملوان تفاوت دارد.

مازیار زارع در گفت و گویی اظهار داشت: ما در دیدارهای اخیر ناکام بودیم؛ اما نباید به آنها فکر کنیم در حال حاضر مهم ترین مسئله برای ما شکست برق شیراز در بازی فردا است، ضمن اینکه کار آسانی مقابل این تیم نیز نداریم.

زارع در خصوص اظهارات مدیر عامل پرسپولیس مبنی بر اینکه وی در ملوان بازیکنی شوتزن بود؛ اما در پرسپولیس کمتر اقدام به شوتزنی می کند، اظهار داشت: شرایط من با فصل گذشته تفاوت زیادی دارد. در انزلی بیشتر به دروازه نزدیک بودم؛ اما در پرسپولیس بیشتر وظایم دفاعی است. من در هیچکدام از بازی‌ها کم‌کاری نکردم.

زارع در پایان گفت: امیدوارم فردا با حمایت هواداران روز خوبی را رقم بزنیم و با شکست برق شیراز، ناکامی ها را فراموش کنیم. فقط 10 بازی انجام داده ایم و تا پایان راهی که امیداوریم با قهرمانی ما به اتمام برسد، فاصله زیادی داریم

تمرین امروز پرسپولیس در یک نگاه

عابدزاده نظاره‌گر تمرین دادن مارکو به دروازه‌بانان شد  .. حمایت کریمی از دی کارمو در تمرین پرسپولیس

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران ظهر امروز در زمین 2 ورزشگاه راه آهن برگزار شد

تمرین از ساعت 12 ظهر در زمین شماره 2 ورزشگاه راه آهن آغاز شد و بازیکنان به گرم کردن، حرکات کششی، آقا وسط و هندبال در یک نیمه زمین پرداختند و در پایان نیز سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه را تمرین کردند.
*
قبل از تمرین جلسه ای با حضور اعضای کادر فنی به مدت 20 دقیقه در رختکن برگزار شد.
*
ابراهیم توره، الونگ الونگ مسعود زارعی و محمد علوی غایب بودند.
*
حمید علی عسگر و ایپکچی با اجازه قطبی تمرین نکردند.
*
کریم باقری و مهدی واعظی در تمرینات گروهی شرکت کردند.
*
افشین قطبی نکاتی را به مارکو برای تمرین دادن مناسب دروازه بانان یادآور شد. عابدزاده بیشتر نظاره گر تمرینات بود.
*
حدود 200 تماشاگر از نزدیک نظاره گر تمرین بودند و با تشویق تمامی بازیکنان، مربیان و اعضای باشگاه خواستار برتری سرخپوشان در دیدار مقابل برق شیراز شدند. آنها همچنین ناراحتی خود از غیبت توره را نیز اعلام کردند.
*
علی کریمی بارها به راهنمایی و حمایت از دی کارمو پرداخت و پس از گلزنی وی را تشویق می کرد.
*
در انتهای تمرین امروز مهدی واعظی در جمع بازیکنان پرسپولیس از زحمات دکتر زرینه تقدیر کرد و خطاب به بازیکنان گفت: باشگاه پرسپولیس باید قدر این پزشک را بداند چون سلامتی خود را مدیون او هستم.
*
تمرین ساعت 12/20 به پایان رسید. بازیکنان باید ساعت 30/19 امشب برای برپایی اردوی پیش از بازی مقابل برق شیراز، خود را در هتل لاله به کادر فنی معرفی کنند

الونگ پرسپولیسی می‌شود،‌ اما به یک شرط

الونگ پرسپولیسی می‌شود،‌ اما به یک شرط!
رییس سازمان لیگ گفت: "الونگ فقط در صورتی می‌تواند به ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس اضافه شود که مدت قراردادش با تیم تمام نشده باشد

در حالیکه خبرهای رسیده حاکی از آن است که قطبی در نظر دارد الونگ را به جای یکی از بازیکنان خارجی تیم، در ترکیب قرار دهد و از آنجا که تاکنون از 4 بازیکن خارجی دیگر استفاده کرده، لذا احتمال بروز مشکل برای اضافه شدن الونگ وجود دارد.

در همین رابطه عزیزمحمدی رییس سازمان لیگ در گفت و گو با مرجع خبری عنوان کرد: "با این توصیف الونگ نمی‌تواند برای تیم پرسپولیس بازی کند، مگر اینکه از قبل با تیم پرسپولیس قرارداد داشته و مهلت قرادادش هنوز به پایان نرسیده باشد. چرا که سازمان لیگ در ابتدای فصل مقرر کرد که هر یک از تیم ها تنها می‌تواند 4 بازیکن خارجی داشته باشد، اما به طور استثنا این فصل درباره بازیکنانی که از پیش قرارداد داشتند سخت‌گیری نمی‌کنیم و درباره آنها باشگاه‌ها می‌توانند تا 5 بازیکن خارجی نیز داشته باشند."

محمدی در این رابطه که نام الونگ در ابتدای فصل جزو لیست اسامی بازیکنان پرسپولیس نبوده،‌ توضیح داد: "در این رابطه باید براساس آیین نامه تصمیم گرفت و الونگ در صورتی که از پیش با پرسپولیس قرارداد داشته باشد می‌تواند با حذف یکی از بازیکنان تیم به ترکیب پرسپولیس راه یابد

باقری و نیکبخت واحدی آماده بازی شدند

خبر خوش برای قطبی در آستانه دیدار مقابل برق شیراز؛باقری و نیکبخت واحدی آماده بازی شدند
تمام بازیکنان مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل برق شیراز آماده شدند وپرسپولیس می تواند برای این دیدار از وجود کریم باقری استفاده کند

به گزارش مرجع خبری کریم باقری هافبک میانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در دو هفته گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست برای این تیم به میدان برود در حال حاضر بهبودی خود را به دست آورده است و می تواند در دیدار هفته یازدهم این تیم مقابل برق شیراز که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود به میدان برود.باقری طی چند روز گذشته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است و به گفته پزشک این تیم وی می تواند از ابتدا به میدان برود.

همچنین علیرضا نیکبخت واحدی مهاجم پرسپوایس هم به دلیل بیماری شدید مقابل فولاد خوزستان غایب بود هم اکنون سلامتی خود را به دست آورده است و می تواند در این دیدار به میدان برود.

گفتنی است نتها بازیکن مصدوم پرسپولیس در این دیدار مسعود زارعی است که به دلیل در رفتگی کتفش فعلا باید از تمرینات این تیم به دور باشد

تمرین امروز پرسپولیس در یک نگاه

فقط عابدزاده و رئیس هیئت مدیره تشویق شدند

درخواست لیدرهای پرسپولیس از هدایتی برای پایان ناکامی‌ها

لیدرهای باشگاه پرسپولیس در جریان تمرین امروز با تشویق رئیس هیئت مدیره خواستار فراهم شدن شرایط خروج تیم از بحران شدند

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 10 امروز در زمین شماره 2 باشگاه راه آهن واقع در اکباتان آغاز شد و بازیکنان به دویدن، حرکات سرعتی، ارسال پاس های کوتاه و فوتبال دستگرمی پرداختند و سپس با سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه تمرین خود را به پایان رساندند.
*
مسعود زارعی و ابراهیم توره غائب بودند.
*
الونگ الونگ به صورن اختصاصی در تمرین شرکت کرد.
*
مهدی واعظی و علی کریمی با رفع مصدومیت به همراه کریم باقری در تمرینات گروهی شرکت کردند.
*
لیدرهای باشگاه با سر دادن شعارهایی خطاب به هدایتی(رئیس هیئت مدیره) خواستار فراهم شدن شرایط خروج تیم از بحران شدند. آنها امروز فقط احمدرضا عابدزاده و هدایتی را تشویق کردند.
*
مجید فرخزدادی سخنگوی هیئت مدیره از اواسط تمرین در اکباتان حضور پیدا کرد.
*
مارکو و عابدزاده به طور مشترک با دروازه بانان تمرین کردند.
*
تمرین ساعت 20/11 به پایان رسید و فردا پیگیری خواهد شد