مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

باقری: تیمهای عربی حاشیه درست می کنند

مرجع خبری پرسپولیس:  کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم های عربی همواره حاشیه درست می کنند.
کریم باقری، کاپیتان پرسپولیس عنوان کرد:  انگیزه بازیکنان پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا بسیار بالا است و با این روند معتقدم که اگر اتفاق خاصی پیش نیاید الغرافه را مغلوب می کنیم.تیم های عربی معمولاً در بازی های خانگی جنگ روانی راه می اندازند و با برهم زدن تمرکز حریف گل برتری را نیز می زنند و بازیکنان ما باید مراقب باشند که وارد هیچ حاشیه ای در مقابل الغرافه نشوند.باقری گفت: البته پرسپولیس تیم بزرگ و شناخته شده ای است که تمامی تیم های آسیایی از آن وحشت دارند ولی الغرافه می خواهد جبران شکست خود را در تهران بکند.

پیروانی: الغرافه 8 بازیکن خارجی دارد

مرجع خبری پرسپولیس: مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه در لیگ برتر انتظارات برآورده نشد و موفق نشدیم امتیازات لازم را کسب کنیم اما در مقابل سعی می کنیم که در جام حذفی و باشگاه های آسیا نتایج ایده آلی را بدست بیاوریم.

افشین پیروانی افزود: شناخت لازم را از الغرافه داریم و بازی های آنها را به خوبی آنالیز کرده ایم اما نکته ای که نباید فراموش کنیم این است که تیم قطری در خانه خود بازی می کند و معمولاً تیم های عربی از تمامی امتیازات میزبانی نهایت استفاده را می برند.
پیروانی گفت: بازی مقابل الغرافه که از 8 بازیکن خارجی برخوردار است بسیار دشوار است اما واقعیت این است که بازیکنان پرسپولیس از انگیزه بالایی سود می برند.

پزشک پرسپولیس: باقری به بازی الغرافه رسید

مرجع خبری پرسپولیس: پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از تلاش برای رسیدن کریم باقری به بازی مقابل الغرافه قطر خبر داد.
فرید زرینه در خصوص وضعیت کریم باقری گفت: باقری روز گذشته دقایقی در تمرینات گروهی شرکت کرد با این حال وی باز هم باید تحت نظر ما باشد تا تکلیف مچ پای مصدومش مشخص شود.زرینه یادآور شد: به احتمال فراوان کریم باقری به این بازی خواهد رسید اما هنوز قطعی نشده است.وی افزود: وضعیت سپهر حیدری کاملا در شرایط ایده آل است و این بازیکن بدون هیچ مشکلی با رفع مصدومیت پا می تواند مقابل الغرافه به میدان برود.
پرسپولیس فردا شب میهمان الغرافه قطر است.

نیکبخت: برای گلزنی برابر الغرافه لحظه‌شماری می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مثل بازی رفت برای گلزنی به الغرافه قطر لحظه شماری میکنم. علیرضا نیکبخت تصریح کرد: روز خوبی را برابر استقلال اهواز نداشتیم و مغلوب بازی خوب و انگیزه بازیکنان استقلال اهواز شدیم. وی یادآور شد: نتایج اخیر در لیگ برتر انگیزه ما را در این بازی ها کمتر کرده است و با توجه به اینکه مطمئن شدیم نمی توانیم به مقام قهرمانی برسیم کمی دچار بی انگیزگی شدیم. نیکبخت درباره غیبت در تمرین روز قبل از بازی با استقلال اهواز عنوان کرد: دلیل غیبتم را به وینگادا گفتم و کادر فنی آن را پذیرفت. با او هیچ مشکلی ندارم و اجازه نمی دهم کسی مرا وارد حاشیه کند. این بازیکن خاطرنشان کرد: برای بازی مقابل استقلال اهواز مشکلی نداشتم اما به نظر وینگادا احترام می گذارم و طبق دستور او روی سکو رفتم ولی دیدن بازی از روی سکو برای من بسیار سخت بود.

نیکبخت در خصوص فحاشی برخی از تماشاگران اهوازی گفت: فقط می توانم بگویم که متاسف هستم و نمی دانم چه وقت این مسائل از ورزشگاههای ما پاک خواهد شد.

وی درباره بازی با الغرافه اظهار داشت: مانند بازی های گذشته سعی و تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس انجام خواهم داد و برای گلزنی در این دیدار لحظه شماری می کنم. البته نباید فراموش کرد که برد در قطر بسیار سخت است و حریف قطری یک تیم حرفه ای و یکی از با قدرت ترین تیم ها در گروه دو است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم به 3 امتیاز حساس بازی مقابل الغرافه قطر برسیم تا صعود خودمان را به دور بعدی رقم بزنیم.

خوردبین: با دست پر از قطر بازمی‏گردیم

imageمحمود خوردبین از شرایط تیم در قطر اظهار رضایت کرد.

محمود خوردبین سرپرست از شرایط اقامت تیم در قطر اظهار رضایت کرد. خوردبین همچنین شرایط بازیکنان تیم را خوب ارزیابی کرده و اعلام کرد همگی مصمم به کسب نتیجه خوب  برابر الغرافه هستند.
وی ضمن تشکر از ایرانیها مقیم قطر که تیم را تنها را نگذاشتهاند اعلام کرد تنها کمبود پرسپولیس در قطر نبود هواداران مشتاق و خونگرم این تیم در ورزشگاه است.
خوردبین در پایان ابراز امیدواری کرد تیم پرسپولیس با کسب نتیجه خوب در بازی سهشنبه با دست پر به تهران باز گردد.

لازم به ذکر است بازیتیمهای الغرافه - پرسپولیس روز سهشنبه در دوحه برگزار می‏شود.