مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کمیته انضباطی هواداران را محروم نکرد

شریفی: پرسپولیس محروم نشد/ اکبرپور بخشیده شد
مرجع خبری پرسپولیس:
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز در خصوص پرونده های جاری فوتبال کشور تصمیم گیری کرد.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به دفاعیات انجام شده از سوی داریوش مصطفوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، این دفاعیات مورد قبول قرار گرفت و محرومیتی برای باشگاه پرپسولیس در نظر گرفته نشد.
وی ادامه داد: طبق اعلام نظر مدیران ورزشگاه آزادی و شرکت واحد اتوبوسرانی مبنی بر وارد نشدن خسارت به این مجموعه ها و عدم وصول شکایتی از طرف این دو مجموعه، باشگاه پرسپولیس در خصوص تحریک تماشاگران و انجام اعمال خشونت آمیز آنها در ورزشگاه مقصر شناخته نشد.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: با توجه به محرومیت تعلیقی تماشاگران که در پرونده باشگاه پرسپولیس وجود داشت درخصوص محرومیت این تیم اغماض کردیم تا تماشاگران این تیم از حضور در ورزشگاه محروم نشوند.
وی در خصوص پرونده کیوان امرایی نیز که با شناسنامه ی پسرعموی خود وحید امرایی در مسابقات شرکت می کرد گفت: با توجه به اثبات تخلف این بازیکن، وی یک سال از حضور در میادین محروم شد.
شریفی همچنین در خصوص محرومیت سیاوش اکبرپور نیز گفت: با توجه به اظهار ندامت وی و تعهد در خصوص عدم انجام حرکات خشونت آمیز در آِینده توسط وی، محرومیت وی به حالت تعلیق در آمد و این بازیکن می تواند در دربی پایتخت حضور یابد

یا علی مدد

 فرا رسیدن شب های پر برکت قدر و شهادت مولای متقیان

امیرالمومنین حضرت علی (ع) را به شما و همه ی شیعیان تسلیت عرض می کنم 

با آرزوی قبولی طاعات و عباداتتون مارو هم از دعای خیرتون بهره مند کنید

علی کریمی با پیراهن شماره 8

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار هفته هشتم لیگ برتر و با پیراهن شماره 8 به میدان خواهد رفت.

پس از پیوستن علی کریمی به پرسپولیس، مسئولان این باشگاه نامه نگاری با سازمان لیگ را آغاز کردند و در نهایت موافقت این سازمان را برای تغییر شماره پیراهن پژمان نوری دریافت کردند. به این ترتیب علی کریمی با پیراهن شماره 8 در دیدار روز پنجشنبه برابر پگاه برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت براساس اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس پژمان نوری که قبل از این پیراهن شماره 8 را بر تن داشت ، در دیدار برابر پگاه پیراهن شماره 18 را برتن خواهد کرد

کاظمی: برزیل ITC ندهد خودمان صادر میکنیم

مرجع خبری پرسپولیس(11:58): درخواست صدور ITC دی کارمو،‌بازیکن برزیلی پرسپولیس از سوی سازمان لیگ امروز به کمیته روابط بین الملل ارایه شد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس این درخواست را دو روز قبل به سازمان لیگ فرستاده بود.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، علی کاظمی،‌دبیر سازمان لیگ درباره این موضوع گفت:براساس قانون هر درخواستی که به سازمان لیگ ارایه می شود باید تا 72 ساعت بعد مورد بررسی قرار گیرد و سپس به کمیته مربوط ارسال گردد. درباره ITC نیز همین طور است،‌باشگاه پرسپولیس دو روز قبل درخواست صدور ITC را به ما ارایه داد و سازمان لیگ نیز باید بررسی های لازم را روی این درخواست انجام می داد به همین دلیل ناچار بودیم این مدت زمان را طی کنیم. اختلاف ساعت بین کشورها نیز ارسال ITC از طرف ایران را با مشکل رو به رو کرد اما کمیته روابط بین الملل امروز این درخواست را به برزیل ارسال کرد.
کاظمی تاکیدکرد:بررسی سازمان لیگ به هیچ عنوان مانع صدور ITC دی کارمو نشده است و باید بگویم مشکل از سوی ما نیست. برزیل هنوز ITC را صادر نکرده است برخی کشورها تا یک ماه نیز درباره ITC بازیکنان پاسخی نمی‌دهند اما اگر این موضوع یک ماه یا بیشتر به طول بیانجامد خودسازمان لیگ مجوز را صادر می کند.

دبیر سازمان لیگ با تایید خبر رسیدن ITC علی کریمی گفت:ITC کریمی صادر شده و هم اکنون در اختیار سازمان لیگ قرار گرفته است و او هیچ مشکلی برای حضور در پرسپولیس ندارد فقط بایدصبر کنیم تامدت زمان لازم طی شده با این حساب کریمی دو هفته بعد می تواند در مسابقات شرکت کند.

مصطفوی: قول دادند داوری بهتر شود

آقای مایلی‌کهن از دوستان ماست!
وارث بدهی‌های مدیریت‌های گذشته باشگاه هستم
همیشه تابع فدراسیون فوتبال هستیم

مرجع خبری پرسپولیس(21:22): مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: مسوولان فدراسیون قول دادند داوری‌ها بهتر شود اما نمی‌دانم با قول دادن داوری‌ها بهتر می‌شود یا نه؟

داریوش مصطفوی پس از پیروزی تیمش در مقابل پیام خراسان افزود: مسوولان فدراسیون باید با صحبت و آموزش داوران، به آن‌ها روحیه بدهند زیرا ما همین داوران را داریم و مشکلی هم با آن‌ها نداریم.

وی ادامه داد: پس از اشتباه‌های داوری که در 3 بازی اخیر ما رخ داد، روحیه بازیکنان تیم پایین آمده بود اما با برنامه‌هایی که در هفته گذشته توسط هیات مدیره انجام شد، روحیه آن‌ها بالا آمد و با این برد بالاتر هم رفت و امروز هم اعلام کردیم که برای این پیروزی پاداش در نظر گرفته‌ایم و من دیدم که بر خلاف هفته‌های گذشته بازیکنان تیم می‌خندیدند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص مشکلات مالی باشگاه گفت: من وارث بدهی‌های مدیریت‌های گذشته باشگاه هستم که بعضی از بدهی‌ها مربوط به 15 سال پیش است و در قبال طلبکاران باشگاه مسوولیت دارم و امیدوارم با ردیف بودجه‌ای خاص که برای ما در نظر گرفته خواهد شد، این بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: اگر نیاز به پول داشته باشیم و آن را اعلام عمومی کنیم خیلی‌ها حاضرند به ما کمک کنند اما هنوز به آن مرحله نرسیده‌ایم زیرا که علی‌آبادی، رییس سازمان تربیت بدنی به خوبی هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را هدایت می‌کند و کمک‌های زیادی به ما می‌کند، ضمن اینکه به زودی امیدواریم اسپانسر روی پیراهن تیم را هم پیدا کنیم که با این اتفاق وضعیت بهتر هم خواهد شد.

مصطفوی تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس ستون‌های محکم فوتبال ما هستند و بدون آن ها فوتبال ما شادی نخواهد داشت، امروز دیدید که در ورزشگاهی 25 هزار نفری در یک شهرستان 30 هزار نفر با پرچم قرمز به ورزشگاه می‌آیند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران ادامه داد: مردم می‌دانند که مدیران این دو تیم با آن‌ها صادقند، اگر اوضاع بر وفق مراد نبود در مورد ناکامی توضیح می‌دهیم که چرا چنین اتفاقی رخ داده است و می‌گویم که اگر دیگر چیزی برای عرضه نداریم شخص دیگری بیاید، اما اکنون روند کار ما خوب است و با همین روند قهرمان خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که موضع باشگاه پرسپولیس در خصوص قضاوت یک داور ایرانی در بازی دربی تهران چیست‌، تصریح کرد: ما همیشه تابع فدراسیون هستیم زیرا که سیاست‌گذار فوتبال ما فدراسیون است و اگر فدراسیون این تصمیم را به صلاح فوتبال می‌داند ما هم مشکلی نداریم، حتی اگر این داور قبلا به ضرر ما سوت زده باشد باز هم ما مشکلی نداریم.

وی افزود: حرف اصلی ما در مورد داوری این بود که حال که داوری‌ها 7 امتیاز از ما گرفته است، بیایند از هواداران ما عذرخواهی کنند، به آن‌ها احترام بگذارند، ما آماده هر گونه همکاری با فدراسیون هستیم و آن‌ها هم به هواداران ما احترام بگذارند و در استادیوم‌ها به خوبی با آن‌ها رفتار کنند و اگر به ضرر ما سوت زدید از هواداران ما عذرخواهی کنید.

مصطفوی همچنین در رابطه با اظهارات مایلی‌کهن گفت: آقای مایلی‌کهن از دوستان ماست و بعید می‌دانم چنین حرفی زده باشد ضمن اینکه من الآن در وضعیتی نیستم که در این رابطه پاسخی بدهم.