مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مگر آبی ها دل ندارند؟

مرجع خبری پرسپولیس : دو هفته پیش علی کریمی پس از پایان جلسه کمیته انضباطی گفت آقای عزیزمحمدی زحمت های زیادی برای فوتبال کشیده و انسان خیرّ و نیکوکاری است!

 

 

چشمان همه از تعجب بیرون زد اما طولی نکشید که حقیقت ماجرا بر همگان آشکار شد.

استقلال مهرکرج را در یک هشتم پایانی جام حذفی با یک گل از پیش رو برداشته بود و پرسپولیس هم با زحمت توانسته بود از سد ذوب آهن بگذرد تا دربی جام حذفی در مرحله یک چهارم پایانی شکل گیرد. در حالی که کمتر از یک ماه قبل دربی هفتاد و دوم برگزار شده بود دربی غیر منتظره 73 شکل گرفت و پرسپولیسی ها با لشکری از محروم و مصدوم به این مسابقه رسیدند.

 


مدیریت پرسپولیس عزم خود را جزم کرده بود با جذب مربی و بازیکنان جدید در نیم فصل حضور قدرتمندی در ادامه مسابقات داشته باشد. اما در شرایطی که این تیم خود را آماده بازی با راه آهن در لیگ برتر می کرد ناگهان برنامه جدید اعلام شد و برای اولین بار طی سالیان اخیر مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی در حالی به جای هفته هفدهم لیگ برتر برگزار شد که کمتر از نیمی از مسابقات لیگ انجام شده بود. رویانیان و استیلی به سازمان لیگ رفتند و هرچه دلیل آوردند اثر نکرد و سازمان لیگ حرف خود را به کرسی نشاند. عزیزمحمدی می گفت سال های قبل که فینال جام حذفی در اردیبهشت و خرداد ماه برگزار شده مورد اعتراض مدعیان قرار گرفته و الا و بلا قهرمان این دوره باید تا بهمن ماه مشخص شود.

 

پرسپولیس تنها جام باقی مانده را با پافشاری سازمان لیگ از دست داد و دوباره به عرصه رقابت در لیگ برتر بازگشت. این بار پرسپولیسی ها با آمادگی بهتری خود را مهیای برگزاری دربی 74 می کردند که خبر رسید تیم های سید سوم و چهارم نماینده ایران برای راهیابی به مسابقات آسیایی باید یک مسابقه مقدماتی برگزار کنند. روی ناخوش فوتبال برای اولین بار به آبی های پایتخت هم رو کرد و این تیم باید در شرایط سختی به مصاف شاهین در فینال جام حذفی و پرسپولیس در لیگ برتر می رفت.(مرجع خبری) سازمان لیگ که طاقت دیدن این همه سختی را نداشت به صرافت افتاد هر طور شده شرایط را برای دردانه اش بهبود ببخشد. ابتدا خبر از لغو مسابقه هفته بیست و سوم استقلال برابر تراکتورسازی دادند تا بدون برگزاری مسابقه هفته 23 لیگ این تیم بازی هفته 24 برابر پرسپولیس را با آسودگی خاطر برگزار کند!

 

سر و شکل تصمیم آن قدر نازیبا بود که خود سازمان لیگی ها را هم به شک انداخت و این بار از کیسه تصمیمات عجیب خود لغو حساس ترین مسابقه استقلال در بهمن ماه را بیرون آوردند. فینال جام حذفی به اسفندماه موکول شد تا هیچ گونه خطری کسب جام آبی های پایتخت را تهدید نکند و دربی 74 نیز در کمال آرامش برای این تیم برگزار شود. حالا این تیم بدون دغدغه ابتدا مسابقات مقدماتی آسیا و دربی خود را برگزار خواهد کرد و پس از رسیدن مصدومین و خارجی های تازه وارد برگزار کننده فینال جام حذفی خواهد بود. مسابقاتی که قرار بود تا وقتی پرسپولیس در آن هست به سریع ترین شکل ممکن برگزار شده و به پایان برسد. کوچکترین امکان جابجایی در آن وجود نداشت اما زمانی که تمام مدعیان کنار رفتند و استقلال ماند و لقمه آماده اش ، تمام قواعد و پافشاری ها به طرفه العینی در هم پیچیده شد تا کوچکترین مانعی در مسیر رسیدن آبی ها به اولین جام پس از سه سال  ناکامی پدیدار نشود. همان گونه که از مرحله اول تا مسابقه آخر حتی یک تیم نیز در زمین اختصاصی خود از استقلالی ها میزبانی نکرد!

 

به هر حال ما هم به نتیجه ای جز آن که کاپیتان پرسپولیس به آن پی برده نمی رسیم و همان گونه که علی کریمی  گفت عزیزمحمدی انسان بسیار  خیّر و نیکوکاری است و انصاف نیست آبی های پایتخت سال ها بدون جام بمانند و خیری از این مواهب زمینی نبینند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد