مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مشکلات پرسپولیس در آستانه بازی با ملوان

مرجع خبری پرسپولیس : اولین ویژگی پرسپولیس دنیزلی که از همین بازی اول مقابل ملوان نمایان خواهد شد، تغییر سیستم این تیم به 3-3-4 است.

 

پرسپولیس در شرایطی روز پنجشنبه در نخستین حضور مصطفی دنیزلی روی نیمکت سرخپوشان در لیگ یازدهم به مصاف ملوان می رود که علی کریمی، رضا نورمحمدی، محمد نصرتی و شیث رضایی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

 

 


البته مشکلات سرمربی تیم به اینجا ختم نمی شود، در فاصله یک روز مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هنوز از جذب یک مدافع میانی بازمانده و مامادوتال مدافع بورکینافاسویی پرسپولیس هم تا پایان جام ملت های آفریقا (حداقل 5 هفته دیگر) به ایران نخواهد آمد. هادی نوروزی و علیرضا حقیقی هم در صف مصدومان قرار دارند و از این جمع علیرضا حقیقی تا هفته آینده پرسپولیس را ترک خواهد کرد.


ایمون زاید مهاجم ایرلندی پرسپولیس هم قرار است فردا وارد ایران شود و با این تفاسیر جایی در لیست دنیزلی برای بازی با ملوان نخواهد داشت.


با این شرایط احتمال حضور مازیار زارع در قلب دفاعی پرسپولیس زیاد است، مردی که کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی اعتقاد دارد باید از ابتدا در پست مدافع میانی رشد می کرد. زارع پنجشنبه زوج مجتبی شیری در خط دفاعی پرسپولیس خواهد بود.


دنیزلی احتمالا از میان علی عسگری و محمد یک نفر را برای پست مدافع راست انتخاب خواهد کرد و امیرحسین فشنگچی گزینه اصلی افندی برای دفاع چپ خواهد بود.

هافبک دفاعی سرخ ها از میان محمد نوری و سامان آقازمانی انتخاب می شود، انتخابی که تاثیر مستقیمی در حضور مهدوی کیا در جمع 11 مرد اصلی پرسپولیس دارد. اگر دنیزلی از محمد نوری به عنوان تنها هافبک دفاعی تیمش استفاده کند، مهدوی کیا در پست بال راست نخستین بازی رسمی خود را پس از 13 دوری از پرسپولیس انجام خواهد داد.


در شرایطی که سامان آقازمانی هافبک دفاعی سرخ ها شود، مثلث او با حسین بادامکی و محمد نوری پشت سر غلامرضا رضایی، مهرداد اولادی و جواد کاظمیان قرار خواهند گرفت.


دنیزلی شاگردانش را با سیستم 3-3-4 آرایش خواهد کرد که راس مثلث میانی این تیم در زمین خودی خواهد بود، با این شرایط هافبک دفاعی سرخ ها مقابل ملوان نقش سرنوشت سازی در نتیجه مسابقه خواهد داشت.


البته دنیزلی دغدغه های دیگری هم دارد، میانگین قدی پایین سرخ ها و البته نیمکت خالی، در کنار زمین گل آلود انزلی همه عواملی است که دنیزلی در اولین تجربه اش باید با آن ها روبرو شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد