مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کی‌روش 28 بازیکن را به تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرد

بازگشت کریمی

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 28 بازیکن را به اردو دعوت کرد.

 

بازیکنان دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی باید روز دوشنبه مورخ 2 خرداد تا 12 ظهر با در دست داشتن گذرنامه در محل هتل اسپیناس خود را به کادر فنی معرفی کنند.

 

لازم به ذکر است با توجه به دیدارهای حساس تیم امید، تیم هایی که در گیر لیگ قهرمانان آسیا(ذوب آهن و سپاهان) و تیم هایی که در گیر مرحله یک چهارم جام حذفی هستند بازیکنی دعوت نشده و در مراحل بعدی از این بازیکنان این تیم ها دعوت می شوند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک باشگاه ها به شرح زیر است:

استقلال تهران: امیرحسین صادقی-پژمان منتظری-مجتبی جباری-آرش برهانی-ایمان مبعلی

تراکتورسازی: آندرانیک تیموریان-محمد ابراهیمی-محمد نصرتی-عباس محمدی

مس کرمان: قاسم دهنوی-مصطفی سیفی-مهرداد پولادی

استیل آذین: محمد غلامی-میلاد زنید پور

شهرداری تبریز: سعید دقیقی-میثم بائو

راه آهن: حسن رودباریان-بهادر عبدی

فولاد خوزستان: رضا نوروزی-علی حمودی

ملوان بندر انزلی: پژمان نوری-مهرداد اولادی

سایپا: عباس محمد رضایی

صبای قم: مرتضی کاشی

نفت آبادان: روح ا... عرب

شاهین بوشهر: عبدا...کرمی

پیکان: ابراهیم میرزاپور

شالکه آلمان: علی کریمی

پرسپولیسی‌ها 48 ساعت استراحت می‌کنند

پس از بازی با پیکان

مرجع خبری پرسپولیس : با تصمیم علی دایی بازیکنان پرسپولیس پس از بازی با پیکان 48 ساعت استراحت خواهند کرد.

 

علی دایی، سرمربی فوتبال پرسپولیس شب گذشته برنامه‌ای را تا قبل از دیدار با سپاهان که قرار است 8 خرداد برگزار شود، به بازیکنان داد. از همین رو بازیکنان پرسپولیس پس از بازی با پیکان به مدت 48 ساعت استراحت خواهند کرد و از روز دوشنبه تمرینات خود را پیگیری می کنند.

 


گفتنی است پرسپولیس تهران در روز هشتم خرداد در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان خواهند رفت.

شریفی تهدید به مرگ شد!

مرجع خبری پرسپولیس : روز گذشته یکی از پایگاه‌های خبری – ورزشی با اشاره به موضوع اختلاف شریفی و کاشانی  نوشت که یکی از همسفران کاشانی در سفر هیات‌رییسه فدراسیون به شیراز تمام حرف‌ها و اتفاقات رخ داده در شیراز را به صورت تلفنی به شریفی رسانده است.

 

به گزارش مرجع خبری و به نقل از روزنامه گل، این شخص که یکی از اعضای هیات‌رییسه فدراسیون است ظاهرا خود را برای انتخابات فدراسیون و جانشینی کفاشیان آماده کرده و در این مسیر تنها رقیب او حبیب کاشانی است که شنیده می‌شود ظاهرا او هم تمایل دارد در این ماجرا نامزد شود.


کاشانی چه گفته بود؟


ادامه مطلب ...

80 درصد از فهرست دوم من را جذب کردند

سیاست شان یک بام و دو هواست/مردم قضاوت کنند من راست می گویم یا مسئولان/ هواداران فقط و فقط پرسپولیس را تشویق کنند


مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلم از تهمت آقای کاشانی به درد آمده و ایشان باید ادعای خود را ثابت کند.

 

علی دایی در ادامه نشست خبری روز پنجشنبه خود با بیان این مطلب افزود: واقعا از مطالبی که روزنامه منتسب به باشگاه پرسپولیس در مورد بخشش محرومیت رضا نورمحمدی عنوان کرده بود، خنده‌ام گرفت. از اینکه خودبه خود محرومیت احمدی به اتمام رسیده و تازه مسئولان باشگاه به فکر بخشش محرومیت او افتاده بودند، خنده‌ام گرفت.

 


ادامه مطلب ...

برای قهرمانی پرسپولیس دایی و هواداران بجنگید

نمایش دوستی و محبت در غیاب نفر اول تیم

مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنان پرسپولیس، ظهر امروز به باشگاه آمدند و پس از صرف ناهار، به سالن کنفرانس باشگاه رفتند و پای صحبت‌های کاشانی نشستند.

 

مشروح صحبت‌های کاشانی در ادامه می‌آید:

 

در 18 ماهی که با هم بودیم آیا تا به حال دیده اید که من نسبت به کادر فنی بی اهمیت و بی توجه باشم. شده است که با تک تک شما برخورد کرده ام فقط به خاطر اینکه ثابت کنم مدیر تیم آقای دایی است. قرارمان همین است چرا که باید سرمربی مدیر و همه کاره تیم باشد. حالا هم چون آقای دایی حرف‌هایی زده و من ناراحت شدم دلیلی نمی‌شود جواب بدهم. آقای دایی بر اساس سوال‌هایی که در ذهن‌شان دارند اظهار نظر کرده‌اند. البته سوال‌هایی هم در ذهن من است ولی راه آن این نیست که من بروم در تلویزیون و ایشان نیز در تلویزیون جواب یکدیگر را بدهیم. اینطور نمی شود و نباید اینطور عمل کرد.

 


ادامه مطلب ...