مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

تمرین پرسپولیس امروز برگزار شد

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو روز تعطیلی با حضور حسین کعبی و در غیاب بازیکن کامرونی برگزار شد.بازیکنان پرسپولیس از ساعت 10 امروز به مدت 90 دقیقه در زمین شرکت واحد به تمرین پرداختند.
30 دقیقه اول تمرین به کارهای بدنی اختصاص داشت و در ادامه بازی آقاوسط در 2 گروه و انجام فوتبال درون تیمی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.
حسین کعبی که به دلیل حضور در اردوی تیم امید مدتی در تمرینات غایب بود، از امروز بار دیگر به اردوی پرسپولیس ملحق شد. ضمن اینکه غیبت های الونگ نیز ادامه پیدا کرد.
حسین بادامکی و فرزاد آشوبی به دلیل کسالت با کسب اجازه از دنیزلی تمرین نکرده و زمین شرکت واحد را ترک کردند.
کریم باقری نیز با آمادگی کامل تمرین کرد و احتمالا در دیدار مقابل ذوب آهن به میدان خواهد رفت.
همچنین علیرضا نیکبخت واحدی که به دلیل دو اخطاره شدن از بازی جام حذفی مقابل سپاهان محروم است. به احتمال زیاد در دیدار برابر ذوب آهن نیز در ترکیب اصلی قرار ندارد. وی در دیدار درون تیمی امروز در تیم ذخیره ها به میدان رفت و در انتهای بازی با ابراهیم اسدی به جر و بحث پرداخت.
در اواخر تمرین نیز محمد پروین از ناحیه سفیدران آسیب دید؛ اما این مصدومیت جدی به نظر نمی رسد.

امارات ، اروپا شاید هم به پرسپولیس آمدم

ایمان مبعلی، ستاره ایرانی الشباب به تنهایی زمینه کسب امتیازات زیادی را برای این تیم فراهم کرد. ستاره الشباب در گفت و گو با خبرگزاری فوتبال پیرامون وضعیتش در فصل آینده به نکات تازه ای اشاره کرد و اینکه با نیمی از پولی که از اماراتی ها می گیرد حاضر است در اروپا و یا حتی لیگ ایران بازی کند.

از بازی با النصر شروع کنیم.
بازیکنان ما در این دیدار عالی کار کردند. دو پاس گل دادم اما بیشتر از درخشش خودم، از پیروزی الشباب خوشحالم.


با وجود تلاش تو به نظر می رسد باز هم در جمع تیم های مدعی حضور ندارید.
در هفت روز گذشته آنقدر خوب تمرین کردیم که خودمان نیز انتظار برد النصر را داشتیم. به نظر من اگر از اول فصل مانند دیدار با النصر مقابل حریفان ظاهر می‌شدیم، حالا مدعی قهرمانی بودیم.

اما به نظر می‌رسد مکانی بهتر از ششمی را به دست نمی‌آورید.
بله، اگر بازی آخرمان را ببریم، مکان ششم را از آن خود می‌کنیم. این عنوان در مجموع برای مسئولان و هواداران تیم ما قابل قبول است. هرچند که سال قبل پنجم شده بودیم.

اما مکان ششمی برای ایمان مبعلی افتخاری به حساب نمی آید
سرمربی تیم ما از اول در مسیر بدی قدم گذاشت. او فکر می‌کرد قهرمانی راحتی به دست می‌آورد،‌ ضمن اینکه هیچ‌گاه رابطه عاطفی خوبی با بازیکنان برقرار نساخت. این موضوع لطمه زیادی به تیم ما زد و نهایتا تیم ما را از صدر جدول دور کرد،‌ هرچند که نمی‌توان منکر توانایی‌های فنی بیلاچی شد اما این موضوع در زمان مربی بعدی‌مان از بین رفت.

یعنی تنها این عامل مانع از حضور شما در بالای جدول شد؟
قصد توجیه ندارم اما بدشانسی یکی از بزرگترین مشکلات تیم ماست. در این فصل شاید بدشانس‌ترین تیم اماراتی ما بودیم. تغییر مدیریت تیم در تمامی رده‌ها که شامل سرپرست و حتی سرمربی تیم نیز شد، ما را از اهداف اصلی‌مان دور کرد. ضمن آنکه تیم ما در ابتدای فصل واقعا بازی‌ها را بد آغاز کرد.

نبودن مهرداد اولادی چقدر در این میان تاثیرگذار بود؟
مهرداد اولادی کمک بزرگی در گلزنی برای ما محسوب می‌شد چون تیم ما بازیکن تکنیکی زیادی ندارد. مهرداد در بازی‌های قبلی الشباب باعث می‌شد فشار زیادی از روی من برداشته شود. مضاف بر آنکه علاوه بر گلزنی اولادی در هر بازی 4، 5 خطای خوب در اطراف محوطه جریمه از حریفان می‌گرفت که تا حدود زیادی به نفع ما بود. با حضور اولادی واقعا آزادتر و بهتر بازی می‌کردم.

چرا مبعلی پس از مدت‌ها حضور در امارات به فوتبال اروپا فکر نمی‌کند؟
اصلا این‌طور نیست. باور کنید اگر شانس را داشته باشم، حاضرم با نصف پولی که در امارات می‌دهند، در اروپا بازی کنم اما فعلا این شانس برای من به وجود نیامده است.

حضور کاظمیان تا چه اندازه در الشباب صحت دارد؟
باشگاه سخت دنبال حضور اوست. امیدوارم کاظمیان به تیم ما بیاید چون مطمئنم مثلث ایرانی الشباب سال بعد همه تیم‌ها را غافلگیر خواهد کرد. در الشباب همه از شکل گرفتن مثلث تیم ما برای سال آینده صحبت می‌کنند و بی‌صبرانه منتظر آن هستند.

بحث حضور تو در پرسپولیس در ابتدای فصل مطرح بوئ کعبی هم کماکان اصرار بر حضور تو در پرسپولیس دارد؟
سال گذشته در صحبتی که با مدیرعامل پرسپولیس داشتم، به آنها گفتم حاضرم با نصف پول الشباب به پرسپولیس بیایم اما آنها نتوانستند این مبلغ را پرداخت کنند. من هم باید شرایط را درست بررسی کنم. آنها نیمی از پیشنهاد الشباب را هم نمی توانستند پرداخت کنند. به هر حال در این خصوص باید دید در آینده چه می شود. اگر اروپا نشد، پرسپولیس هم یکی از گزینه‌های من است،البته اگر توقعاتم را برآورده کنند.

سئوال آخر، به حضور تو در تیم‌ملی باز می‌گردد؛ به ایمان مبعلی در بازی‌های اخیر تیم‌ملی شانس بازی چندانی نرسید.
مطمئن باشید شرایط بازی در تیم‌ملی برای من به وجود خواهد آمد. در جام ملت‌ها بازی‌های مرا در تیم‌ملی می‌ب

دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان به تعویق می افتد

در صورت تاکید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به تکرار بازی فولادخوزستان - سپاهان اصفهان برنامه مرحله نیمه نهایی جام حذفی دستخوش تغییر خواهد شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فردا در خصوص بازی برگزار نشده فولاد خوزستان - سپاهان تصمیم گیری می کند. در صورتی که کمیته انضباطی رای به تجدید بازی یاد شده بدهد مسابقه تیم های پرسپولیس - سپاهان در چارچوب دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور نیز به تعویق خواهد افتاد.

علی کاظمی دبیر سازمان لیگ برتر با تایید این مطلب به خبرنگار مهر گفت: رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این رابطه تعیین کننده است. در صورتیکه این کمیته حکم به برگزاری مجدد مسابقه بدهد باید براساس برنامه دیدارهای دو تیم در مسابقات لیگ و جام حذفی زمان انجام دیدار را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم فوتبال سپاهان درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست و در لیگ برتر و جام حذفی 2 بازی دیگر پیش رو دارد ، احتمال می رود بازی این تیم برابر فولاد خوزستان به بعد از مسابقات لیگ برتر موکول شود که در این صورت مسابقه اصفهانی ها برابر پرسپولیس به تعویق افتاده و برنامه مرحله نیمه نهایی جام حذفی تغییر می کند.

-

چه نظمی داره فوتبال ما ! ! ! !

دنیزلی: تیم میثاقیان را گلباران می‌کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: با گلباران تیم اکبر میثاقیان، بخت خود برای کسب عنوان بهترین خط حمله را افزایش می‌دهیم.

مصطفی دنیزلی اظهار داشت: در دیدارهای اخیر روند رو به رشدی داشته و آن را ادامه خواهیم داد. به راه آهن و میثاقیان فکر نمی‌کنم و تنها به تیم خود و تداوم پیروزی ها می اندیشم. وی ادامه داد: اکنون صاحب بهترین خط حمله لیگ هستیم و قصد داریم مقابل راه آهن نیز با به ثمر رساندن گل‌های فراوان، در پایان لیگ این عنوان را از آن خود کنیم.

سرمربی ترکیه ای با اشاره به دیدارهای اخیر پرسپولیس عنوان کرد: باوجود اینکه بازیکنان عملکرد خوبی داشته اند؛ اما از سرعت بازی ما تا حدی کاسته شده است. در این مدت تمرین خوبی انجام دادیم تا بار دیگر این سرعت را افزایش دهیم. وی افزود: در بازی دوستانه مقابل شیرین فراز بازیکنان خواسته های مرا برآورده ساختند و سرعت بازی را بالا بردند. البته پرسپولیس می تواند سرعتی تر از این نیز بازی کند. دنیزلی با اشاره با غیبت کعبی و معدنچی در این دیدار، در مورد غیبت الونگ اظهار داشت: تعدادی از بازیکنان خود را دراختیار نداریم و در این شرایط الونگ نیز غیب شده است. حتی نمی دانم که هنوز زنده است یا نه. متاسفانه مشکلات زیادی دارد و برخی نیز از بیرون او را تحریک می کنند. دنیزلی در مورد علت بازی ندادن به احسان خرسندی و فراز فاطمی تصریح کرد: خرسندی در نیم فصل اول بسیار آماده بود؛ اما پس از حضور در تیم امید به دلیل رخ دادن اتفاقاتی که خود بهتر از من در جریان آن است، افت کرد. وی اضافه کرد: خوشبختانه این مهاجم رفته رفته به شرایط آرمانی باز می گردد و به زودی از وی و فراز فاطمی استفاده خواهم کرد. سرمربی پرسپولیس در خصوص وضعیت صلاح حسن و غیبت های وی گفت: شرایط این مهاجم عراقی با الونگ فرق می‌کند. باشگاه در حق وی کم لطفی کرده و از لحاظ روحی شرایط مناسبی ندارد. تا حدودی به وی حق می دهم؛ اما به هر میزان که در تمرین شرکت کند، به او بازی خواهم داد.

دنیزلی در مورد وضعیت مدیریتی باشگاه تاکید کرد: مسئولان باید در این مورد پاسخگو باشند. همچنان منتظریم تا تکلیف مشخص شود.


انصاری‌فرد به پرسپولیس باز می‌گردد

مدیرعامل مستعفی پرسپولیس در پی ملاقات روز گذشته با رئیس هیئت مدیره و ملاقات احتمالی امروز با رئیس سازمان تربیت بدنی، بار دیگر به این تیم باز می‌گردد.

محمدحسن انصاری‌فرد که به دلیل حضور اعضای جدید در هیئت مدیره، از سمت خود استعفا کرده بود، روز گذشته با علی سعیدلو، رئیس هیئت مدیره دیدار کرد. رئیس هیئت مدیره در این ملاقات حمایت خود از انصاری فرد را اعلام و خواستار بازگشت وی به پرسپولیس شد. مدیرعامل مستعفی نیز اعلام کرد در صورت برآورده شدن برخی انتظاراتش، حاضر به بازگشت است.
از سوی دیگر، قرار است امروز در همین رابطه با محمد علی‌آبادی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی دیدار کند.
منابع آگاه اعلام کردند که انصاری فرد در جلسه روز آینده هیئت مدیره حاضر شده و با مطرح کردن درخواست خود و موافقت احتمالی سایر اعضا، بار دیگر فعالیت خود به عنوان مدیرعامل را از سر می‌گیرد