مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

شایعه اخراج بازیکنانی که با پرسپولیس تمرین می کنند

درحالی که شایعه شده بود داریوش رضائیان و نیما قویدل از سوی مصطفی دنیزلی اخراج شده اند این دو بازیکن صبح امروز در تمرین تیم پرسپولیس حاضر شدند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اینگونه اخبار که اخیراً درباره بازیکنان تیم پرسپولیس منتشر می شود علیرغم تکذیب مسئولان باشگاه و کادر فنی همچنان ادامه دارد و ظاهراً عده ای قصد دارندبه بهانه های مختلف پرسپولیس را با مشکلات و مسائل حاشیه ای مواجه کنند.

شایعه اخراج داریوش رضائیان و نیما قویدل نیز در همین راستا منتشر شده است. این درحالی است که رضائیان و قویدل خواستار روشن شدن وضعیت نهایی خود شدند و به نوعی در گفت و گو با حمید استیلی خواسته اند تا بدانند که آیا دنیزلی اعتقادی به آنها دارد یا اینکه می خواهد آنها را از کادر تیم خارج کرده تا این نفرات بتوانند در سایر تیمها بازی کرده و یک فصل ورزشی را هدر ندهند.

استیلی نیز همچون مدیرعامل باشگاه هرگونه تصمیم گیری دراین باره را منوط به نظر مصطفی دنیزلی دانسته و این موضوع را به دومهاجم جوان پرسپولیس اعلام کرده است. با این وجود و درحالی که رضائیان و قویدل در تمرینات پرسپولیس حضور دارند همچنان اخباری مبنی بر اخراج این بازیکنان منتشر می شود که به هیچ وجه صحت ندارد.

پیش از این نیز در حالی که دنیزلی تصمیم گرفته بودصلاح حسن چند روزی در تمرینات جدا از سایرین تمرین کند برخی رسانه ها خبر از اخراج این بازیکن داده بودند که هیچ پایه و اساسی نداشت. صلاح حسن از سوی دنیزلی جریمه شده بود و خودش نیز اعلام کرده بود که تابع این تصمیم است اما خبر اخراج او در شرایطی منتشر شد که مهاجم عراقی تیم پرسپولیس در تمرینات حضور داشت اما جدا از سایرین تمرین می کرد. حالا هم که صلاح حسن با موافقت دنیزلی و به علت درگذشت عمویش راهی عراق شده است اخباری منتشر می شود مبنی براینکه دنیزلی او را اخراج کرده است. این در حالی است که صلاح حسن بعد از پایان مرخصی چند روزه به تهران برمی گردد و بزودی نیز در تمرینات شرکت خوهد کرد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
م سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:35 ب.ظ http://roozanehayam.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
اومدم فقط احوالپرسی
خیلی وقت بود خبری نداشتم ازت
خوش باشی دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد