مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

پرسپولیس در غیاب 6بازیکن و زیر نظر دنیزلی تمرین کرد

تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز زیرنظر مصطفی دنیزلی و در غیاب 6بازیکن تمرین کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی بعد از بهبودی نسبی و لغو حضورش در برنامه امشب شبکه CNN ترکیه بامداد روز دوشنبه به ایران آمد و صبح امروز تمرین تیم فوتبال پرسپولیس را زیرنظر گرفت.دنیزلی در روزی که مترجمش ناصر صادقی غایب بود از جایگاه ویژه تمرین سرخپوشان را زیرنظر گرفت و برنامه های تمرینی را به حمید استیلی داد و تذکرات لازم را از طریق دستیارانش به بازیکنان تیم منتقل کرد.

گرم کردن و دویدن، تمرینات تاکتیکی و بازی دستگرمی بین دو تیم سبز و سفید بخش های مختلف تمرین امروز سرخپوشان بود. این بازی در نهایت با نتیجه 5 بر1 به نفع سبز خاتمه یافت. هادی نوروزی مهاجم جدید تیم پرسپولیس زننده تک گل تیم سفید بود و سیدعباسی ، معدنچی(3 گل) و محمد پروین (گل به خودی) گلهای تیم سبز را بثمر رساندند.

در تمرین امروز پرسپولیس کریم باقری  به علت آسیب دیدگی ، صلاح حسن به علت سفر چند روزه به عراق و 4 ملی پوش امید تیم به خاطر سفر به دوحه غایب بودند. محمدرضا مامانی نیز به علت آسیب دیدگی از حضور در تمرینات گروهی معاف شد و از سوی پزشک تیم معاینه شد.تمرین بعدی تیم پرسپولیس ساعت 11 صبح روز سه شنبه در ورزشگاه کارگران برگزار خواهد شد.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:13 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
گفتم عرض ادبی کنم خدمت قرمز دو آتیشه خودمون
شاد باشی گل پسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد