مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

گل محمدی: مقابل پرسپولیس با خاطراتم مبارزه می کنم

 

یحیی گل محمدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی روز یکشنبه مقابل پرسپولیس به خاطر تعهدی که با صباباتری دارم باید با تمام توانم بازی کنم و قطعاً نیز همین کار را خواهم کرد.

گل محمدی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: تیم صباباتری در فصل جاری با فراز و نشیب هایی مواجه بوده اما من امیدوارم که بتوانیم مقابل پرسپولیس بازی قابل قبولی انجام دهیم.

مدافع سابق پرسپولیس افزود: برای من بازی کردن مقابل تیم پرسپولیس به نوعی حکم مبارزه کردن با خاطراتی دارد که طی 8 سال حضور در این تیم داشته ام اما قطعاً این خاطرات نمی تواند تأثیری روی عملکردم داشته باشد.

گل محمدی درباره تصمیم خودش برای ادامه دادن به فوتبال در سطح باشگاهی گفت: اگر قراردادم با تیم صباباتری تمدید نشود احتمال دارد در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کنم. البته این در شرایطی است که پیشنهاد خوبی در زمینه مربیگری داشته باشم.

گل محمدی درباره غیبت 7 بازیکن تیم پرسپولیس در بازی با صباباری گفت: در مجموع پرسپولیس بهتر از فصل گذشته بازی می کند اما این تیم نباید به مساوی کردن عادت کند و من فکر می کنم غیبت بازیکنان پرسپولیس که حداقل 5 نفر آنها از بازیکنان اصلی تیم هستند مشکل افرین باشد.

کل محمدی در پایان گفت: برخلاف برداشت هایی که از مصاحبه اخیرم شده باید بگویم که من همواره برای علی کریمی به عنوان یک بازیکن تأثیرگذار و بی حاشیه احترام قائل بوده ام. علی از دوستان خوب من بوده و خواهد بود و ما هیچ مشکلی با هم نداریم اما نمی دانم چرا از حرفهای من اینگونه برداشت شده است.

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسن پرسپولیسی جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:09 ب.ظ http://fcperspolise.myblog.ir

سلام. وبت خوبه. به مرجع خبری پرسپولیس هم بیا. در صورت تمایل میتونی همکاری هم داشته باشی

حسن پرسپولیسی یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ق.ظ http://fcperspolise.myblog.ir

دمت پرسپولیسی. خواستی با مرجع خبری پرسپولیس به ما لینک بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد