مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مصطفی دنیزلی : برای پرسپولیس هم لیگ مهم است هم جام حذفی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرغم اینکه 6 بازیکن تیم به علت آسیب دیدگی در تمرین امروز غایب بودند از تمرینی که برگزار شد خوشحالم و معتقدم که بازیکنان پرسپولیس به خود آمده و برای جبران مساوی های اخیر انگیزه های زیادی دارند.

مصطفی دنیزلی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به اینکه بازیهای پرسپولیس در لیگ حدود ده روز دیگر برگزار می شود از اینکه مصدومان زیادی داریم چندان نگران نیستم و معتقدم اگر تا دوشنبه هفته آینده به آنها استراحت بدهیم می توانیم برخی از آنها را در بازی با راه آهن و ذوب آهن در اختیار داشته باشیم.

دنیزلی درباره بازی روز دوشنبه هفته آینده پرسپولیس مقابل شهر صنعتی کاوه گفت: ما سعی می کنیم در این دیدار از بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند استفاده کنیم بنابراین به آنهایی که با آسیب دیدگی مواجه هستند استراحت می دهیم اما من تأکید می کنم که برای پرسپولیس به همان اندازه که قهرمانی در لیگ اهمیت دارد رقابتهای جام حذفی هم مهم است.

سرمربی پرسپولیس درباره رویارویی احتمالی پرسپولیس و استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی گفت: من فعلاً به مسائل دیگری فکر می کنم . ما بعد از بازی دوشنبه هفته آینده، در رقابتهای لیگ به میدان می رویم و هر زمان که بازی با استقلال در جام حذفی فرا رسید درباره این دیدار صحبت می کنیم.

دنیزلی درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری گفت: قبول دارم که تعداد تساوی های پرسپولیس کمی زیاد شده اما برخی از این مساوی ها نرمال بوده و در برخی از بازیها نیز ما مستحق کسب 3 امتیاز بودیم نه یک امتیاز. در مجموع باید بگویم در حال حاضر از آن هدفی که داشتیم 4 امتیاز عقب هستیم که جبران این 4 امتیاز به آسانی امکان پذیر است.

دنیزلی درباره فاصله 8 امتیازی پرسپولیس با تیم فوتبال سایپا گفت: قطعاً طی هفته های آینده جایگاه تیمها در جدول رده بندی لیگ عوض خواهد شد و از هفته بیست و دوم می توان قضاوت جامع تری درباره شانس قهرمانی تیمها داشت.

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان درباره قرعه ایران در رقابتهای جام ملتهای آسیا گفت: چین و ازبکستان مدعیان درجه یک فوتبال آسیا نیستندو تیم ملی ایران با نفرات خوبی که در اختیار دارد می تواند از این گروه صعود کند. به اعتقاد من عربستان، ژاپن، کره و استرالیا اصلی ترین رقیبان ایران هستند وایران برای قهرمانی در آسیا باید در مراحل بعدی با هشیاری هرچه بیشتر مقابل این تیمها قرار بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد