مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

زرینه: حاجی زاده می تواند بازی کند، الونگ نیازی به جراحی ندارد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد الونگ الونگ از یک ماه دیگر می تواند در میادین رسمی به میدان برود اما ابوالفضل حاجی زاده فعلاً برای همراهی تیم در بازی با شهر صنعتی کاوه مشکلی ندارد.

فرید زرینه در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: بعد از گرفتن عکس رنگی مشخص شد که مینیسک حاجی زاده آسیب دیده اما این بازیکن را با فیزیوتراپی درمان می کنیم.بنابراین این بازیکن می تواند پرسپولیس را در بازیهای رسمی همراهی کند اما یکماه دیگر باید به فیزیوتراپی ادامه دهد و در صورتی که آسیب دیدگی اش به طور کامل برطرف نشود ممکن است تحت عمل جراحی قرار گیرد.

زرینه درباره وضعیت الونگ الونگ گفت: بعد از مشورت با چند پزشک به این نتیجه رسیدیم که الونگ نیازی به عمل جراحی ندارد و برنامه فیزیوتراپی او را بعد از 3 روز استراحت آغاز می کنیم. البته امروز دکتر هاشمیان از اتریش هم با بنده تماس گرفتند و خواهان آن شدند که در صورت موافقت باشگاه، این بازیکن به اتریش برود تا بعد از یکسری آزمایشات خاص کار فیزیوتراپی را آغاز کنیم. در مجموع باید بگویم که الونگ نیازی به عمل جراحی ندارد و تا یکماه دیگر می تواند پرسپولیس را در بازیهای رسمی همراهی کند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد