مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

خوردبین: حضور کریمی و نیکبخت در پرسپولیس به من ارتباطی ندارد

محمود خوردبین در گفت و گویی در خصوص شایعاتی مبنی بر مخالفتش برای حضور دو بازیکن پرسپولیس در این تیم در فصل آینده اظهار داشت: من مدیرعامل باشگاه نیستم که بخواهم در خصوص بستن قرارداد با بازیکنان اظهار نظر کنم.
وی افزود: آقایان هرچه میخواهند برای خود مینویسند. من نمیدانم از کجا پیدا کردهاند که من در آرایشگاه غرب تهران درباره کریمی و نیکبخت و نبستن قرارداد با آنها صحبت کردم چون خانه من در شمال تهران است و تا به امروز به هیچ عنوان در غرب تهران به کارهایم رسیدگی نکردم.
خوردبین ادامه داد: نیکبخت واحدی یک سال با پرسپولیس قرارداد داردو کریمی نیز بعد از بازی های تیم ملی به احتمال فراوان با باشگاه وارد مذاکره میشود. من فقط به دنبال این هستم که پرسپولیس در فصل آینده قویتر از گذشته ظاهر شود نه اینکه این تیم را تخریب کنم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: آنقدر جرات دارم که اگر بخواهم انتقاد یا حرفی بزنم آن را به بازیکنان یا رسانهها بازگوکنم و نیازی ندارم در یک آرایشگاه مردم را جمع و برای آنها سخنرانی کنم اما مثل اینکه برخیها به علت نداشتن خبر به دنبال حاشیهسازی و ضربه زدن به پرسپولیس هستند.
گفتنی است در برخی از رسانهها اعلام شده بود محمود خوردبین مخالف حضور نیکبخت وکریمی در پرسپولیس است و این مورد را در برخی محافل از جمله آرایشگاهی در غرب تهران اعلام کرده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام
سایت زاویه
www.zavyeh.com
www.arash-soft.blogsky.com
اماده تبادل لینک با شما می باشد.

ما ارایه کننده بهترین نرم افزار فارسی در ایران هستیم.
در این سایت نرم افزارهای اختصاصی ما وجود دارد
نرم افزار هک-مهندسی-بازی-فلش و....

مدیریت شعر سایت نیز: شاعر خوب معاصر کشور:میر حمزه ظاهری نوپا

و بخش های گوناگون دیگر

یه دوست جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد