مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نیکبخت : هواداران پرسپولیس در قلب من هستند / در پرسپولیس می مانم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد پیوستن به تیم استیل آذین گفت: حواشی پیرامون بازیکنانی مثل من زیاد است و ما هر روز با این حواشی زندگی می کنیم اما به پرسپولیس تعصب خاصی دارم و تا پایان قراردادم در این تیم می مانم.


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد پیوستن به تیم استیل آذین گفت: حواشی پیرامون بازیکنانی مثل من زیاد است و ما هر روز با این حواشی زندگی می کنیم اما به پرسپولیس تعصب خاصی دارم و تا پایان قراردادم در این تیم می مانم.

یکبخت واحدی عنوان کرد:‌هفته گذشته برای تماشای بازی استیل آذین به استادیوم رفتم دلیل رفتم به ورزشگاه فقط رفاقت با شخص هدایتی بود، چون او در پرسپولیس مدیر ما بود و من هم از صعود تیم او به لیگ برتر خوشحال بودم.

وی ادامه داد: من در استادیوم کنار هدایتی نشستم و با او در مورد مسایل زیادی صحبت کردم، اما هیچ کدام از صحبت های ما آنطور که منعکس شده نبود. ما در مورد مسایل زیادی صحبت کردیم که البته تمام آنها خصوصی بود ولی هیچ کدام جنبه مذاکره برای پیوستن به استیل آذین را نداشت.

هافبک پرسپولیس خاطر نشان کرد:‌ پرسپولیس تیم محبوب من است و تماشاگران این تیم در قلب من جای دارند اما تا لحظه ای که با این تیم قرارداد دارم به هیچ جای دیگر فکر نمی کنم.

نیکبخت واحدی اظهار داشت: هرچند پرسپولیس در این فصل اسیر حواشی بسیار زیادی بود و این حواشی نگذاشتند با وجود بازیکنان خوبی که در اختیار داشتیم به جایی برسیم اما تمام این موضوعات دلیل خوبی برای جدایی من نیست.

هافبک پرسپولیس حاضر نشد در مورد جنجال‌هایی که از آن نام می برد توضیح بدهد و گفت: یک تیم و یک باشگاه مثل یک خانواده می‌مانند و هیچ کس دوست ندارد مسایل خانوادگی اش را به بیرون از خانواده منتقل کند من هم دوست ندارم مسایل خانوادگی را به مطبوعات بکشم ما حواشی زیادی داشتیم اما این حواشی قطعا برای فصل بعد تمام می شود.

نیکبخت با اشاره به وضعیت نلو وینگادا و حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: وینگادا به ظاهر یک مربی حرفه ای بود و اخلاق حرفه ای را خوب رعایت می کرد، اما ما در زمان مربیگری او لطمات جبران ناپذیری خوردیم که یکی از آن ها حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بود.پرسپولیس پتانسیل خوبی برای رسیدن به جمع 4 تیم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشت اما فکر می کنم تفکرات منفی وینگادا و عدم داشتن یک برنامه مناسب ما را از رسیدن به این عنوان دور کرد.

هافبک پرسپولیس در مورد آینده این باشگاه خاطر نشان کرد: شاید من انتقادات زیادی به مجموعه پرسپولیس در فصل گذشته داشتم اما معتقدم کابوس فصل گذشته تمام شده و در حال حاضر همه ما می خواهیم تیمی جدید بسازیم که فقط به قهرمانی فکر می کند. من و همبازیانم فصل آینده تیمی مقتدر خواهیم داشت.

نیکبخت به پیوستن شیث رضایی به پرسپولیس اشاره‌ای کرد و گفت: شیث از دوستان من است، اما متاسفانه دو سال پیش حواشی زیادی گریبان او را گرفت که در نهایت مجبور شد تیم مجبوبش را ترک کند. امیدوارم امسال شیث در کنار سایر بازیکنان روزهای خوبی را سپری کند.

نیکبخت هنوز هم به تیم ملی فکر می کند:‌ بارها گفته ام هر زمانی که تیم ملی احتیاج به من داشته باشد با تمام وجود به پیراهن این تیم خدمت می کنم اما متاسفانه انگار خیلی ها دوست ندارند نیکبخت واحدی در تیم ملی حضور داشته باشد. زمانی که من محروم شدم خیلی‌ها خوشحال شدند، ولی من به این مسایل توجه نمی کنم هنوز هم می گویم که هر زمان به تیم ملی دعوت بشوم با تمام وجود بازی می کنم اما بهترین فرصت برای دعوت شدن همین حالا بود چون من در اوج آمادگی هستم.

نظرات 4 + ارسال نظر
سلام جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ

دانلود آلبوم جدید داریوش، معجزه خاموش، با کاور های زیبا

یه دوست جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

amir شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ب.ظ http://serentipiti80@yahoo.com

weblage kheili zibaie dari khoshal misham ke ba ham hamkari konim

سلام شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ

دانلود آلبوم جدید داریوش، معجزه خاموش، با کاور های زیبا -;{@

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد