مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

خلیلی: نمی‌دانم چرا قطبی را زیر سئوال می‌برند

imageمهاجم تیم ملی فوتبال گفت: هیچکس حق ندارد انتقاد از قطبی را به رنگها ربط دهد.

محسن خلیلی در گفتوگو با خبرنگاران اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی را در چین همراه با یک دیدار دوستانه که برای شناخت نفرات بود برگزار کردیم و برای گرفتن 3 امتیاز به کره شمالی رفته بودیم اما متاسفانه بدشانس بودیم و نتوانستیم به خواسته خود برسیم.
وی افزود: بازی مقابل کره شمالی را باید به دو نیمه تقسیم کرد. در نیمه اول بسیار خوب بودیم ولی از فرصتهای بدست آمده استفاده نکردیم و بدشانسی گریبانگیر ما شد اما در نیمه دوم تا حدودی کره شمالی برای گرفتن 3 امتیاز به سمت دروازه ما حمله کرد.
خلیلی ادامه داد: ما بدشانس بودیم. اگر توپ وحید هاشمیان و یا ضربه شجاعی در نیمه اول به گل تبدیل میشد میتوانستیم با اختلاف کره شمالی را شکست دهیم اما همه اینها جزیی از فوتبال است.
این مهاجم در خصوص مصدومیتش تاکید کرد: فکر می کنم مصدومیتم فقط یک کشیدگی جزیی است. پس از بازگشت به ایران MRI گرفتم و تا فردا بعدازظهر نتیجهرا دریافت خواهم کرد اما بعید میدانم که مشکل خاصی از ناحیه همسترینگ داشته باشم.
وی اضافه کرد: به احتمال فراوان در دیدار مقابل امارات غایب خواهم بود ولی مقابل کره جنوبی میتوانم به میدان بروم.
خلیلی در جواب افرادی که از سرمربی تیم ملی بابت حضورش در زمین انتقاد کردند اظهار داشت: بزرگان فراموش کردند که مصدومیت جزیی از فوتبال است. هیچکس حق ندارد انتقادات از قطبی را به رنگها ربط بدهد. تشخیص سرمربی تیم ملی بود که همانطور که مقابل چین به میدان رفتم برابر کره شمالی نیز دقایقی به میدان بروم تا شاید مشکل گلزنی تیم را حل کنم اما قسمت نبود و دچار آسیب دیدگی شدم که بیشتر از همه من و قطبی عذاب کشیدیم.
مهاجم تیم ملی یادآور شد: مصدومیتم هیچ ربطی به گذشته و یا خوب گرم نکردن ندارد. من با پرسپولیس به میدان رفتم و در تمرینات فشرده تیم ملی نیز نمره قبولی گرفتم. حالا نمیدانم چرا بعضیها سرمربی تیم ملی را که از لحاظ فنی و روحی و روانی واقعا تیم را آماده کرده بود زیر سئوال بردند. از این آقایان میپرسم آیا الان که هنوز ما شانس صعود به جام جهانی را داریم وقت این کارها است؟
خلیلی تاکید کرد: برهانی مهاجم بسیار خوبی است اما قطبی صلاح دانست من در لیست باشم. ما باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم. شاید فردی دیگر سکان هدایت تیم ملی را برعهده داشت و اصلا من را دعوت نمی کرد و شاید من در این بازی گلزنی میکردم آنوقت همه از قطبی و خلیلی تعریف می کردند.
وی ادامه داد: تمام تلاشم را پس از حضور در زمین انجام دادم اما خواست خدا بود که فقط چند دقیقه در زمین باشم و به نظرم سرنوشتم در تیم ملی این طور رقم خورده بود. از تمام ایرانیها که چشمانتظار برد ما در پیونگ یانگ بودند عذرخواهی میکنم.
خلیلی خاطرنشان کرد: امیدوار هستم همچنان از تیم ملی حمایت شود. در بازی مقابل کره شمالی با توجه به شرایط خاص این کشور بازی بدی انجام ندادیم. خیلی از تیمها مقابل کره شمالی دچار مشکل شده بودند. تنها خواهش من از فوتبالدوستان و هواداران این است که تیم ملی را تنها نگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد