مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

قابل توجه آقای انصاری فرد : شاید صادقی استقلالی شود !

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان گفت: اگر به هر دلیلی قراردادم با پرسپولیس ثبت نشود به استقلال فکر خواهم کرد.

امیر حسین صادقی اظهار داشت: با پرسپولیس قرارداد داخلی و تعهد دارم. تفاهماتی در این باشگاه انجام داده‌ام اما هنوز کاملا پرسپولیسی نشده ام.
وی ادامه داد: شاید پس از انتخابات ریاست جمهوری اتفاق خاصی در باشگاه پرسپولیس بیفتد اما من به مس کرمان برنمی‌‌گردم. شاید به دلیل آنکه من را در کرمان دیده‌اند می‌گویند دوباره بازیکن مس خواهم شد.
صادقی تاکید کرد: فقط برای دریافت طلب 30 میلیونی‌ام به کرمان رفتم. تا روز شنبه به مدیرعامل مس کرمان فرصت داده‌ام تا طلبم را بدهند وگرنه به کمیته انضباطی شکایت خواهم کرد. یک ماه است برای دریافت طلبم به کرمان می‌روم.
صادقی در مورد اینکه منظورش از اتفاقات در باشگاه پرسپولیس چیست و آیا با سرمربیگری احتمالی حمید استیلی مشکل دارد، یادآور شد: با هیچکس مشکلی ندارم و سعی می‌کنم به تعهدم در قبال پرسپولس متعهد باشم اما صمد مرفاوی چند بار با من تماس گرفت و خواهان بازگشتم به استقلال شد به همین دلیل اگر قراردادم با پرسپولیس ثبت نشود شاید به گزینه استقلال فکر کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سید سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ق.ظ http://dolateyar.blogsky.com/

سلام
وبلاگ قشنگی در ست کردید. قالب خیلی خوبی هم داره. منم یه وبلاگ درست کردن که تو قالبش مشکل دارم. لطفا منو راهنمایی کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد