مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

رئیس هیئت منصفه سازمان لیگ فوتبال کشور خبر تعلیق همه فعالیت های



شاه حسینی در گفتگو با پایگاه اطلا‌ع رسانی فدراسیون فوتبال افزود: درصورت به توافق نرسیدن باشگاه پیروزی و علیرضا امامی فر بازیکن سابق این تیم ,تنها دیدارهای رسمی تیم پیروزی به حالت تعلیق در خواهد آمد.

این درحالیستکه دبیر سازمان لیگ صبح‌امروز اعلا‌م کرده بود در صورت به توافق نرسیدن تیم پیروزی با امامی فر همه فعالیت های این باشگاه متوقف خواهد شد.

شاه حسینی گفت:به دنبال اختلا‌ف مالی علیرضا امامی فر و باشگاه پیروزی‌, هیئت منصفه سازمان لیگ باشگاه پیروزی را ملزم به پرداخت دیون این بازیکن کرد که با توافق دوطرف قرار شد مطالبات این بازیکن در چند قسط پرداخت شود که تاکنون چنین نشده است.

شاه حسینی افزود: بر همین اساس هیئت منصفه در جلسه 19 تیر با اکثریت ارا رای به تعلیق مسابقات رسمی باشگاه پیروزی داد که این رای نیز تا یک هفته بعد از صدور قابل تجدید نظر است.

رئیس هیئت منصفه سازمان لیگ فوتبال کشور در پایان افزود : در صورتی که مدیر عامل باشگاه پیروزی و شاکی در چند روز اینده در هیئت منصفه سازمان لیگ فوتبال حاضر شوند و به نحوی ترتیب پرداخت دیون یاد شده را بدهند رای هیئت منصفه بی اثر خواهد شد .
نظرات 1 + ارسال نظر
ساحر دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ق.ظ http://X-WOLF.BLIGSKY.COM

سلام
وبلاگ خوبی داری ممنونم
و از اینکه به وبلاگ من اومدی ممنون

روز خوش MR.WOLF

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد