مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

فیگو ضربه کعبی و اهداء تابلو فرش از سوی تیم ایران را به یاد دارد
نشانگر
به نقل از تلویزیون عربی MBC مراکش،لوئیس فیگو کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتقال که از بازی های ملی، خداحافظی کرده خاطره تلخ و شیرین از جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان را همیشه به یاد خواهد داشت.
فیگو در این برنامه گفت: ضربه کعبی بازیکن ایرانی را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم این ضربه جزو خاطرات تلخ من در جام بود، یکی لحظه احساس کردم در خواب به سرم ضربه خورده است، برای لحظه ای رعدی آبی رنگ را دیدم که از جلو چشمانم به سرعت عبور کرد.
وی افزود: در طرف مقابل خاطره شیرینی از تابلو فرش ایران که توسط کاپیتان ایران به ما هدیه شد، برایم بسیار جالب توجه بود. این تابلو بسیار هنرمندانه و لطیف بافته شده بود؛ آرزو کردم که یکی از آنها را در اختیار داشتم. وی همچنین پیروزی بر هلند و شکست انگلیس پرمدعا در ضربات پتالتی را نیز جز خاطرات خوب خود از جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان توصیف کرد.
فیگو از ضربه سرش در دو قدمی دروازه فرانسه که رونالدو آن را سانتر کرده و او نتوانست آن را به گل تبدیل کند را نیز به عنوان بدترین خاطره خود از جام جهانی دانست و گفت: بازی های نیمه نهائی و رده بندی نیز برایم ناخوشایند بود اما این جام را در یک ارزیابی کلی بهتر از جام قبل می‌دانم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد