مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

بازیکنان پرسپولیس امروز در تهران تمرین می‌کنند

                           

 سفر اروپایی پرسپولیس بار دیگر به تعویق افتاد و بازیکنان این تیم بعدازظهر امروز نیز در ورزشگاه کارگران به تمرین خواهند پرداخت.

قرار بود کاروان پرسپولیس بامداد امروز راهی اسلواکی شده و بعد از انجام دیدار تدارکاتی با تیم براتیسلاوا عازم اتریش شود؛ اما مطابق معمول این سفر انجام نشد.
کادر فنی این تیم بعد از به تعویق افتادن سفر اروپایی به بازیکنان اعلام کردند که بعدازظهر امروز برای انجام تمرین در ورزشگاه کارگران حاضر شوند.
این تمرین ساعت 30/16 انجام خواهد شد.

          سیدعباسی: امیدوارم دوباره مصدوم نشوم.

 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: امیدوارم مانند فصل گذشته در آغاز رقابت‌ها با مصدومیت مواجه نشوم و بتوانم خود را نشان دهم.

داود سیدعباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با وبلاگ بزرگ پرسپولیس افزود: در آغاز فصل گذشته مصدوم شدم و مدت زمان طولانی دوره نقاهت و مصدومیت مجدد باعث شد، نتوانم جایگاه مناسبی در تیم پیدا کنم. امیدوارم این بار با این مشکل مواجه نشوم.
وی در خصوص شرایط تیم و تفاوت آن نسبت به سال گذشته اظهار داشت: پرسپولیس همیشه تیم خوبی است. تاکنون نفرات قابلی جذب شده اند و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته ایم. در یک قدمی کسب جام قهرمانی و حضور در بازی‌های آسیایی قرار داریم و این باعث بالا رفتن انگیزه تمام نفرات شده است.
سیدعباسی در مورد شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی از پرسپولیس تصریح کرد: پیشنهادهای زیادی از تیم های داخلی و خارجی داشتم و این مسئله را با مدیرعامل باشگاه در میان گذاشتم. انصاری فرد نیز از من خواست حداقل تا نیم فصل در تیم بمانم و تصمیم گرفتم امسال نیز در خدمت پرسپولیس باشم.

 بادامکی: امیدوارم در تیم ملی جدید حاضر باشم

 بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با تحولات اخیر در تیم ملی، امیدوارم نام من نیز در فهرست جدید تیم ملی وجود داشته باشد.

حسین بادامکی روز چهارشنبه در گفت و گو با وبلاگ بزرگ پرسپولیس افزود: قرار است بهترین ها دعوت شوند. تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا با پیراهن پرسپولیس به تیم ملی برسم.
وی در خصوص شرایط تیم جدید خود اظهار داشت: در این مدت تمرینات خوبی را زیر نظر مربیان انجام داده ایم. جوی کاملاً صمیمی بر اردو حاکم است و از حضور در پرسپولیس بسیار خوشحال و راضی هستم.
بادامکی ادامه داد: پرسپولیس با اضافه شدن بازیکنان خارجی تکمیل خواهد شد و می توان به کسب نتیجه در جام حذفی و لیگ برتر، به آینده امیدوار بود.
وی تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بالایی که در بین نفرات دیده می شود، حتی در صورت کسب جواز حضور در رقابت های آسیایی می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد