مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

کاظمیان : امسال17 گل برای پرسپولیس می زنم

مهاجم جوان تیم پرسپولیس تهران گفت: نباید شانس قهرمانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایران را از دست دهیم.
"جواد کاظمیان" عصرچهارشنبه در گفت وگو با وبلاگ بزرگ‌پرسپولیس افزود : تمامی شرایط برای قهرمانی تیم پرسپولیس در این مسابقات‌مهیاست و نباید هیچ چیز را به اما و اگر بسپاریم.
وی ادامه داد :تیم پرسپولیس به‌رغم مشکلا‌ت‌, حاشیه‌, تغییر و تحولا‌ت درسطح مدیریتی و مربیان به فینال جام حذفی راه یافت و باید از فرصت بدست‌آمده‌, استفاده لا‌زم را ببرد.
کاظمیان درخصوص شرایط جسمانی خود گفت : تمرینات خوبی را در روزهای گذشته پشت سر گذاشته‌ام و اگر مشکلا‌ت اردوی اتریش برطرف شود, بازیکنان با آمادگی لیگ برتر را آغاز خواهد کرد.
وی تصریح کرد : تصور می‌کنم‌, تیم پرسپولیس همانند زمان بگوویچ کروات‌, می‌تواند لیگ برتر را با نتایج خوب آغاز کند.
مهاجم ملی‌پوش تیم پرسپولیس‌افزود:متاسفانه تمرینات این تیم در دوفصل گذشته خیلی دیر آغاز شد,این امر مزید بر علت شد تا تیم نتایج خوبی را در لیگ برتر بدست نیاورد.
کاظمیان درباره جذب بازیکنان جدید در تیم پرسپولیس اظهار داشت :این تیم بازیکنان خوبی را از دست داد اما چند بازیکن خوب نیز جذب به‌ترکیب تیم اضافه شده‌اند, من فکر می‌کنم با جذب یکی ,دو مهره دیگر مشکل چندانی نداشته باشیم.
گلزن پرسپولیس درباره وضعیتش در این تیم گفت: در جلسه با انصاری‌فرد تکلیف مطالبات مالی‌ام تا حدودی مشخص شد تا امروز نیمی از مبلغ قراردادم را دریافت کرده‌ام و مابقی مبلغ قراردادم در دو فقره چک کوتاه مدت پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد: به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلا‌م کرده‌ام که هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد با این باشگاه ندارم و حاضرم قرارداد جدیدی را امضا کنم.
کاظمیان با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس درپی تمدید قرارداد دو ساله با وی است‌, افزود :اما قصد دارم قراردادی یک ساله را با این تیم منعقد کنم.
مهاجم جوان تیم پرسپولیس تصریح کرد : در اردوی آمادگی اتریش مذاکرات نهایی خود را با این باشگاه انجام خواهم داد.
وی درباره پیشنهادات خارجی خود گفت : از تیم الشعب پیشنهاد عقد قرارداد یکساله به مبلغ بیش از 450 میلیون تومان را داشتم اما به دلایل شخصی این پیشنهاد را رد کردم.
کاظمیان درخصوص پیشنهادات باشگاه استقلا‌ل تهران افزود: پیشنهاد مسئولا‌ن این تیم از چند طریق به من اعلا‌م شد اما از روز اول هم می‌دانستم که به استقلا‌ل تهران نمی‌روم‌, به رغم دلگیری‌هایی که از پرسپولیس داشتم حاضر به قبول پیشنهاد استقلا‌ل نشدم.
کاظمیان درباره انتخاب امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: نسل جدیدی از مربیان جوان ایرانی درحال شکل‌گیری است که درآینده‌ای نه چندان دور تاثیرات آن را در فوتبال ایران شاهد خواهیم بود.
مهاجم جوان تیم پرسپولیس تهران گفت : انتخاب قلعه نویی هم در همین راستا شکل گرفت و امیدوارم با حضور وی به حقم در تیم ملی برسم.
وی ادامه داد : متاسفانه سال گذشته مربیان تیم ملی فوتبال ایران‌در حقم اجحاف کردند.
کاظمیان در پایان اظهار امیدواری کرد که 17 گل برای تیم پرسپولیس درفصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به ثمر برساند 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد