مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نیکبخت: کمیسیون‌ فرهنگى‌ مجلس‌ عمقى‌تر فکر کند روى‌ بازوى‌ چپ‌ من‌ نام‌ على‌ (ع) خالکوبى‌ شده‌ است‌
علیرضا نیکبخت‌ واحدى‌ که‌ خالکوبى‌ روى‌ بدنش‌ حتى‌ به‌ کمیسیون‌ فرهنگى‌ مجلس‌ کشیده‌ شده‌ است‌ دیروز قبل‌ از تمرین‌ تیم‌ملى‌ موردتوجه‌ خبرنگاران‌ و دوربین‌هاى‌ تلویزیونى‌ قرار گرفت‌ تا حدى‌ که‌ «نیکی» براى‌ تبرئه‌ خود آستین‌ پیراهنش‌ را بالا زد تا از خالکوبى‌ روى‌ بازوى‌ چپ‌ او که‌ نام‌ حضرت‌ على‌ (ع) حک‌ شده‌ فیلم‌بردارى‌ کنند.
نیک‌بخت‌ ابتدا از وضعیت‌ فعلى‌ تیم‌ملى‌ گفت: ... تساوى‌ مقابل‌ سوریه‌ را فراموش‌ کردیم. بازى‌ براى‌ ما تازه‌ شروع‌ شده‌ و ما با برترى‌ مقابل‌ سوریه‌ و کره‌جنوبى‌ به‌ مرحله‌ پایانى‌ جام‌ ملتهاى‌ آسیا صعود مى‌کنیم.
نظرت‌ راجع‌ به‌ دعوت‌ از محمد نصرتى‌ چیست؟
به‌ نظر کادر فنى‌ تیم‌ملى‌ احترام‌ مى‌گذارم‌ اما نصرتى‌ هم‌ پست‌ من‌ نیست!
شایعه‌ چک‌ برگشتى‌ پرسپولیس‌ چیست؟
نه، این‌ حرفها شایعه‌ است‌ زیرا شرایط‌ پرسپولیس‌ بسیار خوب‌ است‌ و با آمدن‌ دنیزلى‌ بهتر هم‌ شده‌ است. من‌ هم‌ مثل‌ سایر بازیکنان‌ چک‌ و پول‌ گرفته‌ام‌ نه‌ بیشتر.
لابد مى‌دانید کمیسیون‌ فرهنگى‌ مجلس‌ به‌ خالکوبى‌ شما گیر داده‌ است؟
اگر خالکوبى‌ بد باشد صد در صد پاک‌ مى‌کنم‌ اما از مسئولان‌ مجلس‌ درخواست‌ مى‌کنم‌ در اینگونه‌ مسایل‌ عمقى‌تر فکر نمایند. روى‌ بازوى‌ چپ‌ من‌ نام‌ حضرت‌ على‌ (ع) حک‌ شده‌ است‌ و فکر نمى‌کنم‌ ایرادى‌ داشته‌ باشد. با این‌ همه‌ به‌ نظر مجلس‌ احترام‌ مى‌گذارم‌ و اگر بخواهند آن‌ را پاک‌ مى‌کنم.
نظرات 4 + ارسال نظر
رضا جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:59 ق.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
یه سوال داشتم ازتون
شما آدم موفقی در زندگی تان هستید یا نه؟

اگه هستید لطفا رمز موفقیتتون رو بگین

اگه نیستین (که خدا نکنه این طور باشه ) لااقل بگید چه چیزی باعث شد که موفق نباشین

لطفا نظرتونو بگید خیلی ممنون میشم اگه بدونم
یا حق

پاورلیفتر جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 ق.ظ http://www.lahijweb.blogsky.com

سلام . این نیکبخت مارمولک تر از این حرفاست ! اگه یه بار تو خونه های تیمی گیر بفته دیگه اینهمه تظاهر هم نمیتونه بکنه

[ بدون نام ] یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام
وبلاگ با حالی داری

محمد جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.clever.blogsky.com

ما لینکتو گذاشتیم تو هم بگذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد