مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

نشست 45 دقیقه ای پروین و انصاری فرد در باشگاه پرسپولیس

علی پروین ظهر دیروز در باشگاه پرسپولیس با محمدحسن انصاری فرد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی پروین سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس ظهر دیروز در باشگاه پرسپولیس جلسه ای 45 دقیقه ای با محمدحسن انصاری فرد داشت و درباره مسائل مختلف باشگاه و تیم با مدیرعامل پرسپولیس دیدار و گفت و گو کرد.

محمدحسن انصاری فرد درباره این نشست گفت: ملاقات صمیمانه و خوبی بود که در راستای حمایت و علاقه مندی آقای پروین به پرسپولیس برگزار شد. در این نشست آقای پروین وضعیت فعلی باشگاه را جویا شد و نگران برخی از مشکلات مالی پرسپولیس بود و بنده نیز به سؤالات و ابهاماتی که در ذهن ایشان نقش بسته بود پاسخ دادم. همچنین آقای پروین وضعیت فعلی تیم پرسپولیس را جویا شد و برای پرسپولیس در فینال جام حذفی و فصل جدید رقابتهای لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد و اعلام نمود که از هرگونه کمک و حمایتی در این راستا دریغ نخواهد کرد. بنده نیز درباره مسائل مختلف باشگاه و تیم نظرات و دیدگاههای ایشان را جویا شدم و از آقای پروین دعوت کردم که با تداوم این نشستها تجربیات گرانبهای خود را بیش از این در اختیار باشگاه قرار دهند.

انصاری فرد گفت: به طور طبیعی یکی از موضوعات مورد بحث این نشست درباره وضعیت محمد پروین در تیم امید و بزرگسالان بود. پروین از اینکه پسرش به تیم دیگری نرفته و در تیم امید پرسپولیس عضویت دارد خوشحال بود و ابراز امیدواری می کرد که محمد پروین بتواند هرچه سریعتر با جلب نظر کادر فنی پرسپولیس در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت کرده و با انگیزه بالایی که دارد مسیر پیشرفت را طی کرده و فصل خوبی را در پیش رو داشته باشد.

علی پروین هم در پایان این جلسه و در حالی که باشگاه را ترک می کرد در گفت و گوی کوتاهی گفت:" جلسه خاصی نبود. ما آمده بودیم سری به باشگاه و انصاری فرد بزنیم تا از اوضاع و احوال تیم پرسپولیس باخبر باشیم. انشا ا... که پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود و هواداران خوشحال شوند. آرزوی من موفقیت پرسپولیس است.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آتنا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.partenon.blogsky.com

بهارعمر مرا می کنی پریشان تو
دوباره قلب مرامی کنی پشیمان تو
هوای گریه من تاهمیشه بارانی ست
دلیل این همه آه و نگاه باران تو
بدون خبرمی روی خدا بهمراهت
برای دفعه آخر ، سلام پایان تو
بلای رفتن تو می کشد مرا آخر
برای این من خسته سلاح بران تو
دلم گرفته عزیزم ، بیا بیا برگرد
دریغ وحسرت وآه وفغان وافغان تو
همیشه فکرتوام هرکجا که خواهی بود
سلام وصحبت و ذکرودعای هرآن تو
گلایه می کنم اما گلایه کافی نیست
کسی که می کندم مرد خانه ویران تو
قسم به چشم سیاهت که بی تومی میرم
برای قلب شکسته ، دوا و درمان تو
نفس برای کشیدن بهانه می خواهد
شکوه و خرمی فصل نوبهاران تو
به روزم و منتظر شما....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد