مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

آقایون پرسپولیسی هیچ نگرون نباشید

 

آقایون پرسپولیسی هیچ نگرون نباشید  . این باخت یه اتفاق بود . هیچ مشکلی نیست . اصلا و ابدا خوف نکنید . سر کل کل با اس اسی ها کم نیارید اگه کم اوردید دعوا راه بندازید .

خب من تنها دلیل اصلی این باخت را بی تجربگی جوون های پرسپولیس می دونم . گرچه تو این بازی نشون دادند که از قدرت تکنیکی و تاکتیکی بالا یی برخوردارند ، درستکه گاها اشتباهاتی هم داشتند اما تاکتیک پذیر بودند . البت تو یه بازی نمی شه فهمید ولی میشه یه حدس هایی زد . من یکی که به این تیم خیلی امیدوارم به قوه ی مربی تیم امسال ما قهرمانیم . شک نکن . من همین جا و در همین بازی حمایت کامل خویش را از مدیر عامل و کادر فنی  بازیکنان (( چه جوان ترها و چه تازه واردها و چه تاجی های پرسپولیسی )) اعلام می کنم و هرگونه بی احترامی به این تیم محبوب را به شدت با مشت جواب می دهم . خداوند یاور این تیم باشد .

در این جا به تحلیل بازیکنان خواهم پرداخت .

 

نسبتا خوب

1- ابوالفضل حاجی زاده ( وظایفش با وجود نبودن کریم بیش از پیش شده بود و انصافا خیلی تلاش کرد و دویید اما در بعضی از مواقع به خصوص در توپ های هوایی مشکل داشت ، او در گل دوم ابو مسلم مقصر بود  . ) 2- زارعی ت خ( با وجود نیروی جوانی و تلاش های مستمر و دویدنهای کیلو متری کاملا رضایت بخش نیود . او در بعضی موارد اشتباهات جبران ناپذیری را انجام داد که می شود به پای بی تجربگی اش گذاشت ، او در گل اول ابو مسلم مقصر بود .‌)) 3- ابراهیم اسدی ت خ ( البت که بیش از این ها از او انتظار  داشتیم او در نیمه ی اول محو بود کمااینکه در نیمه ی دم هم روز خوبی را نگذارند . ) 4 – مامائی ت و ( پاس های اشتباه او بیشتر از پاس های سالمش بود و به هیچ وجه عملکرد او رضایت بخش نبود . 5- ژاک اوراک ت و ( به او می بایست فرصت بیشتری داد زیرا او یک خارجی است و نیاز به فرصت دارد . )

خوب

1- شیث رضایی (  او توانسته بود کم و بیش نقش کریم رو ایفا کنه ولی مثل کریم نبود البت او خیلی خوب توپ ها رو جمع می کرد و همچنین خوب تکل می زد . ‌) 2-  آشوبی ( به عنوان اولین بازی اش عالی کار کرد و نشان داد که می تواند یک هافبک تمام عیار باشد البت با کمی تلاش بیشتر . ) 3- مهرزاد معدنچی ( او واقعا خوب سانتر می کشه و در این بازی نشان داد با وجود سر به پایین بودنش دید خوبی نسبت به اطراف خود دارد ، او میتونه بهتر از این باشه .) 4 – نیکبخت ( او عالی بود و نشون داد که میشه بهش اعتماد کرد . ) 5 – خرسندی ت خ ( او خوب بازی کرد و خوب هم دریبل می زد البت باید بهش فهموند که باید بیشتر در خدمت تیم باشه ولی در کل خوب بود . )

عالی

1- فرشید کریمی ( واقعا 5 یا 6 تا توپ خوب را گرفت و توانست نظر مربی ها رو به سوی خود جلب کنه ) 2- فراز فاطمی ت و  ( زننده ی گل دوم ) ( در مدت کمی که در میدان بود توانست یک گل و چند موقعیت را خلق کند و بگد که بی دلیل به پرسپولیس نیامده است . )

بهترین بازیکن

حسین بادامکی ( زننده ی گل اول) (( با جود قرار گرفتن در مقابل تیم سابقش بی نظیر کار کرد ن توانست نقش یک هافبک تمام عیار را برای پرسپولیس بازی کند ، واکنش زیبای او پس از گل به ثمر رسانده توسط خودش بسیار زیبا بود و نشان از تعصبش به تیم حتی سابقش را داشت ))  

 

امیدوارم که تیم هر روز بهتر از دیروز شود . و هر روز کم اشتباه تر از دیروز .

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.nsan.blogsky.com/

سلام
با تشکر از نظرت
با تبادل لینک موافقم
موفق و موید باشی

علی راد دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ب.ظ http://eshghe-bedoone-marz.blogsky.com/

سلام

وبلاگ شما جالبه

منم طرافداره پرسپولیس هستم

موفق باشی

مهدی سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.diarymahdi.blogsky.com

سلام امیر جان
راس میگی بابا خودمونو ناراحت نکنیم اما انصافا همه خوب بازی کردن به جز دفاع(اونم چی بجز شیث)ببین کریم نباشه همینه دیگه
اما تو تهران بهشون نشون میدیم
یه سری هم به ما بزن

مهران چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:38 ب.ظ http://mehran5.blogsky.com/

ابومسلم هیچ وقت جلو این تیمهای جوجه ی تهرانی کم نمیآورد
طرفدار ابومسلم مشهد
ولی از وبلاگت خوشم آمد
موفق باشین.

متین جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.sorkhpooshan.net

سایت تازه تاسیس سرخژوشان زیر نظر باشگاه های پرسپولیس و استیل اذین جهت همکاری عضو فعال میگیره................از مزایای این سایت خرید امتیاز تیم با حضور بچه های سایت برای شرکت در مسابقات امیدها.............برگزاری دیدارهای تمرینی با تیم پرسپولیس و دیگر تیم های بزرگ................حضور در جلسات مطبوعاتی و دیدار با بازیکنان و هنرمندان محبوبتان....................برای همکاری در سایت و تالارهای انجمن ما عضو شوید...............



www.sorkhpooshan.net

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد