مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

مرجع خبری پرسپولیس

اخبار باشگاه مدیران مربیان بازیکنان مسابقات تمرینات لیگ برتر مصاحبه ها تحلیل فنی حواشی نیکبخت زارع باقری نوری توره کریمی جادوگ

...و سرانجام یک رای مشکوک و...

سلام به همه پرسپولیس دلان عزیز

این تاپیک رو چند ساعت پیش می خواستم بذارم ولی بخاطر اینکه خیلی از دست بعضی از آقایون عصبانی بودم گفتم بهتره یک خورده دندون رو جیگر بزارم تا اولا آرومتر بشم ثانیا منطقی تر و بهتر به قاضی برم.

فکر کنم تا حالا دیگه همتون از رای کمیته محترم انضباطیSuper Angry درباره پرونده عماد رضا باخبر شده باشید اگر هم هنوز باخبر نشدید همون بهتر که دیگه دنبالش نرید چون طبق پیش بینی هایی که دوستان عزیز پرسپولیسی کرده بودن تا این ساکت(حیف که روزه هستم وگرنه یه چیز ناجور می گفتم) تو هیئت ریسه سازمان لیگه و نفوذش تو کمیته انضباطی و هیئت فوتبال اصفهان بر کسی پوشیده نیست و البته و 100 البته بخاطر دشمنان قسم خورده ای که پرسپولیس داره(دلیلش رو من هم نمی دونم) این رای به هیچ وجه به نفع پرسپولیس نبوده در ضمن تمام مدارکی که همه ما از صحت اونها مطمئن هستیم رو باطل و فاقد اعتبار می دونند.

حالا اولین سوالی که بعد از شنیدن این خبر به فکر اذعان عمومی می رسه اینه که:

چرا کمیته محترم انضباطی و شخص شخیص و100 البته لایق و منصف رئیس این کمیته یعنی جناب عنایتAngry برای  اعلام این رای ناعادلانه و بو دار مدام امروز و فردا می کردند و باشگاه پرسپولیس رو قال می گذاشتند؟؟؟؟

این آقای عنایت با مصا حبه ها یش با خبرگذاریهای مختلف می خواست باشگاه پرسپولیس و هوادارانش رو فریب بده چرا که ما تا آخرین دقایق روز گذشته کاملا امیدوار به رای کمیته بی کفایت انضباطی به نفع پرسپولیس بودیم و از مدارکی که پرسپولیس به این کمیته فرستاده بود کاملا مطمئن بودیم.

آخه نامردا شکستن دل میلیونها هوادار داخلی و خارجی باشگاه پرسپولیس چه سودی جز نفرت برای شما داره؟؟؟؟

آخه بی انصافا کل اعتبار فوتبال ایران به همین پرسپولیس و هوادارانشه اون وقت شما مدام این پرسپولیس رو هدف آماج حملات خودتون قرار دادید؟؟؟؟

میخوام بدونم پرسپولیس گناه کرده که محبوبه و مردم دوستش دارند؟؟؟؟

آخه از داور بازی بنالیم یا کمیته انضباطی یا فدراسیون فوتبال یا جناب آقای قلعه نوعی که با یک اردوی مسخره تیم ملی  جلوی بردهای پیاپی و بازیهای روان پرسپولیس رو گرفت ووو…

ولی این رو بدونید که پرسپولیس همیشه زنده است و این شماها هستید که باید در قبال این اعمال ناعادلانه خودتون روزی به پستی و بی کفایتی از شما یاد می شود و بس….

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:58 ق.ظ

یکشنبه دیگه حالیشون می کنیم
حق رو تو زمین گرفتن خیلی بهتر از کمیته بی شرف انضباطیه !!!

امیرحسین دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:24 ب.ظ http://cariran.blogsky.com

بابا بی خیال از این اتفاق ها زیاد می افته .. راستی کارایران ۴ ساله شد خوشحال میشم سر بزنی .. موفق باشی..!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد